search
menu

هتل پارتیان کردکوی گلستان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پارتیان کردکوی گلستان
امکانات هتل پارتیان کردکوی گلستان
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
امکانات واحدهای اقامتی هتل پارتیان
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارتیان کردکوی گلستان

درباره هتل پارتیان کردکوی گلستان


برای داشتن یک سفر خوب علاوه بر جاذبه های طبیعی و موقعیت جغرافیایی، انتخاب هتل مناسب از نکات حائز اهمیت است. هتل پارتیان کردکوی گلستان؛ هتلی اقتصادی واقع در استان زیبای گلستان است که در موقعیتی عالی، در منطقه درازنو واقع شده است. قرارگیری در مسیر زیبا و دیدنی جنگل، این هتل را از سایر اقامتگاه های این منطقه متمایز کرده است، هتل پارتیان کردکوی گلستان به دلیل داشتن طبیعتی بکروناب برای آن دسته از افراد که علاقمند به ثبت تصاویری زیبا درطبیعت هستند مکانی فوق العاده است.
اگر می خواهید سفری به یادماندنی را تجربه کنید، کافی است که با خرید بلیط هواپیما و انتخاب شهر کردکوی به عنوان مقصد سفر خود تجربه خوبی ازسفرتان داشته باشید و خاطراتی خوش را با همراهانتان ثبت کنید.

امکانات هتل پارتیان کردکوی گلستان


از امکانات هتل پارتیان کردکوی میتوان به داشتن پرسنلی مجرب، رستورانی دیدنی و‌جذاب، اتاق های مجهز و... اشاره کرد.
یکی از نکات مهم برای مسافران درانتخاب هتل، کیفیت غذا و تنوع آن است؛ این هتل با داشتن رستورانی مجهز، مجلل و معماری مدرن و‌البته تیمی مجرب و حرفه ای میتواند انتخابی درست و مطمئن برای مهمانان باشد.
ظرفیت هتل پارتیان کردکوی ۳۰ نفر است؛ داشتن ۱۰ اتاق دو و سه تخته دست مسافران را برای انتخاب اتاق مناسب بازگذاشته است. از امکانات اتاق های مجهز این هتل میتوان به موارد ذیل اشاره کرد:
داشتن تهویه مناسب، پکیج سرمایشی و گرمایشی، تلویزیون، اینترنت رایگان، یخچال وفریزر، مبلمان مدرن و‌پنجره‌ هایی روبه طبیعت .
امکان دسترسی به اینترنت هم در اتاق ها و هم در لابی هتل پارتیان وجود دارد. دراین هتل سرویس بهداشتی شامل سرویس ایرانی و فرنگی است. از دیگر امکانات هتل پارتیان کردکوی می توان به کافی شاپی آرام و دنج و پارکینگ اشاره کرد.
طبقات این هتل به آسانسور مجهزشده است تا تردد را برای افرادی که به سفری آسوده اهمیت میدهند آسان کند. در صورتی که خرید بلیط ارزان هواپیما به استان گلستان و‌ شهر زیبای کردکوی سفر کرده اید و علاقه ای به تردد با وسایل نقلیه عمومی ندارید، میتوانید خودروی شخصی اجاره کرده و به تفریح‌ در این منطقه سرسبزو‌توریستی بپردازید.
اگر بعد از گردشی طولانی در شهر، چراغ بنزینتان روشن و باعث نگرانی شما شد ناامید نشوید چرا که دسترسی سریع به جایگاه سوخت ( CNG و بنزین ) کارتان را راحت می کند.

خدمات هتل


در این هتل خدماتی نظیر باربری ارائه میشود که کار مسافران این هتل را راحت می کند هم چنین سرویس خواب نفرات اضافه به صورت تخت تاشودر اختیار مهمانان قرار می گیرد . پرسنل بخش پذیرش هتل پارتیان کردکوی به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ به مهمانان هستند. سایرامکانات این هتل عبارت است از آسانسور، نمازخانه و پارکینگ. دراین هتل هزینه اقامت برای کودکان زیر۲ سال،در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است. همچنین نرخ اقامت مسافران داخلی و خارجی یکسان است.

واحدهای اقامتی هتل


اتاق‌های هتل پارتیان کردکوی بسیار مدرن و شیک طراحی شده است؛ نورپردازی عالی و فضای دلنشین از نکات مثبت این واحدها است. متراژ اتاق‌ها متناسب با ظرفیتشان طراحی شده است. طیف رنگی به کاررفته در اتاق ها کاملا آرامش بخش و زیباست به گونه ای که اقامت در این هتل را دلپذیرکرده است. یکی از موارد قابل توجه؛ امنیت بالای اتاق هاست که این امکان را به ساکنین هتل پارتیان کردکوی می دهد تا اشیا ارزشمند خود را بدون نگرانی به بخش امانت داری هتل بسپارند و از سفر خود که با خیالی آسوده سپری میشود، لذت ببرند.

امکانات واحدهای اقامتی هتل پارتیان


هتل پارتیان کردکوی ۱۰ اتاق دارد که هر ١٠ اتاق مبله بوده و‌ در این اتاق ها سرویس خواب براي نفرات اضافه به صورت تخت تاشو ارائه میشود. سرویس بهداشتی و حمام مجهز به لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و دمپایی است و سرویس بهداشتی اين هتل دو بخش ایرانی و فرنگی دارد.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پارتیان کردکوی گلستان


فاصله تا پارک سینا : ۴/۲ کیلومتر
فاصله تا آستان مقدس امام زاده مجید : ۳ کیلومتر
فاصله تا پارک‌ شهرداری : ۴/۳ کیلومتر
فاصله تا سد خاکی کردکوی : ۱/۴ کیلومتر
فاصله تا آب بندان کردکوی : ۴/۴ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی امام رضا : ۷ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی رایگان
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است