search
menu

هتل شالیزار لنگرود

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
هتل شالیزار لنگرود
معرفی لنگرود
معرفی هتل شالیزار لنگرود
اتاق ها و واحدهای اقامتی هتل
امکانات اتاق ها
سایر امکانات هتل شالیزار لنگرود
فاصله هتل شالیزار لنگرود تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر

هتل شالیزار لنگرود


سفر کردن به شمال کشورمان ایران همیشه یکی از جذاب ترین و پر طرفدارترین مقاصد گردشگری برای بیشتر افراد محسوب می شود. گشت و گذار در جنگل های سرسبز و خوش آب و هوا واقعا روح و جسم آدمی را شاداب می کند. استان گیلان هم یکی از بهترین استان های شمال با مردمان مهربان و مهمان نواز است. شهر های زیبا با طبیعت فوق العاده بکری در استان گیلان واقع گردیده است که شهرستان لنگرود هم یکی از این شهرهای خاص شناخته می شود.

معرفی لنگرود


شهرستان لنگرود یکی از شهرهای مرکزی استان گیلان است که از سمت غرب به شهرستان لاهیجان و از سمت شرق به شهرستان رودسر منتهی می شود. جالب است بدانید که شهر لنگرود در طول تاریخ شاهد اتفاقات مهم تاریخی بوده است. برای مثال؛ فرار احمد خان حاکم لاهیجان از لنگرود و دستگیری اعضای خانواده وی توسط کیا فریدون حاکم گیلان و تحویل آنها به به شاه عباس، از جمله رویدادهای مهم این دوره شهر است. گردشگران بسیاری بلیط هواپیما رشت را برای بازدید از این شهر زیبا می‌خرند.
هتل ها و اقامتگاه های متنوع در این شهر مشغول به فعالیت هستند که ما امروز قصد داریم تا هتل زیبای شالیزار لنگرود با منظره ای خارق العاده از طبیعت بکر و دست نخورده شالیزارهای شمال را به شما معرفی نماییم. لطفا با ما همراه باشید.

معرفی هتل شالیزار لنگرود


هتل شالیزار لنگرود یکی از هتل های تازه تاسیس شده در شهر لنگرود است که در سال ۱۳۹۳ در چمخاله، کیلومتر ۷ لنگرود به چمخاله افتتاح گردیده است. هتل شالیزار لنگرود با ساختمانی ۲ طبقه در مجموع ۲۱ واحد اقامتی را در خود جای داده است. کارکنان و مدیر هتل شالیزار لنگرود با بهترین امکانات آماده پذیرایی از مهمانان محترم شهرستان لنگرود هستند.

اتاق ها و واحدهای اقامتی هتل


همانطور که اشاره کردیم، هتل شالیزار لنگرود از ۲۱ واحد اقامتی تشکیل شده است که به ترتیب: ۱۴ واحد اقامتی و ۷ واحد ویلایی را می توان نام برد. این ۱۴ واحد اقامتی از اتاق ۲ تخته وی ای پی، اتاق سه تخته، اتاق ۴ تخته و واحدهای ویلایی؛ ویلای یک خوابه ۴ نفره و ویلای دوخوابه ۴ نفره هستند. جالب است بدانید که نمای تمام اتاق ها رو به طبیعت زیبای جنگل و دریا است.

امکانات اتاق ها


هتل شالیزار لنگرود امکانات بسیاری را برای آرامش و راحتی مهمانان خود در اتاق ها فراهم کرده است که: صبحانه، یخچال، پاورسوئیچ، مبلمان، چای ساز، آب رایگان، حمام با لوازم بهداشتی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، تلفن در اتاق، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم تهویه مطبوع تنها بخشی از این موارد هستند.

سایر امکانات هتل شالیزار لنگرود


یکی از بهترین ویژگی های هتل شالیزار می توان به نزدیکی آن به مرکز شهر و دسترسی آسان به مراکز تجاری و مناطق گردشگری چون پل خشتی، ساحل چمخاله و لیلاکوه اشاره نمود. پاركينگ، آسانسور، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، تاکسی سرویس شبانه روزی، اینترنت رایگان، زمین بازی مخصوص کودکان، تلويزيون در لابی، روم سرويس، صبحانه در اتاق، فكس، اتاق چمدان و فتوكپي برخی از امکانات و خدمات هتل شالیزار لنگرود هستند.
بهتر است اطلاع داشته باشید که پارکینگ هتل شالیزار لنگرود به شکل غیر مسقف و ظرفیت ۲۵ خودرو را دارد. همچنین سالن صبحانه خوری هتل واقع در همکف با ظرفیت ۴۰ نفر هر روز از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ با انواع صبحانه های محلی آماده پذیرایی از مهمانان هتل با منظره فوق العاده از شالیزار است.

فاصله هتل شالیزار لنگرود تا جاذبه های گردشگری و اماکن مهم شهر


فاصله هتل تا پارک فین چالوس: تقریبا ۱ کیلومتر
فاصله تا تله کابین نمک آبرود: تقریبا ۴۰ کیلومتر
فاصله هتل تا غار دانیال: حدود ۵۵ کیلومتر
فاصله هتل تا آبشار پری: ۵۸ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی خشکه داران: ۶۰ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است