search
menu

هتل آپارتمان آنا مشهد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آنا مشهد
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان آنا مشهد
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان آنا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان آنا مشهد


شهر تاریخی مشهد در استان خراسان رضوی از کلان شهر های ایران است و به دلیل قرار داشتن حرم امام رضا (ع) و جاذبه های طبیعی و تاریخی فراوان در این شهر، هر ساله مورد بازدید گردشگران بسیاری قرار می گیرد. اگر در سفر به شهر مشهد به دنبال هتلی هستید که در آن با خانواده و دوستان خود اقامتی آسوده را داشته باشید، هتل آپارتمان آنا انتخابی مناسب است. این هتل آپارتمان یک ستاره در ۶ طبقه در سال ۱۳۸۴ افتتاح شد و در سال های اخیر در آن بازسازی انجام شد تا مهمانان اقامتی با کیفیت تر و بهتر را داشته باشند. از ویژگی های خوب و برتر این هتل، نزدیکی آن به حرم مطهر امام رضا (ع) است که زائران تنها ۵ دقیقه با ماشین به حرم رضوی می رسند. همچنین این اقامتگاه به بازار رضا که از بازار های قدیمی و معروف این شهر است و دیگر مراکز خرید مشهد بسیار نزدیک است. در صورتی که بلیط هواپیما مشهد خریداری کرده اید، به فرودگاه بین المللی هاشمی نژاد مشهد بیایید و سپس از آنجا تا هتل آپارتمان آنا مشهد را در ۱۵ دقیقه با ماشین طی کنید. سفر به شهر مشهد با قطار طرفداران خاص خود را دارد و می تواند سفری جذاب و کم نظیر باشد؛ حال اگر شما هم می خواهید با قطار به مشهد بیایید و به هتل آپارتمان آنا (Ana Apartment Hotel) بروید، مسافت هتل تا ایستگاه راه آهن مشهد حدود ۶ کیلومتر است.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان آنا مشهد


در هتل آپارتمان آنا مشهد امکانات و تجهیزات خوبی مانند لابی شیک با مبلمان و تلویزیون، اینترنت وای فای در لابی، آسانسور، نمازخانه، اتاق نگهداری از چمدان، روزنامه، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، فکس و پرینتر وجود دارد. در محوطه این هتل یک زمین بازی کودک با وسایل بازی در فضایی سبز قرار دارد که برای مسافرانی که با فرزندان خود سفر می کنند خوب و باعث رضایت است. خدماتی که این هتل ارائه می کند شامل پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، خدمات باربری است. قابل ذکر است که هتل خدمات تهیه بلیط هم دارد که برای مهمانانی که می خواهند بلیط هواپیما لحظه آخری تهیه کنند، می تواند مناسب باشد. کارمندان با تجربه و مهمان نواز هتل آپارتمان آنا با افتخار پذیرای مسافران و زائران در شهر مقدس مشهد هستند.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان آنا تعداد ۲۵ واحد اقامتی قرار گرفته است که در انواع مختلفی هستند از جمله: سوئیت های دو تخته، سوئیت های سه تخته، آپارتمان های یک خوابه چهار تخته و آپارتمان های یک خوابه پنج تخته. قابل توجه است که این سوئیت ها و واحدهای اقامتی امکان اضافه شدن ۱ نفر بیشتر هم دارند.

امکانات اتاق های هتل


در اتاق ها و سوئیت های هتل آپارتمان آنا مشهد، امکانات عالی وجود دارد که اقامتی راحت، بدون کمبود و به یادماندنی را برای مسافران به ارمغان می آورد. این امکانات شامل آشپزخانه ای مجهز به گاز، هود، کابینت و لوازم آشپزی، یخچال، تلویزیون، چای ساز، مبلمان، میز، صندلی، حمام با دوش، لوازم بهداشتی مانند مسواک، صابون و شامپو، دمپایی، کمد لباس، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایش و گرمایش، تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق هستند. در برخی واحدها سرویس بهداشتی فرنگی قرار دارد و در برخی دیگر سرویس بهداشتی ایرانی. در اتاق های این هتل آپارتمان مینی بار با هزینه هم قابل ارائه است.

رستوران هتل


هتل آپارتمان آنا مشهد رستورانی با نام آنا دارد که با ظرفیت ۳۰ نفری در فضایی دلنشین و دنج و با منویی انتخابی انواع خوراک های ایرانی و غیر ایرانی را برای مهمانان محترم سرو می کند و مسافران در کنار همراهان خود، اوقاتی خوش و خاطره انگیز را سپری می کنند.

فاصله هتل آپارتمان آنا مشهد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا خانه تاریخی توکلی مشهد: ۲ کیلومتر
فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی: ۲.۱ کیلومتر
فاصله هتل تا هلیوم پارک مشهد: ۹.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا باغ پرندگان مشهد: ۱۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک علمی پروفسور بازیما مشهد: ۱۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک وکیل آباد مشهد: ۲۲.۷ کیلومتر

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است