search
menu

هتل ایرانیان بندرماهشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ایرانیان بندرماهشهر
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل ایرانیان ماهشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل ایرانیان بندرماهشهر


یکی از هتل های ۳ ستاره خوب بندر ماهشهر، هتل ایرانیان ماهشهر است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مناسب و مرغوب سعی در تأمین اقامت راحت و دلنشین برای مهمانان دارد. بندر ماهشهر، یکی از بندرهای جنوب ایران و جنوب استان خوزستان است که سالانه از گردشگران زیادی میزبانی می کند. مهمانانی که در سفر به ماهشهر به دنبال اقامت راحت، مطمئن و دلچسب هستند، قطعاً هتل ایرانیان گزینه خوبی برایشان به حساب می آید. این هتل در بین سال های ۱۳۸۴ و ۱۳۸۵ به بهره برداری رسیده، آخرین بار در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته و امکانات و خدمات خود را به روزرسانی کرد. هتل ایرانیان به لحاظ موقعیت مکانی در جای خوبی از بندر قرار گرفته و مهمانان با اقامت در این هتل می توانند به بسیاری از جاهای دیدنی بندر و مراکز خرید دسترسی آسان داشته باشند. کارکنان هتل (Mahshahr Port Iranian Hotel) بسیار مجرب، کاردان و زحمتکش هستند و تمام سعی خود را می کنند تا رضایت مهمانان را به دست آورند. اگر قصد خرید بلیط هواپیما سفرمارکت به این بندر دارید، حتماً با امکانات هتل ایرانیان ماهشهر آشنا شوید.

امکانات کلی هتل


مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما ماهشهر، با خودروی شخصی شان از شهرهای دیگر سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو استفاده کنند و از بابت امنیت ماشینشان خیالشان راحت باشد. در سراسر هتل دسترسی به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود برای مهمانان امکان پذیر است. لابی هتل با ظرفیت ۲۴ نفر در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون مبلمان، میز، تلویزیون با شبکه پخش فیلم، آسانسور، اتاق سیگار، روزنامه، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش، صندوق امانات، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، کافی نت، زنگ هشدار، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل لاندری (خشکشویی، از ساعت ۷ الی ۱۳)، خدمات باربری، خدمات بیدارباش، خدمات تهیه بلیط، فتوکپی، فکس، پرینت، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات CIP (تشریفات ویژه)، روم سرویس و ... به پذیرش مراجعه کنند. پرسنل پذیرش بسیار صبور و باحوصله هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. برای مهمانانی که به بازی بیلیارد علاقه مند هستند، یک سالن بیلیارد در نظر گرفته شده که در لابی قرار دارد و مکان مناسبی برای سرگرمی و تفریح مهمانان به حساب می آید. یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۴۰۰ نفر در هتل وجود دارد که دارای امکاناتی چون ویدیو پروژکتور، نورپردازی، خدمات صوتی و تصویری و سرو میان وعده است و از همایش ها و مراسم متعدد و گوناگون میزبانی می کند.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می توانند اتاقی را که باب سلیقه، نیازها و اولویت هایشان است انتخاب و رزرو کنند. در این هتل ۳ طبقه ای ۵۰ باب اتاق وجود داشته و درمجموع ۱۰۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته توئین، دو تخته دبل، سه تخته و سوئیت های چهار نفره هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوچه، خیابان و محوطه هتل تشکیل می دهد. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. داخل اتاق های هتل امکانات رفاهی اساسی و مناسب مانند تلویزیون با شبکه پخش فیلم و شبکه های استانی دیجیتال، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، بخاری)، سیستم اطفاء حریق، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، آباژور، کمد لباس، دراور، رخت آویز، تلفن، مینی بار (با هزینه)، یخچال، مبلمان، میز، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله، سشوار) در نظر گرفته شده اند. داخل سوئیت ها آشپزخانه های کوچک طراحی شده اند که دارای اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی هستند. مهمانان با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه می توانند خودشان داخل سوئیت آشپزی کنند.

رستوران هتل


«رستوران ایرانیان» در طبقه اول هتل واقع شده و ظرفیت ۸۰ نفر را دارد. در این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه و با کیفیت برای مهمانان تدارک دیده می شوند. مهمانان می توانند از غذاهای ایرانی، فرنگی، دریایی، سنتی، گیاهی، فست فود عربی امتحان و نوش جان کنند. غذاها به صورت بوفه ای، منوی باز، بسته و انتخابی سرو می شوند. در طبقه اول هتل یک کافی شاپ نیز وجود دارد که انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم برای مهمانان آماده می کند. چایخانه سنتی هتل نیز مکان خوبی برای استراحت و چای خوری است.

فاصله هتل ایرانیان ماهشهر تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا دریاچه نمک ماهشهر: ۶٫۵ کیلومتر
فاصله تا بازار ماهی فروش ها: ۴٫۸ کیلومتر
فاصله تا فرودگاه ماهشهر: ۶ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار (راه آهن) بندر امام خمينی: ۱۴٫۴ کیلومتر
فاصله تا بندر امام خمینی: ۲۲٫۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است