search
menu

هتل فجر آبشار لاهیجان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل فجر آبشار لاهیجان
امکانات اتاق های هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله از هتل فجر آبشار لاهیجان تا اماکن و جاذبه های نزدیک

درباره هتل فجر آبشار لاهیجان


هتل فجر آبشار لاهیجان از مراکز اقامتی قدیمی و با سابقه در لاهیجان است. هتل فعالیت خود را در سال ۱۳۴۶ در زمینی به مساحت ۱۹۵۰۰ متر مربع آغاز کرد. این هتل ۲ ستاره بین هتل ها یکی از رویایی ترین موقعیت های مکانی را به خود اختصاص داده است. هتل نه تنها خودش دارای فضای سبز است بلکه اطراف آن را نیز کوه های جنگلی و سرسبز شمالی گرفته اند. تصور کنید صبحتان را با صدای آواز خوش پرندگان و نسیمی که از سمت این کوه‌ها می‌وزد آغاز می کنید.
قطعاً انرژی و حال و هوای صبحگاهی تان با زمانی که در خانه بودید فرق خواهد کرد. در این هتل حتی به چشمه آب معدنی هم دسترسی خواهید داشت. این هتل دور از شهر ساخته شده و به همین دلیل به آن دسته از مهمانانی که هدفشان از خرید بلیط هواپیما چارتر و سفر دوری از روزمرگی های عادی زندگی بوده و تمایل دارند چند روزی را به دور از هیاهوی شهری به تمدد اعصاب و آرامش ذهنی خود بپردازند پیشنهاد می شود چند روزی موبایل خود را خاموش کرده و در این هتل دو ستاره اقامت داشته باشند. در سمت شرق هتل جنگل ها و مزارع سرسبز قرار دارند و در غرب آن باغات چای. جنوب هتل را کوه ها گرفته اند و در سمت شمال جاده لاهیجان به لنگرود قرار دارد. کمی دورتر از هتل فروشگاه اصلی کلوچه نادری قرار گرفته تا کار خرید سوغات را برای مهمانان آسان‌ تر کند.

امکانات اتاق های هتل


هتل فجر آبشار لاهیجان دو طبقه ۲۵ واحد اقامتی و در کل ظرفیت پذیرایی است و ۸۰ گردشگر را دارد. از ویژگی های خاص این هتل چشم انداز اتاق هایش است که هر کدام از اتاق ها روبه منظره ای متفاوت از شمال قرار دارند. اتاق هایی که در سمت شرقی هتل هستند روبروی پنجره هایشان مزارع و جنگل های سرسبز شمال را دارند در حالی که اتاق های جنوبی کوه های پر غرور را پیش رویشان خواهند دید و اتاق های غربی عطر و بوی باغات چای را استشمام خواهند کرد.
حال تصمیم با شماست که می خواهید در مدت اقامتتان جنگل ها و باغات را تماشا کنید یا کوه ها را. واحدهای اقامتی هتل فجر لاهیجان امکانات و خدمات مختلفی از قبیل خدمات روم سرویس و صبحانه، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، لوازم بهداشتی و دمپایی دارند. بعضی از واحدها مبلمان هم دارند. مهمانان در اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان (هتل حجم معینی را برای استفاده از اینترنت در نظر گرفته است) هتل را خواهند داشت.

خدمات و امکانات هتل


هتل فجر لاهیجان با اینکه زرق و برق و ستاره های هتل های لاکچری و تاپ را ندارد اما تمامی تلاش خود را کرده تا همه مهمانانش چه کودکان و چه بزرگسالان اقامت خوشی را در این هتل تجربه کنند. به همین دلیل در کنار خدمات و امکاناتی که ارائه می دهد فضایی را به عنوان پارک کودک در نظر گرفته تا کودکان به بازی و تفریحات مورد علاقه خود مشغول شوند. هتل برای آن دسته از مهمانان که با خودروی شخصی مسافرت کرده اند پارکینگ رایگان و روباز با ظرفیت ۵۰ خودرو ایجاد کرده است. تاکسی سرویس اتاق چمدان، رمپ و خدمات برای معلولان، روزنامه، کافی شاپ و چایخانه سنتی از دیگر خدمات و امکانات هتل فجر هستند. هتل فاقد امکاناتی مانند استخر، آسانسور، صرافی و گشت نیم روزی است.

فاصله از هتل فجر آبشار لاهیجان تا اماکن و جاذبه های نزدیک


فاصله تا بقعه شیخ زاهد گیلانی: ۱.۳ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه کاشف السلطنه و موزه تاریخ چای ایران: ۶.۶ کیلومتر
فاصله تا شیطان کوه لاهیجان: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا بام سبز: ۷.۲ کیلومتر
فاصله تا حمام گلشن: ۷.۵ کیلومتر
فاصله تا تله کابین: ۷.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است