search
menu

هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت
امکانات عمومی هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت
انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت


هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت از هتل‌های سه ستاره و پرطرفدار در شهر مرودشت است. این هتل یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت بوده و در طول سال مملو از مسافر می‌شود، مطمئناً خوش و به‌یادماندنی را تجربه می‌کنند. همچنین به دلیل قرارگیری بسیار عالی این هتل در جنب مجموعه تخت جمشید موردتوجه توریست‌ها و گردشگران داخلی و خارجی قرار می‌گیرد. این هتل دارای یک طبقه و ۱۷ اتاق است. ساختمان این هتل جزو آثار تاریخی و قدیمی در این منطقه به شمار می‌رود، زیرا در سال ۱۳۳۴ ساخته‌شده است و سپس با تغییر کاربری به هتل در حال ارائه خدمات به مسافران بودند که درنهایت برای ارتقای کیفیت خدمات و ایجاد رفاه بیشتر مسافران در سال ۱۴۰۰ موردبازسازی کامل قرار گرفت و اکنون با امکانات رفاهی عالی در حال ارائه خدمات به مسافران هستند.

امکانات عمومی هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت


لابی این هتل دارای ظرفیت ۱۰ نفر بوده و مسافران در هنگام ورود و خروج از این قسمت عبور می‌کنند. این هتل زیبا در منطقه‌ای واقع‌شده است که به دلیل دارا بودن فضای سبز و منطقه آرام در اطراف اقامتی در کمال آرامش و به دور از شلوغی‌های شهر را تجربه خواهید کرد، شک نکنید برای چند روزی هم که شده در آسایش به سر خواهید برد. در محوطه هتل محلی به عنوان پارکینگ تعبیه‌شده است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود و دارای ظرفیت ۴۵ خودرو است. برای بهره‌مندی از اینترنت این هتل نیز باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. در لابی هتل آپادانا خدماتی نظیر اتاق چمدان، خدمات باربری، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه‌داری، فکس و فتوکپی انجام می‌گیرد. همچنین در لابی کافی‌شاپ دایر شده و انواع نوشیدنی‌های خنک سرو می‌کنند. در بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به مسافران هستند. در لابی می‌توانید از سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید. خدمات مربوط به تور گردشگری نیز در لابی هتل آپادانا دایر بوده و مسافران را با جاهای دیدنی و تاریخی شهر شیراز آشنا می‌کنند. در صورت نیاز به لاندری می‌توانید به لابی هتل سر بزنید و از خشکشویی بهره‌مند شوید.

انواع اتاق‌ها و امکانات آن‌ها


اتاق‌های موجود در این هتل بسیار دلباز بوده و اقامتی همراه با آرامش را برای مسافران به ارمغان می‌آورند. با توجه به قوانین رایج در این هتل ساعت تحویل اتاق‌ها ۲ ظهر و ساعت تخلیه اتاق‌ها نیز ۱۲ ظهر است، بنابراین در هنگام خرید بلیط هواپیما نسبت به این ساعت‌ها دقت داشته باشید. انواع واحدهای اقامتی موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق دو تخته معمولی، اتاق دو تخته دوبل رو به باغ، اتاق دو تخته توئين رو به باغ، اتاق دو تخته دوبل VIP رو به تخت جمشید، اتاق دو تخته CIP. برخی از اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی هستند، بنابراین در صورت داشتن نفر اضافی همراه خود در هنگام رزرو به این موردتوجه داشته باشید. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان است و برای کودکان بالای ۲ سال به طور کامل دریافت می‌گردد. از امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه می‌توان به یخچال، مبلمان، تلویزیون، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، آب رایگان، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و لوازم بهداشتی، مینی بار با هزینه، تلفن، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز، صندوق امانات و بالکن اشاره کرد. از روی بالکن اتاق‌ها نیز می‌توانید چشم‌انداز دلربایی از تخت جمشید را تماشا کنید.

رستوران هتل


در صورت رزرو این هتل برای اقامت می‌توانید وعده صبحانه را به صورت رایگان میل کنید. رستوران هتل آپادانا با ظرفیت ۸۰ نفر انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در هر سه وعده غذایی برای مسافران سرو می‌کنند.

فاصله هتل آپادانا تخت جمشید مرودشت تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تخت جمشید : ۰ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه شاه‌چراغ : ۵۰ کیلومتر
فاصله تا ارگ کریم‌خان : ۵۰ کیلومتر
فاصله تا مسجد وکیل : ۵۵ کیلومتر
فاصله تا باغ ارم: ۵۵ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سعدی : ۵۷ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه حافظ (حافظیه) : ۵۷ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است