search
menu

هتل رویال اروند خرمشهر

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل رویال اروند خرمشهر
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
خدمات و امکانات هتل
فاصله هتل رویال اروند خرمشهر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل رویال اروند خرمشهر


هتل رویال اروند از هتل های نوسازی است که در خرمشهر ساخته شده. هتل دارای ۲ ساختمان مجزا است که هر دوی آن ها در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده اند و هنوز هم می توان در اتاق هایش بوی تازگی و نو بودن وسیله ها را حس کرد. رویال اروند در خیابان حافظ خرمشهر افتتاح شده و یکی از برترین مزیت هایش نسبت به سایر هتل ها همین موقعیت است.
خرمشهر علاوه بر قدمتی طولانی که دارد، در طول تاریخ همواره جزو یکی از استراتژیک ترین بنادر ایران بوده تا اینکه در دوران جنگ ایران و عراق، تن این عروس بندر سیبل آسیب ها و حملات دشمنان شد. با اینحال خرمشهر توانست این حملات را تحمل کرده و پشت سر بگذارد و امروزه مقصد خرید بلیط هواپیما برای گردشگران و مسافرانی باشد که به دلایل مختلف مانند یادآوری خاطرات جنگ و بازدید از جاذبه ها به این شهر جنوب غربی کشور سفر می کنند. ولی این که کجا اقامت داشته باشید با توجه به بودجه و هدفتان از سفر می تواند متفاوت باشد و اگر به دنبال هتلی با امکانات و هزینه معقول هستید و در عین حال می خواهید به جاهای دیدنی خرمشهر هم دسترسی راحتی داشته باشید بد نیست اقامت در هتل رویال اروند را امتحان کنید. موقعیت جغرافیایی این هتل به گونه ای است که به بسیاری از جاهای دیدنی خرمشهر دسترسی آسان و راحتی خواهید داشت.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


Royal arvand hotel در کل ۵۰ اتاق تحت عنوان اتاق‌ های دو تخته دابل، دو تخته توئین، سوئیت یکخوابه سه نفره، سوئیت یک خوابه چهار نفره و سوییت دو خوابه چهار نفره رویال دارد که بزرگترین اتاقش هم همین سوئیت دو خوابه چهار نفره با دو تخت سینگل و یک تخت دابل است. خدمات و امکانات مختلفی برای آسایش و و راحتی مهمانان ایجاد شده است. خدمات روم سرویس و صبحانه در تمامی اتاق ها ارائه می شود. همه واحدهای اقامتی هتل مبله و دارای امکاناتی مانند یخچال، پاور سوییچ، میز تحریر و آباژورند. برای جلب رضایت مهمانان چای خوری که یک ثانیه از زندگی شان بدون چای نمی گذرد کتری برقی در تمامی اتاق ها قرار داده شده است.
همه اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای اسپیلت و شوفاژ به عنوان سیستم گرمایش و سرمایش هستند. سرویس بهداشتی تمامی اتاق ها فرنگی است اما می توانید بین طبقات و همچنین در لابی به سرویس بهداشتی ایرانی دسترسی داشته باشید. در روز ورود مهمانان آب رایگان در یخچال قرار داده می شود و بد نیست بدانید که مینی بار هتل به صورت رایگان در اختیار مهمانان قرار دارد. صندوق امانات، تلویزیون و لوازم بهداشتی از دیگر امکانات موجود در اتاق ها هستند.

رستوران هتل


رویال اروند دارای سالن صبحانه خوری است که با صبحانه مقوی خود باعث می شود مهمانان روزشان را با انرژی آغاز کنند. هتل فاقد رستوران اختصاصی از این بابت شاید برخی از مهمانان ناراحت شوند ولی در عوض رستوران، کافی شاپ مدرن هتل با انواع نوشیدنی ها آماده پذیرایی از مهمانان است.

خدمات و امکانات هتل


یکی از بهترین خدمات ارائه شده توسط این حال گشت نیم روزی است که با هماهنگی و صرف کمی هزینه ارائه می شود. فرقی ندارد با خرید بلیط ارزان هواپیما به خرمشهر سفر کرده اید یا با خودروی شخصی، اگر قصد بازدید از جاهای دیدنی خرمشهر را دارید و می خواهید کشتی در شهر بزنید بهترین گزینه پیش روی تان گشت نیم روزی است که در طی نیمروز بهترین و شناخته شده ترین جاذبه های خرمشهر را به شما نشان خواهد داد. دیگر خدمات امکانات هتل شامل لابی در طبقه همکف، صندوق امانات، اتاق چمدان، خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، پارکینگ، خدمات خانه داری، خدمات بیدار باش و پذیرش ۲۴ ساعت است.

فاصله هتل رویال اروند خرمشهر تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا میدان فردوسی: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا موزه جنگ خرمشهر: ۱.۴ کیلومتر
فاصله تا بوستان طالقانی: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک آزادی: ۴.۴ کیلومتر
فاصله تا پارک کارون: ۵ کیلومتر
فاصله تا پارک ساحلی: ۵.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است