search
menu

هتل آپارتمان نسترن خرمشهر

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان نسترن خرمشهر
اماکن نزدیک هتل آپارتمان نسترن خرمشهر

درباره هتل آپارتمان نسترن خرمشهر


هتل آپارتمان نسترن خرمشهر از هتل های نسبتا تازه ساخت خرمشهر است. این هتل آپارتمان در سال ۱۳۹۵ در بلوار بیت المقدس خرمشهر در سه طبقه افتتاح شد. گرچه بسیاری بر این باورند که هتل آپارتمان امکانات چندانی ندارند اما در مورد هتل آپارتمان نسترن به جرات می‌توان گفت مانند شهر کوچک تازه تاسیسی است که تمامی امکانات و خدمات مورد نیاز شهروندانش را در یک جا گرد آورده و آنان را بی نیاز از دنیای بیرون کرده است. هتل آپارتمان نسترن خرمشهر تقریبا تمامی امکانات یک هتل چند ستاره را دارد اما این هتل نقاط ضعفی نیز دارد و آن نبود برخی امکانات مانند پارکینگ است.
وجود پارکینگ در هتل برای میهمانانی که اتومبییل شخصی دارند از اهمیت بالایی برخوردار است و نبود پارکینگ به معنای ساعت ها اتلاف وقت برای پیدا کردن جای پارک مناسب و در برخی موارد هزینه بالای پارکینگ است. اما این کمبودها با خدمات و امکانات فروان هتل همراه شده و توانسته رضایت میهمانان را جلب کند. تمامی اتاق های این هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع بوده و دارای سیستم گرمایش و سرمایش هستند. خدمات روم سرویس و صبحانه به تمامی اتاق ها ارائه می‌شود. امکانات داخل اتاق ها شامل یخچال، مبلمان، کمد لباس، مینی بار، تلفن و دمپایی است. برای میهمانان چای خور دستگاه چای ساز در تمامی اتاق ها قرار داده شده تا در صورت تمایل فنجانی چای، قهوه نوشیده و از بالکن اتاق به تماشای منظره بیرون که نمایی جذاب و دیدنی از شهر است بنشینند.
اگر میهمانان اشیائی گران بها و ارزشمند همراه داشته باشند می توانند آن را در صندوق اماناتی که در هر اتاق تعبیه شده قرار دهند و خود با خیالی آسوده به گشت و گذار در شهر بپردازند. اما اگر از گشت و گذار در شهر خسته شده باشند بد نیست ساعاتی را در مبلمان راحت هتل استراحت کرده و اوقاتی را به تماشای برنامه مورد علاقه خود بگذرانند. بد نیست بدانید که تلویزیون اتاق های هتل آپارتمان نسترن خرمشهر دارای شبکه پخش فیلم است. سرویس بهداشتی داخل اتاق های هتل آپارتمان نسترن در دو نوع فرنگی و ایرانی است و حمام اتاق ها مجهز به لوازم بهداشتی ای مانند حوله و مسواک است.
اگر میهمانان به خدمات مسافرتی و گردشگری نیاز داشته باشند، لازم نیست ساعت های زیادی شهر را به دنبال اینگونه خدمات بگردند کافی است به لابی هتل رفته تا در آن جا به خدمات تور و خدمات تهیه بلیط دسترسی داشته باشند. هتل آپارتمان نسترن خرمشهر هتلی ۳ طبقه است به همین دلیل برای اینکه میهمانان به راحتی بین طبقات رفت و آمد کنند، بین طبقات آسانسور قرار داده شده است. هتل آپارتمان نسترن خرمشهر کادری حرفه ای و خوش برخورد دارد که در تلاش اند تا میهمانان اقامت خوب و دلپذیری را در هتل و خرمشهر تجربه کنند. بخش پذیرش هتل نیز به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به میهمانان است. دیگر خدمات هتل آپارتمان نسترن خرمشهر عبارتند از: اتاق چمدان، صرافی، خدمات باربری، صندوق امانات، دستگاه فتوکپی و فکس، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، ترانسفر رفت و برگشت( با هزینه)، تلویزیون در لابی، دستگاه واکس کفش و زنگ هشدار. هتل آپارتمان نسترن فاقد امکاناتی مانند فروشگاه، آژانس مسافرتی، مرکز خرید،کافی شاپ و سالن ورزشی است.

اماکن نزدیک هتل آپارتمان نسترن خرمشهر


فاصله تا مسجد جامع: ۸ دقیقه با ماشین
فاصله تا موزه جنگ خرمشهر: ۹ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری خرمشهر: ۱۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا ایستگاه راه آهن خرمشهر: ۱۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا جزیره مینو خرمشهر: ۱۸ دقیقه با ماشین

امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است