search
menu

هتل شاپورخواست خرم آباد

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل شاپور خواست خرم آباد
امکانات عمومی هتل شاپور خواست خرم آباد
امکانات تفریحی هتل
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
رستوارن هتل
فاصله هتل شاپور خواست خرم آباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل شاپور خواست خرم آباد


هتل شاپورخواست در کیلومتر ۲ جاده خرم آباد به الشتر در نزدیکی پارک جنگلی مخملکوه قرار دارد که از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز نموده است. این مجتمع اقامتی دارای دو فاز ویلایی و هتل است که سال ۱۴۰۲ به بهره برداری کامل رسید و با افتتاح فاز دوم آماده استقبال از مسافران سراسر کشور هستند. این هتل شامل ۳ طبقه و ۶۲ واحد اقامتی است. جاذبه های گردشگری مانند قلعه فلک افلاک و دریاچه سراب کیو در فاصله ۱۵ کیلومتری این هتل قرار دارند. مهمانان گرامی ضمن اقامت در منطقه خوش آب و هوا با چشم انداز زیبای مخمل کوه و سفید کوه می توانند از جاذبه های گردشگری همچون قلعه فلک الافلاک و دریاچه سراب کیو با حداکثر فاصله ۱۵ کیلومتر نیز بازدید داشته باشند. این هتل زیبا به دلیل تکمیل نشدن مراحل ساخت به عنوان هتلی سه ستاره شناخته می شود اما با تکمیل فاز دیگر به هتل ۵ ستاره ارتقا خواهد یافت.
پس اگر به دنبال هتلی خوب و دنج و در عین حال تمیز و تازه می گردید، پیشنهاد ما رزرو هتل شاپورخواست است، مطمئنا خودتان نیز از این انتخاب پشیمان نخواهید شد. محوطه وسیع، معماری جذاب و چشم‌ انداز رویایی رو به کوه‌ های اطراف مسافران زیادی را به سوی خود جذب می کند. همان طور که می دانید خرم آباد یکی از شهرهای زیبا و توریستی در ایران است که همه ساله گردشگران زیادی به عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می کنند. از دیدنی های نزدیک به این هتل می توان به دریاچه کیو، مناره آجری، گرداب سنگی، پل شکسته، رصدخانه کاسپین، مسجد جامع خرم آباد، بام لرستان اشاره کرد. اگر جزو علاقه مندان به طبیعت گردی باشید، در فاصله نزدیکی به این شهر آبشار بیشه و دریاچه گهر واقع شده اند، همچنین جنگل شوراب و مخمل کوه، آبشار نوژیان، دره نی گاه، دره خزینه همگی دسترسی آسانی دارند.

امکانات عمومی هتل شاپور خواست خرم آباد


برای مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می کنند، پارکینگ روباز و اختصاصی این هتل با ظرفیت نامحدود و رایگان در اختیارشان قرار داده می شود. فضای لابی و محوطه این هتل بسیار آرامش بخش بوده و با نورپردازی و آب نمای عالی و متفاوت نظر همگان را به سوی خود جذب می کند. امکانات عمومی ارائه شده در لابی هتل نیز عبارتند از تلویزیون، اینترنت وای فای رایگان، اتاق چمدان، آسانسور، کتابخانه، صندوق امانات، خشکشویی با هزینه، دستگاه واکس کفش. بخش پذیرش نیز به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارد و در هرساعتی از شبانه روز با خرید بلیط هواپیما عازم خرم آباد شوید، به راحتی می توانید به این هتل دسترسی داشته و اتاقتان را تحویل بگیرید. بردن حیوانات به داخل این هتل ممنوع است و برای دسترسی افراد معلول یا افرادی که مشکلات جسمانی دارند، امکانات رفاهی مناسب و رمپ برای رفت‌و‌آمدشان فراهم گردیده است. اتاق و سالن جلسات نیز با ظرفیت ۷۰ نفر در این هتل دایر شده‌است. همچنین دو عدد تالار پذیرایی نیز در این هتل دایر شده‌است. سایر امکانات این هتل نیز عبارتند از اتاق مطالعه، آسانسور، نمازخانه، اطفا حریق، تاکسی سرویس، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و طبقات، لاندری و اتو تحویلی در اتاق، روم سرویس.

امکانات تفریحی هتل


امکاناتی نظیر استخر، سونا، جکوزی، چای خانه سنتی و فروشگاه صنایع دستی در این هتل فراهم شده‌اند. همچنین میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و فوتبال دستی، موتورهای برقی و موتورهای چهارچرخ در این هتل وجود دارند. برای سرگرمی کودکان نیز فضای بازی تعبیه شده‌است. فروشگاه سوغاتی و صنایع دستی نیز در این هتل دایر است تا مسافران خرید کنند.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


انواع اتاق های موجود در این هتل عبارتند از اتاق سینگل، اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق چهارتخته، اتاق پنج تخته و اتاق شش تخته. اتاق‌ها در این هتل چشم انداز بی‌نطیری رو به منظره‌های طبیعی پارک جنگلی مخملکوه و رو به رودخانه، جنگل و کوه دارند. در داخل واحدهای اقامتی این هتل امکاناتی نظیر آشپزخانه غیر قابل پخت وپز، کمدلباس، تلویزیون، میزکار، یخچال، مینی بار غیررایگان قابل شارژ، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، مبلمان، رخت آویز و چای ساز وجود دارند. همچنین در حمام های اختصاصی داخل اتاق ها نیز امکاناتی نظیر دوش، صابون و شامپو، مسواک و خمیردندان (پک بهداشتی شامل کیت خیاطی، گوش پاک‌کن، کیسه بهداشتی، سوهان ناخن و شانه)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، سشوار و دمپایی وجود دارند.همچنین در اتاق‌ها واکس، پاشنه‌کش، صندوق امانات، اسپیلت، اینترنت وای‌فای رایگان در اختیار مسافران قرار داده می‌شود. زمان تحویل اتاق ساعت ۲ ظهر و زمان تخلیه آن ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت برای میهمانان ایرانی و خارجی متفاوت است. برای کودکان زیر ۲ سال نیز رایگان بوده و برای بالای دو سال نفر اضافی به صورت کف خواب و با نرخنامه جدا محاسبه می‌شود. در صورت محرمیت باید مدرک معتبر ارائه شود. در صورتی که میهمانان ‌‌‌B&B باشید، فقط اقامتتان صبحانه خواهد داشت و ناهار و شام جداگانه محاسبه می‌گردد.

رستوارن هتل


در رستوران سنتی این هتل نیز میهمانان می توانند غذاهای ایرانی سفارش داده و نوش جان کنند. با اقامت در این هتل وعده صبحانه به صورت رایگان و سلف سرویس در اختیارتان قرار می گیرد که سالن صبحانه‌خوری دارای ظرفیت ۳۰۰ نفر و سالن وعده های ناهار و شام با ظرفیت ۳۰۰ نفر بوده و برای سرو این وعده‌ها باید هزینه جداگانه پرداخت نمایید. علاوه بر رستوران، در این هتل کافی‌شاپ، سفره‌خانه سنتی و فست‌فود نیز دایر شده‌است تا در صورت تمایل این بخش‌ها بروید.

فاصله هتل شاپور خواست خرم آباد تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی مخمل کوه: ۱۸.۲ کیلومتر
فاصله تا دریاچه کیو: ۱۸.۶ کیلومتر
فاصله تا پارک زیبا کنار: ۱۹.۶ کیلومتر
فاصله تا گرداب سنگی: ۲۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه فلک افلاک: ۲۱.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است