search
menu

هتل آپارتمان عمارت مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل‌آپارتمان عمارت مشهد
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل‌آپارتمان عمارت مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل‌آپارتمان عمارت مشهد


مشهد مقدس، ازجمله مقاصد پر گردشگر ایران است که سالانه از سراسر ایران و دیگر کشورهای اسلامی میزبان گردشگران زیادی قرار می‌گیرد. تنوع و تعدد هتل‌ها در مشهد بسیار بالا است؛ اما از میان هتل‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای که نزدیک حرم قرار دارند و از امکانات رفاهی مناسب برخوردار هستند، می‌توان به هتل‌آپارتمان عمارت مشهد اشاره کرد. این هتل‌آپارتمان (Emarat Apartment Hotel) در سال ۱۳۸۹ افتتاح شده و تنها ۷۰۰ متر از حرم مطهر هشتمین خورشید تابناک فاصله دارد. موقعیت مکانی هتل‌آپارتمان بسیار خوب است و به بسیاری از جاهای دیدنی مشهد دسترسی سریع و آسان دارد. ضمناً، این هتل‌آپارتمان مورد تائید میراث فرهنگی و گردشگری خاستان خراسان رضوی، اتحادیه هتل‌آپارتمان داران مشهد است. پرسنل هتل مجرب، کاردان و زحمتکش هستند و تمام تلاش خود را می‌کنند تا مهمانان اقامت خوب و خوشی تجربه نمایند.

امکانات عمومی هتل


اکثر مسافران مشهد از طریق خرید بلیط هواپیما مشهد مسافرتشان را انجام می‌دهند. اما برخی مسافران نیز از شهرهای دور و نزدیک سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند. در این هتل‌آپارتمان پارکینگ رایگان با ظرفیت ۸ خودرو برای مهمانان در نظر گرفته‌شده تا از بابت امنیت ماشینشان و یا پیدا کردن جا پارک مناسب دغدغه و نگرانی نداشته باشند. اینترنت وای فای در این هتل با تعرفه و حجم ترافیک محدود در اختیار مهمانان قرار داده می‌شود. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون میز، مبلمان، تلویزیون، آسانسور، نمازخانه، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، دستگاه واکس کفش، تلفن، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، لاندری، خشک‌شویی، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تهیه بلیط و روم سرویس به پذیرش مراجعه کنند. کارکنان هتل بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی راهنمایی می‌کنند. خدمات ماساژ نیز در این هتل‌آپارتمان ارائه می‌گردد که مهمانان می‌توانند از طریق پذیرش برای استفاده از آن هماهنگی به عمل بیاورند.

اتاق‌های هتل


در این هتل‌آپارتمان ۶ طبقه ۳۱ واحد وجود دارد و درمجموع ۶۰ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. انواع واحدهای اقامتی با امکانات گوناگون در این هتل وجود دارند و مهمانان می‌توانند با توجه به اولویت‌ها و نیازهایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. واحدهای هتل شامل سوئیت‌های دو نفره، سوئیت‌های لاکچری دبل (عروس و داماد)، واحد یک خوابه سه نفرِ، سوئیت سه نفرِ VIP و واحد دو خوابه پنج نفرِ هستند.
در تمام طبقات پله‌های اضطراری وجود دارند. نظافت و تمیزی واحدها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. در تمام واحدها امکانات رفاهی از قبیل میز، مبلمان، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار (با هزینه)، پاور سوئیچ، کمد لباس، تلفن (آزاد، داخلی)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، چیلر)، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی وجود دارند.
اقامت در این واحدها بسیار راحت و دل‌چسب است. وضعیت دید اتاق‌ها را منظره‌ای از کوچه و خیابان تشکیل داده است. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل‌آپارتمان ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۳ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۳ تا ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به‌صورت نیم‌بها محاسبه می‌گردد.

رستوران هتل


رستوران عمارت با ظرفیت ۸۰ نفر در طبقه اول هتل‌آپارتمان واقع شده و انواع غذاهای ایرانی را به‌صورت منوی باز و انتخابی به مهمانان سرو می‌کند. علاوه بر این، داخل واحدها یک آشپزخانه کوچک طراحی‌شده که تمام وسایل ضروری پخ و پز را دارد و شامل اجاق‌گاز، سینک ظرف‌شویی و ظروف پذیرایی است. مهمانان می‌توانند با تهیه مواد غذایی اولیه خودشان در آشپزخانه واحدشان به پخت‌وپز بپردازند.

فاصله هتل‌آپارتمان عمارت مشهد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آرامگاه نادرشاه افشار: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان کوه سنگی: ۵٫۷ کیلومتر
فاصله تا شهربازی پارک ملت: ۹٫۷ کیلومتر
فاصله تا ییلاق طرقبه: ۲۷٫۵ کیلومتر
فاصله تا مجموعه گردشگری چالیدره: ۳۲٫۱ کیلومتر
فاصله تا ییلاق شاندیز: ۳۷٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
spa اسپا (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است