search
menu

هتل آپارتمان الف محمود آباد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان الف محمود آباد
امکانات عمومی هتل آپارتمان الف محمود آباد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
رستوران هتل
فاصله هتل آپارتمان الف محمود آباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان الف محمود آباد


هتل آپارتمان الف محمود آباد در منطقه خوش آب و هوا به نام بیشه کلا در کیلومتر ۱۲ محمود آباد به بابلسر در استان مازندران واقع شده است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۲ افتتاح گردیده و برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفته است. چشم انداز بسیار زیبا از طبیعت سرسبز از این هتل آپارتمان قابل تماشاست و برای میهمانان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می شود. هتل آپارتمان الف دارای ۴ طبقه بوده که هم اکنون یک طبقه اقامتی از این هتل فعالیت دارد و این یک طبقه نیز دارای ۸ باب سوئیت است، لازم به ذکر است که سه طبقه دیگر این هتل نیز به زودی به بهره برداری خواهند رسید.
موقعیت مکانی هتل آپارتمان الف سبب گشته تا افراد زیادی برای اقامت در این هتل ترغیب شوند و اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده و سفری رویایی را آغاز کنند. از دلایل شهرت این هتل آپارتمان می توان به دسترسی آسان به سایر شهرهای شمالی و همچنین فرودگاه اشاره کرد، پس اگر به دنبال مکانی راحت هستید، با انتخاب این هتل به عنوان محل اقامت لذت سفرتان چند برابر خواهد بود.

امکانات عمومی هتل آپارتمان الف محمود آباد


این هتل آپارتمان از نظر موقعیت مکانی دارای چشم انداز بسیار زیبایی است و به همین دلیل در میان گردشگران از محبوبیت خاصی برخوردار است. از امکانات عمومی این هتل آپارتمان می توان به صندوق امانات، پارکینگ، کافی شاپ، اتاق چمدان در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، اتاق بازی برای کودکان و آسانسور اشاره کرد. مطمئنا با اقامت در این هتل احساس رضایت و خشنودی خواهید داشت. لابی این هتل با ظرفیت ۱۰ نفر به مبلمان راحتی مجهز شده است، همچنین در لابی اینترنت وای فای رایگان در اختیارتان قرار داده می شود و برای گذران اوقات فراغتتان نیز تلویزیون قرار داده شده است.
برای گذران اوقات فراغتتان می توانید به فضای آرام و دلنشین کافی شاپ این مجموعه سر بزنید یا در فضای سرسبز و زیبای اطراف هتل قدم بزنید. از جمله خدمات دیگر ارائه شده در این هتل آپارتمان نگهداری از کودکان است تا والدین باخیال راحت به گردش و تفریح بپردازند، پارکینگ نیز به مسافرانی تعلق می گیرد که با ماشین شخصی سفر می کنند. توجه داشته باشید که طبق قوانین این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود ندارید.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی دارای ابعاد وسیع با چیدمان بسیار مرتب و وسایل و تزئینات زیبا برایتان اقامتی به یاد ماندنی فراهم می سازند. انواع واحد اقامتی در این هتل آپارتمان عبارتند از سوئیت یکخوابه دو نفره و سوئیت دوخوابه چهار نفره. نمای ظاهری و دکوراسیون اتاق ها شیک در عین حال ساده هستند که حس دلنشینی همانند منزل شخصی را تجربه خواهید کرد. امکانات موجود در داخل اتاق ها نیز عبارتند از روم سرویس، یخچال، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز و کمدلباس. همچنین در داخل حمام ها نیز دوش، لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، سشوار، حوله در اختیار میهمانان قرار داده می شود. اقامت در این مجموعه و بهره مندی از خدمات ارائه شده و تمیزی اتاق ها و محیط باعث گردیده تا این هتل آپارتمان گزینه مناسبی برای میهمانان گرامی باشد. اقامت برای کودکان تا ۶ سال رایگان بوده و برای افراد بالای ۷ سال هزینه اقامت به طور کامل دریافت می گردد.

رستوران هتل


هتل آپارتمان الف محمود آباد دارای یک رستوران شیک است و در این رستوران انواع غذاهای لذیذ ایرانی، فست فود و محلی سرو می کنند. این رستوران دارای ظرفیت ۵۰ نفری است که در طبقه همکف هتل قرار دارد و هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام سرو می کنند. رستوران این هتل علاوه بر کیفیت غذایی عالی با چیدمان مبلمان چوبی و طراحی دلنشین لحظات خوشی را برایتان ایجاد می کند.

فاصله هتل آپارتمان الف محمود آباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک سرزمین رویاها: ۹.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک ملت: ۱۰.۲ کیلومتر
فاصله تا ساحل بیشه کلا: ۱۲.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی: ۱۳ کیلومتر
فاصله تا جنگل اهلم: ۱۹.۷ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی نور: ۳۲.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است