search
menu

هتل سنتی کپری قلعه گنج

star_border star star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل کپری قلعه گنج
انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات تفریحی و ورزشی هتل
امکانات خدمات هتل
فاصله هتل کپری قلعه گنج کرمان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل کپری قلعه گنج


هتل کپری قلعه گنج کرمان یکی از هتل های رده بالای گروه هتلداری پارسیان است. شرکت هتل های پارسیان اولین و بزرگترین برند زنجیره هتلداری کشور است که از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را با ۲۲ هتل و به صورت تخصصی در زمینه هتلداری آغاز کرد و امروزه در شهرها و نقاط مختلف ایران دارای هتل های با امکانات و کیفیت های مناسبی است. هتل کپری قلعه گنج کرمان یکی از هتل های این گروه و جزو خاص ترین مراکز اقامتی ایران است.
کپر نوعی از اقامتگاه‌ های سایبانی است که از آن بیشتر در مناطق جنوبی ایران به ویژه کرمان و استان های اطراف آن استفاده می شد‌‌ چون به خوبی می توانست گرمای منطقه را تاب آورده و خنکای مطبوعی را در فضای خود ایجاد کند. بد نیست بدانید که کفر به نوعی نماد فقر و نبود امکانات است؛ اما هتل کپری قلعه گنج کرمان امروزه با ارائه خدمات و امکانات مختلف نشان داده که کپر نه تنها نماد زاغه نشینی نیست بلکه نوعی خاص و لاکچری از اقامتگاه است. خرید بلیط هواپیما کرمان و سفر به این منطقه به تمام آن هایی که دنبال هتلی خاص هستند پیشنهاد می شود.

انواع اتاق های هتل و امکانات آن ها


هتل کپری قلعه گنج ۳۰ اتاق شامل اتاق های یک تخته، دو تخته دابل و دو تخته تویین دارد. اتاق ها به صورت کپری ساخته شده اند و ۵ راهرو سنتی مهمانان را از قسمت لابی به اتاق ها راهنمایی می کند. در هر راهرو ۶ اتاق کپری قرار گرفته که هر یک از آن ها دارای امکانات مختلفی مانند کاناپه، چای ساز، یخچال، تلویزیون، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی و حمام هستند. به همه اتاق خدماتی مانند این سرویس و صبحانه نیز ارائه می‌ شود.
در روز ورود آب رایگان داخل اتاق ها قرار می گیرد. اتاق ها فاقد صندوق امانات بوده و نوع قفل درب اتاق خواب به صورت کلید است. همه اتاق های هتل کپری قلعه گنج به سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش و سیستم اطفاء حریق مجهز شده‌ اند.

رستوران هتل


رستوران Parsian Ghaleganj Hotel نیز به صورت کفی ساخته شده برای اینکه اقامت تان را در این هتل سنتی تکمیل کند انواع غذاهای سنتی و خاص منطقه را با استفاده از مواد اولیه مناسب تهیه و طبخ می کند.. هتل دارای کافی شاپ روباز و سرپوشیده هم هست که پشت لابی قرار گرفته و به صورت کپری ساخته شده.

امکانات تفریحی و ورزشی هتل


این هتل ۴ ستاره خدمات و امکاناتی را ایجاد کرده که مشابه آن را در هتل های لاکچری دنیا هم نمی توان یافت چرا که شرایط و موقعیت خاصی را طلب می‌ کند. مهمانانی که در این هتل اقامت داشته باشند تجربه شتر سواری و آفرود در شن های کویر را تجربه خواهند کرد. عصرها برای تفریح و سرگرمی مهمانان موزیک و رقص زیبای محلی در محوطه هتل اجرا می شود. بازی های محلی مانند رامازا در هتل برگزار شده و مهمانان را با فرهنگ محلی کرمان بیشتر آشنا می کند. برای کودکان نیز فضای بازی مخصوصی ایجاد شده تا با هم سن و سالان خود بازی های مخصوص کودکانه خود را انجام دهند.

امکانات خدمات هتل


هتل کپری با این که فاصله نسبتاً زیادی تا کرمان دارد اما تقریباً تمامی امکانات مورد نیاز مهمانان خود را فراهم کرده است. محوطه هتل دارای فضای سبزی متناسب با جغرافیای منطقه است و هتل خدماتی مانند خدمات خانه داری، خدمات باربری و خدمات لباسشویی را ارائه می دهد. مهمانان هتل در لابی و سایر بخش های هتل امکان دسترسی به اینترنت رایگان را خواهند داشت. دیگر خدمات و امکانات هتل شامل صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، شبکه پخش فیلم، خدمات بیدار باش، مینی بار با هزینه، پارکینگ رایگان، فروشگاه و زنگ هشدار است.
اگر در حال برنامه‌ریزی برای سفر به استان کرمان هستید، پیشنهاد می‌کنیم نوشتار راهنمای سفر به کرمان را بخوانید.

فاصله هتل کپری قلعه گنج کرمان تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا باغ روضه ارم: ۵۱ کیلومتر
فاصله تا قلعه تاریخی منوجان: ۵۲ کیلومتر
فاصله تا قلعه تاریخی کهنوج: ۷۲.۴ کیلومتر
فاصله تا رودخانه هلیل ۹۱.۴ کیلومتر
فاصله تا محوطه باستان شناسی روستای کنارصندل: ۱۵۲ کیلومتر
فاصله تا شهر کرمان: ۴۰۱ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
child_care کلاب کودکان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است