search
menu

هتل سنتی مخملکوه خرم آباد

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی مخملکوه خرم آباد
امکانات کلی هتل سنتی مخملکوه خرم آباد
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل سنتی مخملکوه خرم آباد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل سنتی مخملکوه خرم آباد


هتل سنتی مخملکوه در خرم آباد استان لرستان و در منطقه گردشگری بکر به نام مخملکوه واقع شده است. این اقامتگاه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ با عنوان هتل سنتی مخملکوه آغاز کرد. این هتل دو طبقه دارای یک فضای ۳۰۰۰ متری است و ظرفیت پذیرش ۸۰ گردشگر را دارد. خرم آباد شهری کوهستانی است که بین دره‌های زاگرس واقع شده است. این شهر دارای آب و هوای مدیترانه‌ای معتدل و نیمه مرطوب با بارندگی زیاد به ویژه در فصل بهار است. از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی این منطقه می‌توان به آبشار بیشه، تالاب بیشه دالان، دریاچه کیو خرم آباد، آبشار نوژیان، جنگل مخملکوه و بقعه باباطاهر اشاره کرد که موجب جذب گردشگران بسیاری به این منطقه شده‌اند. در مرکز شهر خرم آباد، ارگ بلندی به نام فلک الافلاک (بهشت افلاک) که یادگاری از دوران ساسانیان است، وجود دارد و اکنون به موزه‌ای محبوب در سطح ملی تبدیل شده است.
فرودگاه بین المللی خرم آباد ۲۹ کیلومتر تا این اقامتگاه فاصله دارد. اگر قصد سفر با هواپیما را داشته باشید می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از طریق تورهای گردشگری و رزرو هتل سنتی Makhmalkouh Hotel اقامت بی‌نظیری را در این شهر زیبا تجربه کنید.

امکانات کلی هتل سنتی مخملکوه خرم آباد


هتل سنتی مخملکوه با ارائه امکانات رفاهی متعدد به گردشگران مورد توجه آن‌ها قرار گرفته است. نورپردازی بسیار زیبای این هتل شبها نمایی چشم نواز به آن می‌بخشد. از جمله امکانات تفریحی این هتل می‌توان به رقص محلی، اجرای موسیقی زنده و استخر پرورش ماهی اشاره کرد. محوطه بسیار بزرگی نیز برای بازی کودکان دلبند شما در نظر گرفته شده است. کارکنان میز تور آماده کمک به میهمانان هستند. کسانی که با ماشین شخصی خود سفر می‌کنند می‌توانند از پارکینگ اختصاصی غیر مسقف داخل اقامتگاه استفاده کرده و نگرانی بابت خودروی خود نداشته باشند. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به رستوران، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، کافی شاپ ۲۴ ساعته، آلاچیق، چایخانه سنتی و سفره خانه اشاره کرد.
برای خرید سوغاتی می‌توانید به فروشگاه صنایع دستی هتل مراجعه کرده و هدیه‌های زیبا برای عزیزان خود تهیه کنید. قبل از رزرو هتل توجه داشته باشید آوردن هر نوع حیوان خانگی به داخل هتل ممنوع است. پرسنل متخصص و مجرب هتل با تسلط به زبان‌های انگلیسی، عربی، فرانسوی و ایتالیایی از میهمانان استقبال کرده و ارتباط خوبی با میهمانان خارجی برقرار می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


این هتل دارای ۱۸ سوئیت است که تعدادی از آن‌ها ۲۰ متری و تعدادی ۳۰ متری هستند. سوئیت‌های ۳۰ متری وی آی پی بوده و لوازم خواب آن‌ها به صورت سنتی است. لوازم خواب سوئیت‌های ۲۰ متری به صورت کف خواب است. هر یک از این واحدها دارای حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی هستند. برای راحتی میهمانان و کسانی که مشکلات مفصلی دارند، سرویس بهداشتی فرنگی نیز در اتاق‌های وی آی پی تعبیه شده است. اتاق‌ها با وسایل سنتی و اشیای قدیمی تزئین شده‌اند و مجهز به تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب هستند که دمای اتاق را در فصل زمستان و تابستان متعادل نگه می‌دارند. در زمستان امکان اسکان شبانه روزی در اتاق‌های گلی دارای کرسی سنتی نیز فراهم شده است.

رستوران هتل


رستوران هتل سنتی مخملکوه انواع غذاهای لذیذ محلی مانند آش رشته، آش گوشت، کشک بادمجان، جگر و شامی کباب را برای طبیعت گردان عزیز ارائه می‌دهد. با چای و انواع نوشیدنی‌های خوشمزه و گوارا در چایخانه سنتی و کافی شاپ هتل می‌توانید از خودتان پذیرایی کنید.

فاصله هتل سنتی مخملکوه خرم آباد تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا پارک جنگلی مخملکوه: ۱۲.۳ کیلومتر
فاصله تا دریاچه کیو خرم آباد: ۱۲.۷ کیلومتر
فاصله تا گرداب سنگی: ۱۵ کیلومتر
فاصله تا بقعه باباطاهر: ۱۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است