search
menu

هتل آپارتمان نور خورشید مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نور خورشید مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان نور خورشید مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان نور خورشید تا جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان نور خورشید مشهد


هتل آپارتمان نور خورشید مشهد، یکی از هتل آپارتمان‌های خوب و تازه تأسیس مشهد مقدس است که امکانات رفاهی مطلوب فراهم آورده و خاطره خوشی از اقامت در مشهد برای زائران امام رضا (ع) رقم می‌زند. این هتل آپارتمان در مرداد ماه سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و موقعیت مکانی خوبی دارد. مهمانانی که در هتل آپارتمان نور خورشید مشهد اقامت می‌کنند، می‌توانند به راحتی به حرم مطهر، بازار رضا، مقبره نادرشاه و بسیاری از جاهای دیدنی مشهد دسترسی داشته باشند. مهمانان می‌توانند با پیاده‌روی و یا با استفاده وسایل حمل و نقل عمومی در سطح شهر مشهد جابجا شوند. زائرانی که همراه اعضای خانواده و یا دوستان به مشهد سفر می‌کنند و دوست دارند در هتلی با امکانات به‌روز و شیک اقامت کنند، بهتر است به رزرو هتل آپارتمان نور خورشید مشهد اقدام نمایند. مهمانان در این هتل آپارتمان خود را همچون در خانه خودشان احساس می‌کنند. واحدهای وسیع و مجهز هتل برای تجربه اقامت راحت و دل‌نشین کفایت می‌کنند. کارکنان هتل آپارتمان نور خورشید مشهد نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان اقامت خوشی را تجربه کرده و با احساس رضایت هتل را ترک کنند.
گردشگران بسیاری از سراسر ایران و کشورهای همسایه بلیط هواپیما مشهد را برای زیارت و بازدید از جاذبه‌های مشهد خریداری می‌کنند. در اطراف حرم مطهر جاهای دیدنی، پارک‌ها، بازارها و مغازه‌های فراوانی وجود دارند و از طرف گردشگران بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. نزدیک بودن هتل Noor Hotel Apartment Mashhad به حرم امام رضا (ع) نیز جزو امتیازات مثبت آن به حساب می‌آید. از آنجایی که هتل به ایستگاه مترو، اتوبوس و تاکسی هم نزدیک است، مهمانان می‌توانند به هر طریقی از جاذبه‌های اطراف شهر بازدید کنند.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان نور خورشید مشهد


در هتل آپارتمان نور خورشید مشهد امکانات و خدمات متنوع رفاهی برای آسایش مهمانان در نظر گرفته شده‌اند. اینترنت وای فای رایگان در لابی هتل در دسترس مهمانان قرار دارد. مهمانان می‌توانند امور آنلاین خود را به راحتی انجام دهند. لابی هتل در طبقه همکف قرار گرفته و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، آسانسور، روزنامه رایگان، کافی‌نت، گیم نت، آتلیه، نمازخانه و ... است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی به نیازها و درخواست‌های مهمانان پاسخ می‌دهد. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، شاتل فرودگاهی، گشت شهری، کرایه خودرو، تاکسی سرویس، خدمات بیدارباش، لباس‌شویی و ... به پذیرش مراجعه نمایند. کارکنان پذیرش با شکیبایی و حوصله مهمانان را راهنمایی می‌کنند.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان نور خورشید، انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون برای مهمانان طراحی شده‌اند. ظرفیت اتاق‌ها از یک الی شش نفر است. واحدهای اقامتی هتل به شرح ذیل هستند:
• اتاق دو تخته
• اتاق سه تخته
• اتاق چهار تخته
• اتاق پنج تخته
• اتاق شش تخته
و ... .
فضای اتاق‌ها بزرگ و دل‌باز است. از اسباب و لوازم شیک و مدرن در چیدمان اتاق‌ها استفاده شده و رنگ‌های آرامش‌بخش و هماهنگ در اتاق‌ها به کار گرفته شده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش بوده و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به تمام واحدها ارائه می‌گردد. مهمانان توجه داشته باشند استعمال سیگار داخل اتاق‌ها ممنوع است.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق‌های هتل آپارتمان نور خورشید انواع امکانات و تجهیزات شامل مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تخت خواب، کمد، آینه، آباژور، تلفن، مینی بار، قهوه/ چای‌ساز، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، حوله، سشوار، دمپایی و ... در نظر گرفته شده‌اند. لازم به ذکر است، یک آشپزخانه مرکزی در هتل وجود دارد و مهمانان می‌توانند در این آشپزخانه غذای دلخواهشان را آماده کرده و بپزند.

رستوران هتل


در هتل آپارتمان نور خورشید یک رستوران بام وجود دارد که در تمامی وعده‌ها انواع غذاهای خوشمزه برای مهمانان آماده و سرو می‌کند. همچنین، در کافی‌شاپ هتل انواع میان وعده‌ها، دسرها و نوشیدنی‌های متنوع سرو می‌شوند.

فاصله هتل آپارتمان نور خورشید تا جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا حرم امام رضا (ع): ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۱٫۶ کیلومتر
فاصله تا بازار رضا مشهد: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک مشهد: ۲٫۵ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی داروغه مشهد: ۳٫۲ کیلومتر
فاصله تا موزه نادری مشهد: ۳٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است