search
menu

هتل بهمن کردکوی گلستان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بهمن کردکوی
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات و خدمات هتل
فاصله هتل بهمن کردکوی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل بهمن کردکوی


هتل بهمن کردکوی هتلی میان رده در شهرستان کردکوی گرگان است. این هتل در سال ۱۳۸۳ در قسمت شمالی شهر افتتاح شد و پس از چند سال فعالیت در سال ۱۳۹۶ برای ارتقاء سطح خدمات و به روز رسانی کیفیت امکانات خود تحت مرمت و بازسازی قرار گرفت و می توان با کمی ارفاق آن را هتلی نسبتاً تازه ساخت در نظر گرفت. شهر کردکوی در غرب گلستان و در فاصله ای ۲۹ کیلومتری از گرگان قرار گرفته. این شهر به دلیل جاذبه های طبیعی به ویژه جنگل ها و رودها و آب و هوای مطبوع تابستانی بین گردشگران و طبیعت گرد ها شناخته شده و محبوبیت خاصی دارد تا اندازه ای که برخی از افراد فقط برای چند روز اقامت در این شهر بلیط هواپیما گرگان تهیه و رنج سفر را به جان می خرند. کردکوی در ارتفاع ۳۵۰۰ متری از سطح دریا قرار گرفته و طبیعت و موقعیت خاصش آن را به بهشت رویایی گرگان تبدیل کرده است. قطعا اقامت در چنین جایی تاثیر شگفت انگیزی در روحیه و آرامش ذهنی گردشگران خواهد داشت به همین دلیل اقامت در هتل بهمن کردکوی به گردشگران و مسافران پیشنهاد می شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل بهمن هتلی پنج طبقه با ۲۶ واحد اقامتی شامل اتاق های یک تا چهار تخته و سوئیت یک خوابه پنج نفره است. اتاق یک تخته آن دارای یک تخت سینگل، اتاق های دوتخته دارای یک تخت دابل، اتاق های سه تخته دارای یک تخت سینگل و یک تخت دابل، اتاق های چهار تخته دارای ۲ تخت دابل و سوئیت یک خوابه ۵ نفره آن دارای ۳ تخت سینگل و یک تخت دابل است. اتاق ها مبله بود و دارای امکاناتی مانند یخچال، کند لباس، تلفن، رخت آویز و دمپایی بوده و به همه آن ها خدمات روم سرویس و صبحانه ارائه می شود. سیستم گرمایش و سرمایش اتاق ها شامل اسپیلت و شوفاژ بوده و نوع قفل درب اتاق ها در دو نوع کارتی و کلید است. در همه اتاق ها تلویزیون قرار گرفته که شبکه های استانی را پوشش می دهد.
در روز ورود آب رایگان در یخچال اتاق قرار داده می شود. اتاق ها دارای مینی بار هم هستند ولی استفاده از مینی بار شامل هزینه خواهد بود. دسترسی به اینترنت، دوش، دمپایی، سرویس بهداشتی فرنگی (برخی واحدها سرویس ایرانی دارند) و لوازم بهداشتی رایگان دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند. اتاق ها فاقد برخی امکانات مانند صندوق امانات، بالکن، چای ساز و سیستم تهویه مطبوع هستند.

رستوران هتل


هتل بهمن رستورانی آرام دارد که انواع غذاهای خوش طعم ایرانی را با استفاده از مواد اولیه تازه در اختیار مهمانان قرار می دهد. بد نیست بدانید که کیفیت بالای صبحانه هتل توانسته رضایت مهمانانش را به خوبی جلب کند.

امکانات و خدمات هتل


لابی هتل در طبقه همکف ظرفیت ۷۰ مهمان را دارد و مهمانان در این بخش می توانند به امکاناتی مانند تلفن و تلویزیون دسترسی داشته باشند. برای آن دسته از مهمانانی که با خودروی شخصی سفر کرده اند پارکینگ سرپوشیده و روباز با ظرفیت ۳۰ خودرو ایجاد شده است. مهمانانی که وسیله ای ارزشمند همراه خود دارند نگران امنیت آن نباشند چون می توانند آن را در صندوق امانات هتل به امانت بسپارند. گرچه همه تلاش می کنیم که از حوادث و اتفاقات دور باشیم اما اگر خدای ناکرده نیاز به خدمات درمانی داشتید می توانید با استفاده از خدمات پزشکی هتل درمان مورد نیازتان را تا حدودی دریافت کنید.
هتل بهمن آژانس مسافرتی هم دارد که مهمانان را در اموری مانند تهیه بلیط ارزان و خدمات تور راهنمایی خواهند کرد. خدمات خانه داری، خدمات خشکشویی، دستگاه های فکس و پرینتر، خدمات باربری، صرافی، اتاق چمدان، خدمات بیدار باش و پذیرش ۲۴ ساعته از امکانات و خدمات این هتل هستند.

فاصله هتل بهمن کردکوی تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک شهرداری کردکوی: ۰.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کودک باب اسفنجی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله تا منطقه حفاظت شده جهان نما: ۸.۲ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی امام رضا: ۱۰.۴ کیلومتر
فاصله تا ساحل شنی فلامینگو: ۱۷.۵ کیلومتر
فاصله تا میل رادکان: ۳۲.۲ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است