search
menu

مجتمع گردشگری بام خلخال

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع گردشگری بام خلخال
امکانات عمومی مجتمع گردشگری بام خلخال
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران هتل
فاصله مجتمع گردشگری بام خلخال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع گردشگری بام خلخال


مجتمع گردشگری بام خلخال یکی از بزرگ‌ترین مجتمع‌های توریستی، تفریحی و اقامتی در شهر خلخال در استان اردبیل است که سال ساخت آن ۱۴۰۱ است و به عنوان محل اقامت نوپا محسوب می‌شود. این مجموعه با معماری منحصر به فرد خود در چندین فاز دایر خواهد شد که فعلاً از فاز اول آن بهره‌برداری شده است، همچنین این هتل دارای محیطی شاد و دل‌نشین است و با اقامت در این مجموعه می‌توانید لحظات خاطره‌انگیزی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. با اقامت در این مجموعه چشم‌انداز بسیار زیبایی از بی‌نظیر خلخال را می‌توانید تماشا کنید که این مورد تجربه‌ای متفاوت برایتان به ارمغان خواهد آورد، مطمئناً با انتخاب این مجتمع برای چند روز هم که شده به دور از شلوغی‌های شهر خواهید بود و به آرامش خواهید رسید. همان‌طور که اشاره شد، فاز اول این مجتمع در سال ۱۴۰۱ افتتاح‌شده و این فاز شامل سوئیت‌های اقامتی سنتی، کافه سنتی و مرکز تهیه سوغات و صنایع‌دستی است. این مجتمع یک طبقه بوده و دارای ۱۰ واحد اقامتی دارای فضای دل‌نشین و آرام است.

امکانات عمومی مجتمع گردشگری بام خلخال


محوطه این مجتمع را حیاط و باغ زیبایی فراگرفته است که در هنگام عصر می‌توانید در این محوطه لحظات خوشی را سپری کنید، با توجه به اینکه شهر خلخال به عنوان بام آذربایجان شناخته می‌شود، بنابراین خرید آنلاین بلیط هواپیما و سفر به این خطه حالتان را خوب خواهد کرد. با توجه به قوانین این مجتمع ورود حیوانات خانگی ممنوع است، همچنین برگزاری جشن و موسیقی با صدای بلند نیز در این مجتمع ممنوع اعلام‌شده است. پرسنل در این مجموعه آموزش‌دیده هستند و آماده میزبانی از مسافران کل کشور هستند. پارکینگ موجود در این مجتمع دارای ظرفیت ۲۰ خودرو است که به صورت رایگان در اختیار مسافرانی قرار داده می‌شود که با ماشین شخصی سفر می‌کنند. اتاق چمدان در لابی هتل دایر شده تا در صورت لزوم وسایل و چمدان‌هایتان را به این قسمت بسپارید. همچنین تاکسی‌سرویس در خدمت مسافران است تا با جاذبه‌های دیدنی و گردشگری شهر خلخال آشنا شوند، البته برای بهره‌مندی از ترانسفر رفت‌وبرگشت برای بازدید از جاذبه‌ها باید هزینه مربوطه را پرداخت کنید. اطراف شهرستان خلخال مملو از جاهای دیدنی مانند جنگل، کوه و باغ‌های تماشایی است که بازدید از آن‌ها به همه گردشگران توصیه می‌شود.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


واحدهای اقامتی موجود در این مجتمع گردشگری به صورت اتاق‌های سه نفره و چهار نفره هستند که همه این واحدها به صورت کف‌خواب تعبیه‌شده‌اند. دقت داشته باشید که هیچ‌یک از واحدها دارای ظرفیت اضافی نیستند. با توجه به قوانین رایج در این مجتمع گردشگری ساعت ورود ۱۴ و ساعت خروج ۱۲ ظهر است. طراحی سوئیت‌های موجود در این مجتمع همانند خانه‌های قدیمی خلخال است و بافت روستایی منطقه همراه با فروشگاه محصولات خلخال و صنایع‌دستی خاطره‌انگیزترین سفر را برای مسافران رقم می‌زند. در داخل واحدهای اقامتی این مجموعه استعمال دخانیات ممنوع است، بنابراین بهتر است مسافران این مورد را رعایت کنند. پیش‌تر نیز اشاره شد که فاز اول مجتمع گردشگری بام خلخال شامل سوئیت‌های اقامتی سنتی است که در این سوئیت‌ها با امکانات کامل، فضای سبز و مرکز ارائه سوغات آماده ارائه خدمات به میهمانان گرامی هستند. در داخل واحدها می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، قوری، مبلمان، رخت‌آویز، تلویزیون، آب رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره‌مند شوید.

رستوران هتل


با اقامت در این مجتمع برای سرو غذا باید به رستوران‌های نزدیک در شهر خلخال سر بزنید ولی برای سرو نوشیدنی‌های سرد، چای و قهوه می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز به کافه سنتی موجود در محوطه بروید.

فاصله مجتمع گردشگری بام خلخال تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا تفرجگاه اندبیل: ۵.۴ کیلومتر
فاصله تا چشمه ازناو: ۱۷ کیلومتر
فاصله تا جاده اسالم به خلخال: ۲۰ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است