search
menu

هتل آپارتمان آرین مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آرین مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان آرین مشهد
انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها
امکانات تفریحی هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آرین مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آرین مشهد


هتل آپارتمان آرین در سال ۱۳۹۶ در شهر مشهد افتتاح شده است. آپارتمان آرین در خیابان امام رضا قرار گرفته و یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت به شمار می‌رود. با انتخاب Arian Hotel Apartment دسترسی خوبی به جاهای دیدنی مشهد خواهید داشت. این هتل آپارتمان در عین نزدیکی به حرم امام رضا، فاصله کمی با جاذبه‌های دیگر مشهد دارد. موزه مردم‌شناسی و موزه آستان قدس کمتر از ۱ کیلومتر تا هتل فاصله دارند. یکی از مزیت‌های هتل آرین نزدیکی به ایستگاه‌های مترو است؛ با استفاده از مترو می‌توانید آسان و ارزان در سرتاسر شهر گردش کنید. جاهای دیدنی متنوعی در این کلان‌شهر وجود دارند که با خرید آنلاین بلیط هواپیما مشهد می‌توانید از آن‌ها بازدید کنید. هتل آپارتمان آرین گزینه خوبی برای سفرهای خانوادگی است. در این هتل اوقات خوبی در انتظارتان خواهد بود.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان آرین مشهد


در هتل آپارتمان آرین امکانات متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. هتل آپارتمان ۴ طبقه آرین دارای لابی، نمازخانه، رستوران و کافی‌شاپ هست. با استفاده از اینترنت لابی به راحتی می‌توانید با دوستانتان در ارتباط باشید. پذیرش هتل آپارتمان آرین ۲۴ ساعته است. در این هتل چک‌این از ساعت ۱۴ تا ۲۴ و چک‌اوت تا پیش از ساعت ۱۲ انجام می‌گیرد. تیم حرفه‌ای هتل با مسئولیت‌پذیری تمام، برای ایجاد اقامتی راحت تلاش می‌کنند. این هتل پذیرای کودکان در تمام رده‌های سنی است و هزینه اقامت کودکان بالای ۵ سال تمام‌بها محاسبه می‌شود. در هتل آرین خدمات خانه‌داری و باربری به مهمانان ارائه می‌شود. با استفاده از خدمات تاکسی سرویس به راحتی می‌توانید در شهر گردش کرده و از تمام جاذبه‌های مشهد بازدید کنید. آسانسور و صندوق امانات از دیگر امکانات هتل آپارتمان آرین به شمار می‌روند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است. لازم به ذکر است فرودگاه مشهد در ۷ کیلومتری هتل قرار گرفته است.

انواع اتاق‌های هتل و امکانات آنها


هتل آپارتمان آرین مشهد دارای ۳۰ واحد اقامتی راحت و جادار است. اتاق‌های هتل داری بالکن هستند و منظره‌ای از شهر از آن‌ها دیده می‌شود. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق دوتخته، اتاق سه‌تخته، اتاق چهارتخته و آپارتمان دوخوابه شش‌تخته است. تمام امکانات لازم برای اقامتی راحت در اتاق‌ها گنجانده شده است. همه‌ی واحدها دارای سیستم تهویه مطبوع و تلویزیون صفحه‌تخت هستند. برای راحتی مهمانان عزیز، امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلفن، سیستم سرمایش و گرمایش، آباژور و جالباسی در اتاق‌ها قرار داده شده است. هر واحد دارای یک حمام خصوصی با دوش، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند واحدهای این مجموعه ظرفیت پذیرش نفر اضافه ندارند و لازم است هنگام رزرو اتاق این نکته را مدنظر داشته باشید.

امکانات تفریحی هتل


بزرگ‌ترین مزیت اقامت در هتل آپارتمان آرین مشهد موقعیت مکانی آن است. با انتخاب این هتل در نزدیکی مراکز مهم شهر مشهد خواهید بود. موزه‌ها و پارک‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که با پیاده‌روی کوتاهی در اطراف هتل می‌توانید از آنها بازدید کنید.

رستوران هتل


با اقامت در هتل آپارتمان آرین نگرانی از بابت غذا نخواهید داشت. رستوران هتل در طبقه همکف قرار دارد و با ظرفیت ۷۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان است. در این رستوران صبحانه از ساعت ۸ تا ۹.۳۰، ناهار از ساعت ۱۳ تا ۱۴.۳۰ و شام از ساعت ۲۰ الی ۲۱.۳۰ سرو می‌شود. ناگفته نماند با توجه به موقعیت مکانی هتل، رستوران‌های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه‌های خوبی برای صرف غذا هستند. رستوران‌های علی و الماس در نزدیکی هتل قرار دارند و گزینه‌های خوبی به شمار می‌روند.
هتل آپارتمان آرین مشهد

فاصله هتل آپارتمان آرین مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه کوزه کنانی: ۱ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی توکلی: ۱.۱ کیلومتر
فاصله تا مدرسه عباس‌قلی خان: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی ملک: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا حرم امام رضا: ۱.۸ کیلومتر
فاصله تا مسجد گوهرشاد: ۱.۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است