search
menu

هتل اقصی محلات

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل اقصی محلات
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل اقصی محلات

درباره هتل اقصی محلات


هتل اقصی محلات (به انگلیسی: Mahallat Hotel Aghsa) را باید یکی از برترین گزینه های اقامتی سه ستاره شهر دیدنی و خوش آب و هوای محلات دانست. این هتل باکیفیت که سابقه درخشان و قدمت بالایی در زمینه میزبانی از گردشگران دارد، از امکاناتی قابل قبول و کارکنانی خوش برخورد تشکیل شده و قادر است اقامتی آسوده و بیادماندنی را برای خریداران بلیط هواپیما تضمین کند.

امکانات رفاهی هتل


تعدد و تنوع امکانات رفاهی هتل اقصی محلات برای اقامتگاهی سه ستاره تحسین برانگیز است: از نمازخانه و پارکینگ رایگان گرفته تا رستوران و کافی شاپ، کلیه امکانات رفاهی گردشگران در این هتل گردهم آمده اند تا اقامتی لذت بخش و خاطره انگیز را برای میهمانان رقم بزنند. پارکینگ هتل که از ظرفیتی حدود ۲۰ خودرو برخوردار است، خیال گردشگرانی را که با وسیله نقلیه خود به این مکان سفر می کنند، از بابت یافتن مکانی امن برای پارک خودروی خود آسوده ساخته است. وجود امکاناتی از قبیل: دستگاه واکس کفش، آسانسور، صندوق امانات، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات و لابی)، رمپ، دستگاه فتوکپی و فکس، سیستم اعلام حریق و سیستم تهویه مطبوع موجب گردیده که خاطر گردشگرانی که دغدغه اقامتی آسوده را در سر دارند، از رزرو اتاقی در این هتل آسوده گردد. خوب است بدانید که رمز اینترنت پرسرعت وایفای نیز از همان ابتدای ورود به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا شیرینی اقامت در هتل اقصی محلات با لذت گشت و گذار در فضای مجازی دو چندان گردد.

رستوران هتل


سازندگان هتل اقصی محلات برای برآورده ساختن نیازهای خورد و خوراک میهمانان، دو سالن غذاخوری مختلف را در محوطه هتل گنجانده اند: سالن صبحانه خوری هتل که در طبقه اول واقع شده است، هر روز صبح راس ساعت ۸ درب هایش را برای صرف صبحانه بروی میهمانان می گشاید. رستوران اصلی هتل نیز که در طبقه همکف قرار گرفته، از محیطی پاکیزه و کارکنانی خوش برخورد تشکیل شده است. میهمانانی که دوست دارند غذای خود را در رستوران هتل نوش جان کنند، باید در بازه های زمانی ۱۲ تا ۱۴:۳۰ (برای صرف ناهار) و ۱۹:۳۰ تا ۲۳ (برای صرف شام) به رستوران هتل مراجعه کنند.

خدمات هتل


به لطف بکارگیری از کارکنانی کاربلد، هتل اقصی محلات در بخش خدمات نیز عملکرد بسیار درخشانی داشته است. خدمات رفاهی مختلفی نظیر خشکشویی، پذیرش شبانه روزی، بیدار باش، باربری و خدمات اینترنتی به کلیه میهمانان هتل ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی را در طول مدت اقامت در هتل اقصی محلات احساس نکنند. همچنین برای افراد کم توان و ناتوان و معلولین عزیزی که قصد اقامت در این هتل را دارند، خدماتی ویژه ارائه خواهد گشت.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۴۰ باب واحد اقامتی در طرح های مختلفی چون اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار نفره در هتل اقصی محلات به میهمانان ارائه خواهد شد تا هیچ محدودیتی از بابت انتخاب گزینه ای مناسب و متناسب با بودجه و نفرات گردشگران وجود نداشته باشد. طراحی واحدهای اقامتی هتل بسیار ساده و دلنشین بوده و مناسب برای اقامتی طولانی مدت است. ناگفته نماند که کلیه اسباب و وسایل اقامتی از قبیل: یخچال، تلویزیون، میز تحریر، مبلمان، تخت خواب، دراور، آباژور و سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق های هتل گنجانده شده است تا آسایش و رفاه مطلق گردشگرانی که بلیط هواپیما چارتر ارزان را برای اقامتی بیادماندنی در این مکان خریداری می کنند، فراهم گردد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل اقصی محلات


فاصله هتل تا مجتمع تفریحی تجاری نور محلات (دهکده بازی پارس محلات): ۴۵۹ متر
فاصله هتل تا کتابخانه عمومی علامه طباطبایی: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی محلات: ‌۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک بعثت: ‌۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا امام زاده فضل و یحیی: ‌۳.۴ کیلومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است