search
menu

هتل جهانگردی خلخال

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی خلخال
امکانات عمومی هتل جهانگردی خلخال
اتاق ها و امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل جهانگردی خلخال تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی خلخال


هتل جهانگردی خلخال به عنوان هتل ۲ ستاره از سری هتلهای گروه ایرانگردی و جهانگردی در استان سرسبز اردبیل در شهر خلخال است. این هتل با امکانات کامل اقامتی در خدمت مسافران از سراسر کشور است که از طریق خرید بلیط هواپیما یا ماشین شخصی عازم این خطه می شوند. این هتل در منطقه خوش آب و هوای خلخال و در میان جاده های کوهستانی و در بین درختان راش واقع شده است و چشم انداز بی نظیری رو به طبیعتی عالی دارد.
در نزدیکی این هتل دیدنی های فراوانی به چشم می خورند که با اقامت در اینجا دسترسی آسانی به این جاذبه ها خواهید داشت، برخی از جاذبه های دیدنی نزدیک این هتل عبارتند از تفرجگاه اندوی، آبشارنعره گر، امامزاده حضرت سیددانیال، پل تاریخی پردیس، چشمه ازناو، موزه باستان شناسی خلخال و قلعه خشتی گیلوان. از لحاظ موقعیت مکانی هتل جهانگردی خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است و به دلیل همین موقعیت بی نظیر در جذب مسافر نقش زیادی دارد. دسترسی به هتل جهانگردی خلخال بسیار آسان است و پرسنل مجرب و کارآزموده این هتل در تلاش برای فراهم نمودن اقامتی به یاد ماندنی هستند.

امکانات عمومی هتل جهانگردی خلخال


این هتل دارای ۲ طبقه و ۱۶ باب اتاق است و در همه فصل های سال آماده پذیرایی از میهمانان گرامی است. لازم به ذکر است جهت ارائه خدمات هرچه بهتر این هتل در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی و مرمت قرار گرفت. از جمله امکانات ارائه شده در این هتل می توان به پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد و همچنین پاركينگ روباز برای مسافرانی تعبیه شده است که با ماشین شخصی سفر می کنند، علاوه بر اینها می توان به نمازخانه، رستوران، پارک کودکان نیز اشاره کرد. اگر در طول اقامتتان به خشکشویی نیاز داشتید، با خیال راحت می توانید به مسئول مربوطه در لابی اطلاع دهید و با پرداخت هزینه جداگانه از این امکانات بهره مند شوید. در لابی هتل اینترنت به صورت محدود و رایگان ارائه می شود، علاوه بر آن در لابی هتل می توانید از اتاق چمدان استفاده کنید و اینکه در لابی سرویس بهداشتی ایرانی نیز وجود دارد.
در این هتل امکانات رفاهی مناسبی برای مسافران با مشکلات جسمانی فراهم گردیده است و همان طور که پیش تر نیز اشاره شد به دلیل موقعیت قرارگیری هتل جهانگردی خلخال در منطقه کوهستانی و مسیر خلخال به تالش از مناظر بکر و جنگل‌ های بی نظیر لذت خواهید برد، در واقع یکی از بهترین جاده های کشورمان خلخال-اسالم است که با اقامت در این هتل به این جاده گردشگری دسترسی آسانی خواهید داشت و با طبیعت منحصر به فرد، جنگل‌ های انبوه، آبشارها و دریاچه‌ ها، دشت‌ های وسیع لاله و چندین گیاه نایاب روبه‌ رو خواهید شد. لازم به ذکر است در صورت اقامت در این هتل اجازه بردن حیوانات خانگی را به همراه خود نخواهید داشت.

اتاق ها و امکانات اتاق های هتل


توجه داشته باشید که در هنگام سفرتان به شهرستان خلخال و اقامت در هتل جهانگردی خلخال علاوه بر مزیت های ذکر شده در بخش امکانات از تمیزی اتاق ها و محوطه نیز لذت خواهید برد، به طوری که اتاق ها به طور روزانه نظافت می شوند.
هتل جهانگردی خلخال دارای انواع اتاق است که عبارتند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته و سوئیت دوخوابه چهارنفره. همه اتاق ها در این هتل شامل امکاناتی نظیر یخچال، تلویزیون، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم گرمایشی و سرمایشی، رخت آویز، کمدلباس، مبلمان هستند و اینکه حمام های اختصاصی در داخل واحدها دایر است و این حمام ها شامل امکاناتی نظیر دوش، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حوله، لوازم بهداشتی و دمپایی هستند. اقامت برای کودکان زیر ۵ سال در صورت عدم استفاده از سرویس خواب جداگانه رایگان است. همچنین در صورت نیاز به سرویس اضافه با درخواست از قسمت پذیرش امکان پذیر است، فقط توجه داشته باشید که این سرویس اضافه به صورت کف خواب است و بجز اتاق یک تخته برای بقیه اتاق ها امکان پذیر است.
برای سرو صبحانه، ناهار و شام نیز می توانید از رستوران موجود در Khalkhal Tourist Hotel بهره مند شوید و غذاهای محلی و ایرانی خوشمزه ای سفارش دهید اما این وعده های غذایی شامل هزینه جداگانه هستند.

فاصله هتل جهانگردی خلخال تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا موزه حمام تاریخی نصر: ۲.۱ کیلومتر
فاصله تا امامزاده سید دانیال: ۴.۱ کیلومتر
فاصله تا چشمه ازناو: ۶.۸ کیلومتر
فاصله تا آبگرم معدنی خلخال: ۲۳.۷ کیلومتر
فاصله تا جاده اسالم-خلخال: ۳۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است