search
menu

هتل هیتا لاهیجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل هیتا لاهیجان
امکانات عمومی هتل هیتا لاهیجان
انواع اتاق و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله هتل هیتا لاهیجان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل هیتا لاهیجان


هتل هیتا یکی از هتل‌های سه ستاره در شهر زیبای لاهیجان است. این هتل در موقعیت خوبی از شهر قرار دارد و به جاهای دیدنی و گردشگری مانند تالاب بین‌المللی امیرکلایه، تالاب سوستان، آبشار شیطان کوه، آبشان لونک، موزه تاریخ چای ایران و حمام گلشن لاهیجان و غیره دسترسی راحتی دارد. با سفر به استان گیلان و اقامت در شهر بی‌نظیر لاهیجان سفری به‌یادماندنی برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. لاهیجان به عنوان عروس شهرهای گیلان است و یکی از مقاصد گردشگری در شمال کشور به شمار می‌رود. در طول سال مسافران از نقاط مختلف کشور راهی خطه شمالی می‌شوند و شهر لاهیجان در زمره شهرهای پرطرفدار این منطقه است. در لاهیجان کشتزارهای چای و شالیزارهای زیادی به چشم می‌خورند. همچنین کلوچه‌های این شهر زیبا در میان گردشگران داخلی و خارجی طرفدار دارد. ساحل این شهر زیبا بوده و یکی از مناطق گردشگری برای مسافران همین‌جاست، مطمئناً لحظات خوشی در انتظارشان است و از تماشای غروب در این ساحل لذت می‌برند. با اقامت در هتل هیتا مطمئناً یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای عمرتان را تجربه خواهید کرد، پس اگر به دنبال مکانی راحت و دنج هستید، پیشنهاد می‌کنیم هتل هیتا را انتخاب کنید و اقامتی همراه با آرامش را تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل هیتا لاهیجان


خدمات پذیرش به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌گیرد و در این بخش به طور شبانه‌روزی فعالیت داشته و از میهمانان هتل استقبال می‌کنند. از امکانات رفاهی ارائه‌شده در این هتل زیبا می‌توان به وجود آسانسور اشاره کرد که به وسیله آن می‌توان به طبقات مختلف دسترسی داشت و اتاق موردنظر را رزرو کرد. در لابی برای سرگرمی مسافران تلویزیون تعبیه‌شده است تا در مدت‌زمان انتظار در لابی مشغول باشند. همچنین سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز در لابی وجود دارد. سایر امکانات در لابی عبارت‌اند از کپسول آتش‌نشانی، اطفای حریق، اعلام حریق، خدمات خانه‌داری، جعبه کمک‌های اولیه. برای رفت‌وآمد ویلچر نیز در ورودی هتل رمپ وجود دارد. برخی از مسافران برای سفرشان هواپیما را انتخاب می‌کنند و با رزرو بلیط هواپیما راهی سفر می‌شوند. اما برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، پارکینگ روباز با ظرفیت ۱۶ خودرو وجود دارد تا خیالشان از بابت ماشین آسوده باشد. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های گردشگری لاهیجان می‌توان از تاکسی‌سرویس موجود در لابی استفاده کرد. در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی به مسافران داده نمی‌شود.

انواع اتاق و امکانات آن‌ها


در هتل هیتا ۲۰ واحد اقامتی وجود دارد که عبارت‌اند از اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته، اتاق پنج تخته و سوئيت چهار تخته. با توجه به قوانین این هتل زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه اتاق نیز ساعت ۱۲ ظهر است. تمامی اتاق‌ها به طور روزانه و رایگان نظافت می‌شوند. اقامت برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه به صورت رایگان است. به دلیل وجود روم سرویس می‌توان انواع خوراکی و نوشیدنی موردنیاز را سفارش داد و در اتاق میل نمود. در داخل اتاق‌ها نیز امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی، یخچال، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، مبلمان، چای‌ساز و فضای نشیمن.

رستوران هتل


رستوران موجود در این هتل انواع غذاهای ایرانی و محلی را سرو می‌کند. این رستوران در طبقه همکف است . برای ۲۵ نفر ظرفیت وجود دارد. با رزرو اتاق در این هتل اقامت همراه با صبحانه رایگان است ولی برای وعده‌های ناهار و شام باید هزینه مجزا پرداخت کنید. همچنین برای سرو غذا می‌توانید به رستوران‌های دیگر در شهر بروید.

فاصله هتل هیتا لاهیجان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا آبشار شیطان کوه لاهیجان: ۳.۶ کیلومتر
فاصله تا تالاب سوستان لاهیجان: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا ساحل لاهیجان: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا حمام گلشن لاهیجان: ۴.۶ کیلومتر
فاصله تا موزه تاریخ چای ایران: ۴.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است