search
menu

هتل آپارتمان ماهان محمودآباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان ماهان محمودآباد
امکانات هتل آپارتمان ماهان محمودآباد
خدمات هتل آپارتمان ماهان محمودآباد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل آپارتمان ماهان محمودآباد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل آپارتمان ماهان محمودآباد


محمودآباد یکی از زیباترین شهرهای ساحلی ایران است که با تهران فاصله چندانی ندارد. این شهر علاوه بر طبیعت زیبا و منحصر به فردی که دارد از نظر ترافیک نیز جزء نقاط کم ترافیک استان مازندران به شمار می رود و همین مسئله سفر به این شهر را جذاب تر و دوست داشتنی تر می کند. تلاقی سواحل زیبای دریای خزر با جنگل های انبوه سراسر پوشیده از خزه منظره ای بکر و چشم نواز را ایجاد می کند که بدون شک خاطراتی شگفت انگیز را برایتان رغم خواهد زد. علاوه بر زیبایی های طبیعی جذابی که در این شهر وجود دارد، محمودآباد یکی از زیباترین بازارهای ساحلی شمال ایران را دارد و گشت و گذار در بازارهای محلی و ساحلی این شهر فرصتی است که نباید آن را از دست دهید.
هتل آپارتمان ماهان محمودآباد در ۷ کیلومتری شهر محمودآباد قرار گرفته و با نزدیک بودن به ساحل دریای خزر موقعیتی بسیار عالی و بی نظیر را برای یک اقامت شگفت انگیز فراهم می کند. مهمانان هتل علاوه بر بهره مندی از امکانات و خدمات ویژه آن می توانند به راحتی و در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند به ساحل دریا دسترسی داشته باشند و از منظره زیبای آن لذت ببرند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به این شهر جذاب، در هتل آپارتمان ماهان اقامت داشته باشید و سفری به یادماندنی و خاطره انگیز را تجربه کنید.

امکانات هتل آپارتمان ماهان محمودآباد


هتل آپارتمان ماهان محمودآباد با امکانات گسترده ای که دارد بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است و به مهمانان این امکان را می دهد که در همان نزدیکی واحدهای اقامتی خود به ساحل زیبای دریا دسترسی داشته باشند و اقامتی فوق العاده را تجربه کنند. رستوران هتل با انواع غذاهای لذیذ و متنوع در اختیار مسافران قرار دارد تا مهمانان در طول اقامت بهترین ها غذاها را میل کنند و هیچ کمبودی نداشته باشند. کافی شاپ هتل نیز با انواع دسرهای خوش طعم و نوشیدنی های سرد و گرم به مسافران خدمت رسانی می کند.
پارکینگ هتل با ظرفیت ۵۰ ماشین به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. اینترنت هتل نیز از دیگر امکانات رایگان آن است که مهمانان می توانند به صورت نامحدود در فضای لابی و تمام اتاق ها از آن استفاده کنند. هتل ماهان دارای زمین فوتبال و زمین والیبال است و مسافران می توانند در زمان اوقات فراغت خود به صورت گروهی یا خانوادگی از آن استفاده کنند و لحظات خوبی را برای خود رغم بزنند. همچنین امکانات تفریحی فوق العاده ای مانند جت اسکی، چتر پاراسل و شاتل در این هتل وجود دارد که سفر مهمانان را با اقامتی شگفت انگیز و دوست داشتنی همراه می کند.

خدمات هتل آپارتمان ماهان محمودآباد


کادر مجرب و کارآزموده هتل آپارتمان ماهان محمودآباد با رفتاری صمیمی و بسیار شایسته از مهمانان استقبال می کنند تا اقامتی به یادماندنی را برای مسافران رغم بزنند. تمامی پرسنل هتل مجهز به زبان انگلیسی هستند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. همچنین هتل ماهان دارای خدمات روم سرویس ۲۴ ساعته است و این امکان را برای مهمانان فراهم می کند تا در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل دارند غذا یا خوراکی مورد نظر خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. هتل دارای خدمات خشکشویی نیز است و خیال مهمانان را از بابت شست و شوی لباس هایشان راحت می کند. از دیگر خدمات موجود در هتل می توان به خدمات اتو، فکس، فتوکوپی، خدمات ترانسفر پولی، تاکسی سرویس شبانه روزی و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل آپارتمان ماهان محمودآباد در سال ۱۳۹۳ بنا شده و هتلی نوساز است. واحدهای اقامتی این هتل همگی شیک و مجهز هستند و حس خوشی از اقامت را به مهمانان خود منتقل می کنند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل سوئیت دونفره، آپارتمان یکخوابه دونفره، آپارتمان دوخوابه چهارنفره، سوئیت یکخوابه دونفره VIP و سوئیت دوخوابه چهارنفره VIP است که مهمانان می توانند براساس سلیقه خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. از انواع امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان ماهان محمودآباد می توان به سرویس ایرانی و فرنگی، حمام، دوش، بالکن، اسپیلت، آشپزخانه در سوئیت، یخچال، اتو، تلویزیون LCD، میز آرایش و... اشاره کرد.

فاصله هتل آپارتمان ماهان محمودآباد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا تالاب سرخرود: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی طاهباز: ۲۵ کیلومتر
فاصله تا جنگل روستای اهلم: ۳۳ کیلومتر
فاصله تا روستای لاویج: ۸۰ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fitness_center باشگاه ورزشی
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
beach_access ساحل خصوصی
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است