search
menu

هتل زاگرس خوانسار

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل زاگرس خوانسار
اماکن نزدیک به هتل زاگرس خوانسار

درباره ‌هتل زاگرس خوانسار


هتل زاگرس خوانسار در منطقه‌ای کوهستانی از استان اصفهان واقع شده و ساخت آن در سال ۱۳۹۱ پایان یافته است. هتل زاگرس خوانسار به منظور خدمت رسانی بهتر به کاربران، تنها ۴ سال پس از افتتاح آن، مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل در ساختمانی ۶ طبقه بنا شده و در مجموع دارای ۶۰ واحد اقامتی مجزا می‌‌باشد.
شهرستان خوانسار منطقه‌ای کوهستانی است که در ارتفاع ۲۲۵۰ متری از سطح دریا واقع شده است و دارای آب و هوای معتدل در فصول گرم سال و زمستان‌های سرد می‌باشد. هتل زاگرس خوانسار با موقعیتی منحصر بفرد در قلب طبیعت منطقه و در دامنه رشته کوه‌های زاگرس، مقصدی ایده آل برای گذراندن تعطیلات به شمار می‌رود.
اتاق‌های هتل زاگرس خوانسار به امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون ال سی دی، تلفن، سیستم تهویه مطبوع و همچنین مبلمان راحتی می‌باشند. حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی نیز در تمام اتاق‌ها وجود دارد. دسترسی به اینترنت وای فای در فضای لابی هتل و در تمامی اتاق‌ها به صورت رایگان امکان پذیر است.
پذیرش هتل زاگرس خوانسار به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به کاربران گرامی است. مسافرانی که با خودروی شخصی به خوانسار سفر کرده باشند می‌توانند به صورت رایگان از فضای پارکینگ هتل استفاده نمایند. سایر مسافران هم می‌توانند به جهت سهولت رفت و آمد در سطح شهر، از خدمات تاکسی سرویس استفاده نمایند.
صبحانه به صورت رایگان و به شکل سلف سرویس در رستوران هتل زاگرس خوانسار سرو می‌شود. کافی شاپ هتل هم با ارائه انواع نوشیدنی‌های مختلف و اسنک‌های لذیذ، گزینه مناسبی برای صرف میان وعده به شمار می‌رود. کاربران در صورت به همراه داشتن اشیا و لوازم قیمتی، می‌توانند از صندوق امانات هتل برای نگهداری وسایل خود استفاده نمایند.

اماکن نزدیک به هتل زاگرس خوانسار


فاصله تا مسجد جامع خوانسار - ۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا پارک ملی سرچشمه - ۱ دقیقه پیاده
فاصله تا امام زاده احمد - ۳ دقیقه با ماشین
فاصله تا گلستان کوه - ۱۲ دقیقه با ماشین
فاصله تا کوه سیل - ۱۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا پایانه مسافربری - ۴ دقیقه با ماشین
فاصله تا اصفهان - ۲ ساعت و ۲۰ دقیقه با ماشین

امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است