search
menu

هتل افشار مهاباد

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل افشار مهاباد
امکانات هتل افشار مهاباد
خدمات هتل افشار مهاباد
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله هتل افشار مهاباد تا اماکن مهم و گردشگری

درباره هتل افشار مهاباد


مهاباد شهری کوهستانی در استان آذربایجان غربی است که به دلیل آب و هوای بسیار عالی و طبیعت زیبایی که دارد هرساله مسافران زیادی را از سراسر کشور به خود جذب می کند. اگر از تماشای کوچ پرندگان لذت می برید سفر به مهاباد یکی از جذاب ترین خاطراتی است که می توانید تجربه کنید. تالاب بین‌المللی کانی برازان در این شهر قرار گرفته که بزرگترین سایت پرنده گردی در کشور است و زیستگاه بسیار مهمی برای انواع پرنده های بومی و مهاجر به حساب می آید.
در این تالاب مناظر فوق العاده زیبایی وجود دارند که اگر تماشای کوچ دسته جمعی پرندگان را به آن اضافه کنیم یکی ازجذاب ترین شاهکارهای خلقت را مشاهده می کنیم. از دیگر نقاط گردشگری زیبای مهاباد می توان به غار سهولان، دخمه سنگی، حمام میرزا رسول، دریاچه سد مهاباد و... اشاره کرد که هرکدام از آن ها زیبایی های مخصوص به خود را دارند و هرساله مسافران زیادی برای دیدن این جاذبه ها راهی شهر مهاباد می شوند. هتل افشار مهاباد در این شهر واقع شده است و علاوه بر موقعیت مکانی خوبی که دارد امکانات و خدمات مناسبی را به مهمانان خود ارائه می دهد و توانسته به خوبی نظر مسافران شهر را به خود جلب کند. شما می توانید با تهیه بلیط هواپیما ضمن سفر به شهر جذاب مهاباد در این هتل زیبا اقامت داشته باشید و لحظات فوق العاده نابی را برای خود رغم بزنید.

امکانات هتل افشار مهاباد


هتل افشار مهاباد در منطقه ای از شهر قرار گرفته که به راحتی به مناطقی مثل پارک جنگلی دسترسی دارد. این هتل دارای پارکینگ غیرمسقف است که تا ۲۴ ماشین ظرفیت دارد و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. سرو وعده صبحانه در این هتل رایگان است. علاوه برآن کافی شاپ هتل با انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم در خدمت مسافران قرار دارد تا لحظات سفر را برای آن ها دلچسب تر نماید. با توجه به اینکه این هتل چندطبقه است ساختمان هتل به آسانسور مجهز شده که رفت و آمد را برای مهمانان راحت تر می کند. همچنین هتل دارای سیستم اعلام حریق است که همین مسئله امنیت کامل را نیز به همراه راحتی به مسافران هدیه می دهد. از دیگر امکانات موجود در هتل می توان به نمازخانه، رمپ، تلویزیون در لابی و... اشاره کرد.

خدمات هتل افشار مهاباد


هتل افشار مهاباد علاوه بر امکانات خوبی که دارد خدمات خوبی را نیز به مسافران خود ارائه می دهد. کارکنان هتل همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته فعال است و به مهمانان خدمت رسانی می کند. از خدمات ویژه هتل می توان به خدمات خانه داری آن اشاره کرد که خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت می کند. هتل دارای خدمات خشکشویی است و نگرانی مسافران را از بابت شست و شوی لباس هایشان برطرف می کند. روم سرویس هتل نیز در اختیار مهمانان قرار دارد و این امکان را برای مسافران فراهم کرده است تا در هر ساعتی از شبانه روز که مایل هستند غذا یا خوراکی مورد علاقه خود را سفارش دهند و در اتاق خود میل نمایند. تاکسی سرویس هتل نیز فعال است و مهمانان را تا هر نقطه ای از شهر که تمایل داشته باشند همراهی می کند. از دیگر خدمات هتل افشار می توان به زنگ هشدار، فتوکوپی، فکس، خدمات تهیه بلیط و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


هتل افشار مهاباد در ۳ طبقه بنا شده و دارای ۲۴ باب اتاق است که ظرفیت تخت های آن به ۱۰۰ عدد می رسد. واحدهای اقامتی هتل همگی مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و از این جهت اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کنند. انواع واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق یک تخته، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته و اتاق چهارتخته است که مهمانان می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند. واحدهای اقامتی هتل افشار مهاباد تمامی امکانات لازم برای یک سفر چند روزه خاطره انگیز را دارا هستند. از جمله این امکانات می توان به حمام، دمپائی، سرویس بهداشتی، تلویزیون، مبلمان، یخچال، امکانات پخت و پز، سیستم سرمایش و گرمایش و... اشاره کرد.

فاصله هتل افشار مهاباد تا اماکن مهم و گردشگری


فاصله تا مسجد جامع مهاباد: ۱.۶کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد مهاباد: ۵.۲کیلومتر
فاصله تا تالاب کانی برازان: ۳۶ کیلومتر
فاصله تا غار سهولان: ۴۴.۹ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است