search
menu

هتل پرنیان خلخال

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پرنیان خلخال
امکانات عمومی هتل پرنیان خلخال
امکانات و انواع اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل پرنیان خلخال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل پرنیان خلخال


هتل پرنیال خلخال که در شهر خلخال قرار گرفته است از جمله هتل‌هایی است که طبیعت و مناظر بی‌نظیر اطراف آن سبب آرامش هر چه بیشتر مسافران شده است. این هتل دو ستاره با توجه به موقعیت جغرافیایی‌اش به جاهای دیدنی و طبیعت بسیار زیبا فاصله نزدیکی دارد و به راحتی می‌توانید با اقامت در این هتل به دیدن مناظر زیبای اطراف بروید. در گذشته مکان و ساختمان هتل مربوط به مدرسه بوده و امروزه پس از مرمت و بازسازی به هتل تبدیل شده است. این هتل دنج امکانات بسیاری دارد که در رابطه با آن بطور مفصل توضیحاتی ارایه خواهد شد. اقامت در این هتل از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است. مسافرانی که با خرید اینترنتی بلیط هواپیما به استان اردبیل سفر می‌کنند می‌توانند در این هتل اقامتی خوب و خوش را تجربه کنند.

امکانات عمومی هتل پرنیان خلخال


هتل پرنیان امکانات بیشماری دارد و برای آگاهی از این امکانات اطلاعات کاملی در این بخش ارایه شده است. از جمله امکانات این هتل وجود پارکینگ است. وجود پارکینگ به ویژه برای کسانیکه با خودرو شخصی سفر کرده‌اند تا به دل طبیعت بروند و از اقامتشان در دل طبیعت لذت ببرند ضروری است. از نظر وجود امکانات تفریحی نیز هتل از امکانات خوبی برخوردار است و وجود سالن بیلیارد، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی از امکانات تفریحی هتل است که مسافران با استفاده از این امکانات می‌توانند از اقامتشان در این هتل لذت ببرند. لابی هتل نیز بسیار شیک و مبله است و دارای فضای بزرگ و دلبازی است که می‌توانید در کنار خانواده و همراهانتان در این محیط دنج و دلباز لحظاتی را به استراحت بپردازید و به تماشای تلویزیون بنشینید.
در لابی بصورت رایگان می‌توانید از اینترنت استفاده کنید. در ضمن پذیرش ۲۴ ساعته هتل این امکان را به شما می‌دهد که به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز که بخواهید بتوانید با پذیرش در ارتباط باشید. نمازخانه در ساختمان هتل برای مسافران تعبیه شده است. هتل دارای فروشگاهی است که در صورت نیاز لوازم ضروریتان را می‌توانید از آن تهیه کنید. خدماتی همچون خدمات کپی و پرینت نیز برای مسافرانیکه بخواهند ارایه می‌گردد. فضای بیرون هتل فضایی سرسبز است که مسیری برای پیاده روی تعبیه شده است و همچنین دارای آلاچیق‌هایی برای استراحت نیز هست. خدماتی همچون خدمات بیدارباش نیز برای کسانیکه بخواهند ارایه می‌شود. برای مسافرانیکه نیاز به خودرو داشته باشند نیز تاکسی سرویس موجود در هتل آماده خدمات رسانی هست.

امکانات و انواع اتاق‌های هتل


اتاق‌های هتل هم بصورت سوییت هم بصورت اتاق‌های معمولی هستند. اتاق‌ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع هستند و می‌توانید به راحتی در این مکان به وسایل گرمایشی و سرمایشی هم دسترسی داشته باشید. چشم اندازی که اتاق‌ها دارند به سمت طبیعت بسیار زیباست و این امر اقامت در اتاق‌های این هتل را لذت بخش‌تر ساخته است. امکان اتصال به اینترنت در تمامی واحدها وجود دارد. خدمات و امکانات بهداشتی همچون حمام و لوازم مورد نیاز و همچنین سرویس بهداشتی نیز در اتاق‌ها وجود دارد. کمد لباس، روم سرویس و تلویزیون نیز برای تمام اتاق‌ها وجود دارد. انواع اتاق‌هایی که برای اقامت بر حسب تعداد همراهانتان می‌توانید رزرو کنید شامل: سوئیت رویال چهار نفره، سوئیت رویال پنج نفره، سوئیت رویال شش نفره، اتاق دو تخته، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته معمولی و اتاق پنج تخته معمولی.

رستوران هتل


رستوران هتل بسیار بزرگ و تمیز است و غذاهای آن نیز از تنوع خوبی برخوردار است. علاوه بر رستوران این هتل دارای چایخانه سنتی و کافی شاپ نیز است.

فاصله هتل پرنیان خلخال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا جاده اسالم-خلخال: ۱۲ کیلومتر
فاصله تا منطقه گردشگری ازناو: ۱۶ کیلومتر
فاصله تا موزه خلخال: ۱۹ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است