search
menu

هتل امام رضا خمین

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل امام رضا خمین
امکانات عمومی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل امام رضا خمین تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل امام رضا خمین


هتل امام رضا، یکی از بهترین هتل های سه ستاره خمین، استان مرکزی است که در قلب شهر قرار گرفته و اقامتی راحت و دلنشین برای مهمانان فراهم کرده است. این هتل در زمینی به مساحت هفتاد هزار متر مربع در سال ۱۳۸۸ افتتاح گردید و بخش های پذیرش، سالن های برگزاری مراسم و رستوران مشغول فعالیت شدند. در سال ۱۳۹۱ نیز فاز دوم هتل که شامل تکمیل اتاق ها و تجهیزات آن ها بود، افتتاح شد. برای مهمانانی که بلیط هواپیما اراک را برای سفر به خمین می خرند، هتل امام رضا (Khomein Imam Reza Hotel) می تواند برایشان گزینه خوبی برای اقامت باشد.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که با خودروی شخصی شان به خمین سفر می کنند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۴۰۰ خودرو استفاده کنند. مهمانان می توانند در سراسر هتل به اینترنت وای فای رایگان با حجم ترافیک محدود دسترسی داشته و امورآنلاین خود را در اسرع وقت انجام دهند. لابی هتل با ظرفیت ۲۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و جهت راحتی و آسودگی مهمانان امکاناتی نظیر مبلمان، میز، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش خاموش کن، آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه،آژانس مسافرتی، زنگ هشدار، روزنامه، دستگاه واکس کفش، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی فراهم کرده است.
پذیرش ۲۴ ساعته هتل در لابی قرار دارد و به طور شبانه روز به سوال ها و نیازهای مهمانان رسیدگی کرده و به آن ها خدمات ارائه می دهد. مهمانان می توانند خدماتی از قبیل خشکشویی، لاندری، فتوکپی، فکس، پرینت، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، خدمات برای افراد کم توان یا ناتوان، خدمات تور و خدمات تهیه بلیط را از پذیرش درخواست کنند. پرسنل خوش برخورد و مجرب هتل مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در طبقه اول هتل یک سالن اجتماعات با ظرفیت ۳۰۰ نفر وجود دارد و دارای تجهزیاتی چون ویدیو پروژکتور، نورپردازی، خدمات صوتی و تصویری و سرو میان وعده است و از همایش ها و کنفرانس های متعدد میزبانی می کند.

اتاق های هتل


در این هتل انواع اتاق ها با امکانات متفاوت وجود دارند. در شش طبقه این هتل ۴۵ باب اتاق وجود دارند و ۱۵۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دبل، دو تخته توئین، سه تخته، سه تخته VIP و سوئیت سه نفره هستند. مهمانان می توانند متناسب با نیازها و اولویت هایشان اتاق مد نظرشان را رزرو کنند.
وضعیت دید اتاق ها را نمای کوچه و خیابان تشکیل می دهد. داخل تمام اتاق ها امکانات رفاهی مناسب چون مبلمان، تخت خواب، میز، تلویزیون ال سی دی با شبکه های استانی دیجیتال، یخچال، پاور سوئیچ، مینی بار (با هزینه)، دراور، آباژور، رخت آویز، کمد لباس، تلفن (داخلی)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع دراتاق، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی، حمام (دوش)، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده اند. همه طبقات دارای پله اضطراری هستند. زمان تحویل اتاق ها در این هتل ساعت ۱۴:۰ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲:۰ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۶ سال که از سرویس اضافه استفاده نمی کنند، رایگان است و برای کودکان بین ۶ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


رستوران هتل با ظرفیت ۳۰۰ نفر در طبقه همکف واقع شده و انواع غذاهای خوشمزه ایرانی برای مهمانان تدارک می بیند. وعده صبحانه نیز همه روزه در ساعات معین در رستوران برای مهمانان آماده و سرو می گردد. یک کافی شاپ با ظرفیت ۴۰ نف نیز در هتل فعالیت می کند که انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوش طعم برای مهمانان سرو می کند.

فاصله هتل امام رضا خمین تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا بیت امام خمینی: ۷۰۰ متر
فاصله تا سنگ نگاره های تیمره: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا مجموعه تفریحی کوه بوجه: ۲.۳ کیلومتر
فاصله تا گورستان ارامنه لیلیان: ۱۸ کیلومتر
فاصله تا یخچال نیمور: ۵۷.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است