search
menu

هتل شهرزاد لاهیجان

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شهرزاد لاهیجان
اماکن نزدیک هتل شهرزاد لاهیجان

درباره هتل شهرزاد لاهیجان


هتل شهرزاد لاهیجان در سال ۱۳۹۷ در ۳ طبقه و ۴۸ واحد اقامتی احداث شده است. هتل شهرزاد لاهیجان در کیلومتر ۳ جاده لنگرود به لاهیجان واقع شده است. همن طور که می دانید لاهیجان از قدیمی‌ترین شهر‌های گیلان است که قدمتش به دوره اشکانیان می‌رسد، در ناحیه‌ کوهپایه‌ قرار دارد و تپه ‌‌های اطراف آن را بوته‌‌های چای پوشانده ‌است.
اگر وسیله نقلیه دارید تا تله‌کابین، آبشار شیطان کوه و استخر لاهیجان حدود ۱۰ دقیقه‌ و تا پل‌خشتی و حمام‌ گلشن حدود ۱۲ دقیقه‌ فاصله دارید. همچنین با کمی رانندگی تا سواحل دریای خزر نیم ساعت و تا نزدیک‌ترین کافه و رستوران و همینطور مراکز خرید معتبر نیز ۵ دقیقه فاصله دارید. از جمله امکاناتی که هتل شهرزاد لاهیجان برای رفاه حال و آسایش مسافران تدارک دیده شامل: سالن کنفرانس، سالن همایش، آسانسور، نمازخانه، کافی‌شاپ، پارکینگ روباز، روم سرویس، کپسول آتش‌نشانی در لابی، رمپ، رستوران ایرانی، خدمات خانه‌داری و تالار پذیرایی می‌شوند.
اگر هم در خود هتل هستید، می‌توانید از رستوران ایرانی که با طبخ بهترین و خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و محلی و کافی‌شاپ هتل شهرزاد لاهیجان که با انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم و انواع دسر‌ها آماده پذیرایی از مهمانان محترم هستند، استفاده کنید. بد نیست بدانید که اتاق‌های هتل شهرزاد لاهیجان دارای تنوع زیادی هستند و همچنین برخی از اتاق‌ها نمای رو به کوه دارند، شما می‌توانید با باز کردن پنجره و تماشای کوه‌ها از تعطیلات و مسافرت خود نهایت لذت را ببرید.
از دیگر مزایای هتل شهرزاد لاهیجان می‌‌توان به دسترسی آسان به بام سبز، شیطان کوه، تالاب سوستان، پل خشتی، پارک جنگلی میرصفا اشاره نمود. هتل شهرزاد لاهیجان با پرسنلی مجرب و آموزش دیده با افتخار آماده میزبانی از شما میهمانان گرامی می‌باشد. مسافرین گرامی می‌توانند بعد از ساعت ۱۴، اتاق خود را تحویل گیرند و قبل از ساعت ۱۲ نیز اقامتگاه خود را تحویل دهند. بهتر است بدانید که سرویس اضافه به صورت تخت می باشد. پذیرش خانم تنها با مدارک شناسایی بلا مانع می‌باشد.
هزینه اقامت کودکان خردسال تا سن ۲ سال در هتل شهرزاد لاهیجان رایگان محاسبه خواهد شد. لازم به ذکر است که قوانین کنسلی هتل‌ها بسته به شرایط و زمان لغو رزرو، متفاوت است. به همین دلیل شرایط و مبلغ جریمه هتل شهرزاد لاهیجان در زمان کنسلی اعلام و از مبلغ واریزی کسر خواهد شد. مابقی مبلغ به حساب مسافر واریز خواهد گشت. این هتل در کنار هتل دهدار لاهیجان جزو هتل‌های برتر شهر لاهیجان قرار دارند.

اماکن نزدیک هتل شهرزاد لاهیجان


فاصله تا آبشار شیطان کوه: ۹ دقیقه با ماشین (۵.۵ کیلومتر)
فاصله تا پایانه اتوبوس رانی: ۱۰ دقیقه با ماشین (۱۰ کیلومتر)
فاصله تا پارک فجر: ۱۳ دقیقه با ماشین (۱۰ کیلومتر)
فاصله تا شیطان کوه: ۱۴ دقیقه با ماشین (۷ کیلومتر)
فاصله تا حمام گلشن: ۱۵ دقیقه با ماشین (۷ کیلومتر)
فاصله تا بام لنگرود: ۱۹ دقیقه با ماشین (۱۲ کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه لاهیجان: ۴۹ دقیقه با ماشین (۴۰ کیلومتر)
فاصله تا راه آهن لاهیجان: ۵۷ دقیقه با ماشین (۴۹ کیلومتر)
فاصله تا موزه کلاه فرنگی: ۱ ساعت و ۴ دقیقه (۵۱ کیلومتر)

علاوه بر این می‌توانید برای هر نوع بلیط هواپیما داخلی و خارجی به سایت خرید بلیط آنلاین هواپیما سفرمارکت مراجعه کنید.
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است