search
menu

هتل سعدی مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سعدی مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل سعدی مشهد
اتاق‌های هتل
امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سعدی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سعدی مشهد


هتل ۲ ستاره سعدی در شهر مقدس مشهد در استان خراسان رضوی واقع شده است. این هتل‌آپارتمان ۷ طبقه، در دهه۱۳۹۰ بازسازی شد تا با ظاهر و کیفیتی بهتر پذیرای مسافران و زائران باشد. حرم مطهر امام رضا (ع) در ۲.۷ کیلومتری این اقامتگاه قرار دارد. اگر قصد خرید بلیط هواپیما ارزان دارید و می‌خواهید به مشهد سفر کنید؛ هتل‌آپارتمان سعدی را انتخاب کنید، چراکه موقعیت قرارگیری خوبی در شهر دارد و با فرودگاه بین‌المللی هاشمی نژاد تنها ۲۱ دقیقه با ماشین فاصله دارد. همچنین این هتل (Sadi Hotel) با ایستگاه راه‌آهن مشهد ۱۱ دقیقه و با پایانه مسافربری امام رضا ۱۸ دقیقه فاصله دارد.

امکانات و خدمات عمومی هتل سعدی مشهد


هتل‌آپارتمان سعدی هتلی به‌صرفه و اقتصادی است و مناسب خانواده‌هایی است که تمایل به اقامت در واحدهای آپارتمانی دارند تا راحتی بیشتری داشته باشند. این هتل دارای امکانات و خدمات خوب و متناسب با اقامتی بدون کمبود است؛ ازجمله: لابی دنج با مبلمان، تلویزیون و آب‌سردکن، آسانسور، رستوران، کافی‌شاپ، اینترنت رایگان در لابی، صندوق امانات، نمازخانه، لاندری، سرویس اتاق، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق نگهداری از چمدان، سرویس بهداشتی فرنگی در راهرو هتل، امکان فتوکپی گرفتن و فکس. درصورتی‌که بلیط هواپیما مشهد رزرو کرده‌اید، می‌توانید از تاکسی‌سرویس هتل استفاده کنید. کارکنان مجرب این هتل که مسلط به زبان انگلیسی و عربی هستند، پذیرای مسافران و زائران از سرتاسر دنیا هستند.

اتاق‌های هتل


هتل سعدی مشهد دارای حدود ۲۵ واحد اقامتی است که با طراحی و چیدمانی زیبا، چشم‌نواز و روحیه‌بخش ساخته شده‌اند. اتاق‌های این هتل شامل این واحدها هستند: اتاق یک تخته، انواع سوئیت‌های معمولی، رویال و فولبرد دو نفره و سه نفره، سوئیت یک خوابه و چهار تخته لوکس، انواع آپارتمان‌های یک خوابه معمولی، لوکس و فولبرد، با ظرفیت حداکثر پنج نفر.

امکانات اتاق‌های هتل


در واحدهای اقامتی هتل سعدی مشهد شما آرامش و آسودگی را همراه با تجهیزات عالی و شیک تجربه خواهید کرد و اقامتی خوش را خواهید داشت. در واحدهای این هتل‌آپارتمان امکاناتی از قبیل: یخچال، مبلمان، میز ناهارخوری و صندلی، حمام با دوش، حوله، شامپو و صابون، کمد لباس، تلویزیون، آیینه، دراور، قالیچه و سیستم سرمایش و گرمایش وجود دارد. اتاق‌های این هتل طراحی و دکوراسیونی زیبا و گیرا دارند و امکانات آن متناسب با نیازهای مسافران است.

رستوران هتل


در رستوران هتل می‌توانید در فضایی دل‌نشین، مطبوع، با دکوری خاص و با منویی متنوع، انواع خوراک‌های ایرانی را میل کنید. در کافی‌شاپ هتل سعدی، ساعاتی به‌یادماندنی و دلپذیر را در کنار خانواده یا دوستان و همراهان خود داشته باشید.

فاصله هتل سعدی مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۸۵۰ متر
فاصله هتل تا بازار رضا: ۱٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا مجموعه موزه‌های آستان قدس رضوی: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک کوه سنگی مشهد: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آبی سرزمین موج های آبی: ۱۳٫۷ کیلومتر
فاصله هتل تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۱ کیلومتر
فاصله هتل تا شاندیز: ۳۵٫۸ کیلومتر

امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است