search
menu

متل شهر قصه محمود آباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره متل شهرقصه محمودآباد
امکانات عمومی متل شهر قصه محمودآباد
امکانات تفریحی هتل
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل
رستوران هتل
فاصله متل شهر قصه محمودآباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره متل شهرقصه محمودآباد


متل شهر قصه محمودآباد یکی از بهترین اقامتگاه های شمال کشور به شمار می رود. این متل زیبای دو ستاره در سال ۱۳۶۰ افتتاح گردیده و برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۵ مورد بازسازی قرار گرفته است. متل شهر قصه با چندین سال سابقه در امر گردشگری و توريستی در میان ایرانی ها شهرت دارد و سالانه میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور است که با خرید بلیط هواپیما راهی این منطقه می شوند. محمود آباد یکی از زیباترین شهرهای مازندران به شمار می رود و در حدفاصل شهرهای نور و بابلسر واقع شده است که دسترسی آسانی به این دو شهر خواهید داشت. از مزایای این متل می‌ توان به دسترسی آسان به جاهای گردشگری و ساحل زیبا اشاره کرد. این هتل تا پارک جنگلی نور، تالاب فریدونکنار، دریاچه آبیدر، بازار ماهی محمودآباد و پارک ساحلی لاله فریدونکنار فاصله اندکی دارد و از طریق ماشین قابل دسترس هستند. لازم به ذکر است که این متل دارای ۶۶ باب اتاق، ویلا و سوئیت به صورت یک طبقه ای است و برایتان اقامتی بی نظیر فراهم می کنند.

امکانات عمومی متل شهر قصه محمودآباد


امکانات عمومی ارائه شده در این هتل عبارتند از لابی با اتاق چمدان، صندوق امانات برای وسایل گران قیمت، پذیرش ۲۴ ساعته، کافی شاپ، تاکسی سرویس برای گشت و گذار در سطح شهر، چایخانه سنتی، خدمات برای رفاه معلولین. دقت داشته باشید که اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

امکانات تفریحی هتل


گردشگران با اقامت در این هتل می توانند با پیاده روی در کنار ساحل دریای خزر لحظات خوشی را تجربه کنند. همچنین با اقامت در متل شهر قصه محمود آباد به اماکن گردشگری زیبایی مانند شهر سرخ رود دسترسی خواهید داشت و همین موقعیت مکانی مناسب هتل شهر قصه جزو دلایل محبوبیت در میان گردشگران است. در واقع، متل شهر قصه محمودآباد یکی از بهترین محل های اقامت در شمال کشور محسوب می شود، با اینکه جزو هتل های دو ستاره شناخته شده ولی از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. از پنجره اتاق های این هتل می توانید دریای خزر را روبه روی خود تماشا کنید و با قدم زدن در ساحل در کافی شاپ ساحلی خستگی درکنید یا در فضای سبز پیاده روی کرده و از باشگاه بیلیارد، وسایل ورزشی، وسایل بازی کودکان بهره مند شوید. از جمله امکانات تفریحی دیگر در این هتل نیز عبارتند از قایق سواری در دریا یا سر زدن به بازار ماهی محمود آباد، پارک ملت محمودآباد که در فاصله اندکی از این هتل قرار دارند.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی هتل


متل شهر قصه محمود آباد در دو فاز ویلایی و آپارتمانی ساخته شده است و فاز ویلایی این هتل شامل ۵۷ باب ویلا و در فاز آپارتمانی نیز ۹ واحد اقامتی وجود دارند. انواع واحدها نیز عبارتند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، آپارتمان دوخوابه چهارنفره و ویلای یک خوابه چهارنفره. همه ویلاها و واحدهای این متل در باغ و محوطه سرسبز و پوشیده از درختان در محیطی آرام و لذت بخش قرار دارند. همه واحدها فضای جادار و بزرگی دارند و اتاق ها از امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، مبلمان، یخچال، مینی بار با هزینه برخوردار هستند. توجه داشته باشید که واحدهای آپارتمانی فاقد آسانسور هستند.

رستوران هتل


متل شهر قصه محمود آباد دارای یک رستوران عالی است. در این رستوران انواع غذاهای لذیذ و خوش مزه با بهترین کیفیت ارائه می شوند. این رستوران در قسمت ورودی متل قرار گرفته و ظرفیت ۲۰۰ نفری دارد. رستوران موجود در این هتل غذاهای لذیذ شمالی مخصوصا ماهی های شمال برایتان سرو می کنند. متل شهر قصه محمود آباد در پذیرایی عالی از گردشگران نقش زیادی دارد و مهمانان عزیز با انتخاب این متل به عنوان محل اقامتشان سفری بی نظیر را تجربه خواهند کرد.

فاصله متل شهر قصه محمودآباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار ماهی محمودآباد: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۳.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک لاله: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه آزادمون: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا تالاب فریدونکنار: ۲۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است