search
menu

هتل هرند مشهد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هرند مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل هرند مشهد
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل هرند مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک با ماشین

درباره هتل هرند مشهد


هتل هرند هتلی دو ستاره و خوب و با کیفیت در شهر مقدس مشهد است. این هتل با توجه به موقعیت قرارگیری مناسبش که ۴ الی ۵ دقیقه با حرم مطهر امام رضا (ع) و باب الرضا فاصله دارد، در میان مسافرین و زائران بسیار محبوبیت پیدا کرده است. همچنین این اقامتگاه در مرکز شهر و در نزدیکی جاهای دیدنی و اماکن مهم شهر مشهد قرار دارد و به بازار رضا معروف هم نزدیک است. اگر بلیط هواپیمای مشهد رزرو کرده اید، با خیالی راحت هتل هرند مشهد را انتخاب کنید زیرا فاصله آن با فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد حدود ۱۶ دقیقه با ماشین است؛ علاوه بر آن این هتل به ترمینال مسافربری و ایستگاه راه آهن نزدیک است.

امکانات و خدمات عمومی هتل هرند مشهد


این هتل با صرفه و شیک در سال ۱۳۹۳ بازسازی شده است و دارای امکاناتی از جمله: لابی مجهز به مبل و تلویزیون با دکوراسیون خاص، چشم گیر و دنج، رستوران، کافی شاپ، صبحانه بوفه، سیستم اطفا حریق، آسانسور، صندوق امانات در لابی، اتاق نگهداری چمدان، نمازخانه و یک فروشگاه برای تهیه سوغات و یادگاری از شهر باشکوه مشهد است. همچنین هتل هرند خدماتی مانند پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت پر سرعت در لابی، خشکشویی، لاندری، نظافت روزانه و خدمات خانه داری را دارا است. تاکسی سرویس هتل هم برای مسافرانی که قصد گردش در شهر را دارند و یا بلیط هواپیما دارند و مقصدشان فرودگاه است، آماده خدمات رسانی است. قابل ذکر است که کارکنان مجرب و میهمان نواز این هتل برای شما اقامتی به یاد ماندنی و دلپذیر را در جوار حرم مطهر حضرت رضا (ع) به ارمغان می آورند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


این اقامتگاه در ۶ طبقه دارای ۶۰ اتاق و ۱۸۰ تخت است. اتاق هایی در انواع یک تخته، دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته با طراحی و امکاناتی متناسب و مدرن که برای اقامتی آرام و درخور توجه و تحسین طراحی شده اند. در تمامی اتاق های این هتل امکاناتی مطلوب و رضایت بخش مانند تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، حمام و دوش، وسایل بهداشتی مانند حوله، صابون و شامپو، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی، تلفن، مبلمان، دراور، آیینه، دمپایی، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع وجود دارند تا مسافران محترم در طول اقامت خود کمبودی را احساس نکنند و آرامشی بی نظیر را تجربه کنند.

رستوران هتل


رستوران و کافی شاپ هتل هرند مشهد با ظرفیت قابل قبول و چیدمانی زیبا و دلنشین و منویی متنوع، به همراه انواع خوراک های لذیذ ایرانی و فست فود ها پذیرای میهمانان گرانقدر است تا آنان ساعاتی خوش و فراموش نشدنی را در کنار همراهان خود سپری کنند.

فاصله هتل هرند مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک با ماشین


فاصله هتل تا مرکز خرید آرمان: ۶ دقیقه
فاصله هتل تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۱۰ دقیقه
فاصله هتل تا پارک کوه سنگی مشهد: ۱۷ دقیقه
فاصله هتل تا پارک آبی سرزمین موج های آبی: ۲۵ دقیقه
فاصله هتل تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۴۰ دقیقه
فاصله هتل تا شاندیز: ۴۵ دقیقه
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است