search
menu

هتل شهریار بازرگان ماکو

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهریار بازرگان ماکو
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل شهریار بازرگان ماکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شهریار بازرگان ماکو


یکی از هتل های خوب دو ستاره در شهر مرزی ماکو که در شمال غربی ترین نقطه ایران و در مرز ایران و ترکیه واقع شده، هتل شهریار بازرگان ماکو است. این هتل از معماری ظریف و زیبا برخوردار بوده و همین ویژگی باعث تمایز آن از دیگر هتل های ماکو شده است. هتل شهریار بازرگان ماکو در سال ۱۳۹۱ ساخته شده و از سازمان منطقه آزاد ماکو مجوز فعالیت اقتصادی دارد. معمولا مسافرانی که به جای خرید بلیط هواپیما قصد سفر زمینی به اروپا از طریق مرز بازرگان دارند، این هتل را برای اقامت انتخاب می کنند. امکانات رفاهی هتل، موقعیت هتل و برخورد شایسته و مناسب کارکنان هتل (Shahriyar Hotel Bazargan Maku) باعث جلب رضایت مهمانان می شوند.

امکانات کلی هتل


در هتل شهریار بازرگان ماکو امکانات متعددی برای رفاه و آسایش مهمانان فراهم شده اند. مهمانان می توانند در سراسر هتل اعم از اتاق ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۱۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، آسانسور، تلفن، زنگ هشدار، تاکسی سرویس، صرافی، صندوق امانات، نمازخانه، تلویزیون، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوالات و نیازهای آن ها است. مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فتوکپی، فکس، پرینت، لاندری (خشکشویی)، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدارباش، خدمات باربری و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل هتل با صبوری و حوصله مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند.

اتاق های هتل


این هتل سه طبقه دارای ۱۲ اتاق بوده و درمجموع ۳۶ تخت را در خود جای داده است. مهمانان می توانند از میان اتاق های هتل با امکانات متنوع اتاقی را که باب سلیقه، نیاز و اولویت هایشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، سه تخته، چهار تخته و دوبلکس پنج تخته هستند. وضعیت دید اتاق ها را منظره ای از کوه، کوچه و محوطه هتل تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها بسیار رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق ها امکانات رفاهی مناسب و اساسی مانند مبلمان، میز، آباژور، میز تحریر، آب رایگان، رخت آویز، کمد لباس، تلفن، تلویزیون با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم سرمایش و گرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله، سشوار) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. امنیت و راحتی اتاق ها اطمینان بخش هستند. تمام طبقات دارای پله های اضطراری هستند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۷ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران هتل


رستوران اصلی هتل با ظرفیت ۶۰۰ نفر در سه وعده اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه، متنوع و با کیفیت برای مهمانان تدارک دیده و سرو می کند.

فاصله هتل شهریار بازرگان ماکو تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دخمه سنگی فرهاد: ۱۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا کاخ موزه باغچه جوق: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا قلعه قبان ماکو: ۲۰٫۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای زور زور: ۴۶٫۸ کیلومتر
فاصله تا حمام تاریخی پورناک: ۸۸٫۸ کیلومتر
فاصله تا کلیسای تادئوس مقدس (قره کلیسا): ۹۰٫۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است