search
menu

هتل دریا کنار لاهیجان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل دریا کنار لاهیجان
امکانات هتل
خدمات هتل دریا کنار لاهیجان
واحدهای اقامتی هتل
تجهیزات واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل دریا کنار لاهیجان

درباره هتل دریا کنار لاهیجان


هتل دریا کنار لاهیجان (Daryakenar Hotel) اقامتگاهی است خوش منظره و سه ستاره واقع در شهر دیدنی کیاشهر که به لطف داشتن نرخ اقامتی اقتصادی، موقعیت مکانی عالی، امکاناتی قابل قبول و پرسنلی مجرب و کارآزموده، چند سالی است به یکی از برترین گزینه های اقامتی شمال کشورمان برای گردشگرانی که بلیط هواپیما سفرمارکت را به منظور گذراندن تعطیلاتی بیادماندنی در مقصدی خوش آب و هوا خریداری می کنند، مبدل گردیده است.

امکانات هتل


بی تردید یکی از مهمترین مزایای اقامت در هتل دریا کنار لاهیجان، برخورداری از امکانات متعدد و متنوع این هتل است: از نمازخانه گرفته تا فضای سبز و چایخانه سنتی، کلیه امکانات مورد نیاز برای اقامتی لذت بخش و بیادماندنی در این هتل فراهم گردیده تا میهمانان هتل از رفاهی حداکثری برخوردار گردند. گفتنی است که این هتل از پارکینگی مطمئن با ظرفیتی بیش از ۲۰ خودرو برخوردار بوده و کافی شاپ دنج و دلنشینی را برای تامین نیازهای خورد و خوراک میهمانان در خود جای داده است. ناگفته نماند که رستوران هتل دریا کنار لاهیجان نیز در طبقه همکف هتل واقع شده و امکان صرف غذایی لذیذ در فضایی دلپذیر و پاکیزه را برای خریداران بلیط هواپیما لاهیجان فراهم آورده است. آسانسور، پله اضطراری، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و اینترنت پرسرعت رایگان از دیگر امکاناتی است که میهمانان و گردشگران می توانند در طول اقامت در این هتل از وجودشان بهره مند گردند.

خدمات هتل دریا کنار لاهیجان


افزون بر امکانات یاد شده، هتل دریا کنار لاهیجان قادر است خدماتی قابل قبول و مکفی را به میهمانان عرضه دارد و رضایت حداکثری میهمانان هتل را در طول اقامت در این مکان جلب کند. خشکشویی، لباسشویی، بیدار باش، خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت، پذیرش شبانه روزی، کرایه تاکسی، تهیه بلیط هواپیما و روم سرویس از جمله خدماتی است که در این هتل توسط پرسنلی مجرب به گردشگران ارائه خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


گرچه هتل دریا کنار لاهیجان اقامتگاهی تازه تاسیس به حساب می آید، اما این هتل به تازگی و به منظور ارتقاء کیفیت خدمات و امکانات خود مجدد دست به بازسازی و نوسازی واحدهای اقامتی خود زده و رنگ آمیزی و دکور واحدهای اقامتی خود را بهبود بخشیده است. کلیه واحدهای اقامتی این هتل از فضایی نورگیر و دلباز برخوردارند و به لطف بازسازی که در سال ۱۳۹۷ صورت گرفته، در شرایط مطلوبی بسر می برند. وجود ۱۸ واحد اقامتی مبله با کلیه تجهیزات اقامتی موجب شده که هیچ کم و کاستی در طول اقامت در این مکان احساس نگردد و اقامتی بیادماندنی برای میهمانان رقم بخورد.

تجهیزات واحدهای اقامتی هتل


خوشبختانه هتل دریا کنار لاهیجان در این زمینه نیز عملکردی قابل قبول داشته و توانسته است رفاه حداکثری میهمانان را با ارائه تجهیزات اقامتی مختلفی نظیر یخچال، تلویزیون، کمد لباس، رخت آویز، دراور و غیره تامین کند. ناگفته نماند که اینترنت پرسرعت نیز از همان بدو ورود به میهمانان ارائه می گردد تا هیچ گردشگری در طول اقامت در این مکان از گشت و گذار در فضای مجازی بی بهره نماند. وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب و تهویه مطبوع باعث شده که خیال میهمانان از بابت اقامتی لذت بخش در این مکان آسوده گردد و هیچ مانعی برای تجربه سفری شیرین و بیادماندنی در لاهیجان وجود نداشته باشد.

موقعیت مکانی هتل


همان طور که از نام این هتل قابل حدس است، هتل دریا کنار لاهیجان در چند متری ساحل دریای خزر قرار گرفته است. بنابراین میهمانان هتل در طول اقامت در این مکان قادر خواهند بود در اندک زمانی به سواحل دیدنی و شگفت انگیز شمال کشورمان دسترسی داشته باشند و از تماشای زیبایی های بی حد و حصر این مکان لذت ببرند.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل دریا کنار لاهیجان


فاصله هتل تا ساحل دستک: ‌۲۳۰ متر
فاصله هتل تا دهنه سرسفید رود کهنه: ۱.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا ساحل امیرآباد: ‌۲.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا دهکده ساحلی افرا امیرآباد: ۴.۸ کیلومتر
فاصله هتل تا تالاب امیرکلایه: ۶.۴ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است