search
menu

خانه مسافر روزهای طلایی کرمان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره خانه مسافر روزهای طلایی کرمان
امکانات کلی هتل
اتاق های هتل
رستوران هتل
فاصله خانه مسافر روزهای طلایی کرمان تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره خانه مسافر روزهای طلایی کرمان


خانه مسافر روزهای طلایی کرمان، یکی از اقامتگاه های خوب و یک ستاره شهر کرمان است که با فراهم کردن امکانات رفاهی مطلوب و مناسب سعی در تأمین اقامت راحت و به یاد ماندنی برای مهمانان دارد. این مهمانسرای ۱ ستاره در سال ۱۳۹۵ افتتاح شده و به بسیاری از جاهای دیدنی کرمان از جمله موزه حمام، بازار سرتاسری، مسجد گنجعلی خان و ... دسترسی آسان دارد. کارکنان خانه مسافر روزهای طلایی با تلاش شبانه روزی و برخورد خوش اقامتی به زیبایی و معنای واقعی روزهای طلایی برای مهمانان فراهم می کنند. مهمانانی که قصد دارند در سفر به کرمان اقامت راحت و مناسب داشته و در عین حال به راحتی از جاذبه های شهر بازدید کنند، قطعا این اقامتگاه (Golden Days Residence) گزینه خوبی برایشان خواهد بود. مهمانان با بهره مندی از امکانات این اقامتگاه، آن را نه به عنوان خانه مسافر بلکه به عنوان هتل تلقی می کنند.

امکانات کلی هتل


در این اقامتگاه امکانات متعددی برای آسایش و رفاه مهمانان فراهم شده اند.مهمانانی که به جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی شان را ترجیح می دهند، می توانند از پارکینگ رایگان هتل برای پارک ماشینشان استفاده کنند. مهمانان می توانند در اتاق ها و لابی به اینترنت وای فای رایگان و پر سرعت دسترسی داشته باشند. لابی مسافر خانه با ظرفیت ۱۸ در طبقه همکف واقع شده و دارای امکاناتی چون آسانسور، فروشگاه، مبلمان، میز، سیستم تهویه مطبوع، آژانس مسافرتی، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، اتاق سیگار، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. پذیرش ۲۴ ساعته خانه مسافر نیز در لابی واقع شده و به طور شبانه روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سوال ها و نیازهای آن ها است.
مهمانان می توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل خدمات تور، ترانسفر رفت (با هزینه)، ترانسفر برگشت (با هزینه)، خدمات تهیه بلیط، پرداخت ویزا و مسترکارت، خشکشویی، اتو، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل صبور و مهربان هستند و مهمانان را به خوبی راهنمایی می کنند. در محوطه خانه مسافر فضای سبز طراحی شده که برای استراحت، قدم زدن و تنفس مکان مناسبی است. دوستداران بازی بیلیارد نیز می توانند در اوقات فراغت و بیکاری به سالن بیلیارد خانه مسافر مراجعه کرده و به بازی بپردازند.

اتاق های هتل


در این مسافرخانه انواع اتاق ها با امکانات گوناگون وجود دارند. مهمانان می توانند اتاقی را که مطابق سلیقه، نیاز و اولویتشان است، انتخاب و رزرو کنند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دبل رویال، اتاق سه تخته و اتاق چهار تخته رویال هستند. وضعیت دید اتاق ها را نمایی از کوه و کوچه تشکیل می دهد. برخی اتاق ها دارای بالکن هستند که در صورت درخواست مهمان رزرو می شوند. نظافت و تمیزی اتاق ها رضایت بخش بوده و خدمات خانه داری به طور روزانه و رایگان به تمام اتاق ها ارائه می گردد. در اتاق های مسافر خانه امکانات رفاهی اساسی و مناسب نظیر مبلمان، میز، یخچال، مینی بار (با هزینه)، رخت آویز، کمد لباس، آباژور، تلویزیون با شبکه های خبری، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (چیلر)، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، مسواک، خمیردندان، حوله)، حمام و دمپایی(روفرشی، دستشویی، حمام) فراهم شده اند. داخل واحدها امکان پخت و پز نیز ایجاد شده و آشپزخانه های کوچکی طراحی شده اند که تمام لوازم مورد نیاز برای آشپزی از قبیل اجاق گاز، سینک ظرفشویی، لوازم پخت و پز و ظروف پذیرایی را دارند. مهمانان می توانند با تهیه مواد غذایی اولیه از فروشگاه خودشان داخل اتاقشان آشپزی کنند.
اقامت در این اتاق ها بسیار دلنشین و راحت است و مهمانان خود را همچون در خانه احساس می کنند. اتاق ها و امکانات فراهم شده در این خانه مسافر به قدری شیک، مدرن و به روز هستند که تصورات شما را از یک خانه مسافر پیش پا افتاده به طور کلی تغییر می دهند؛ زیرا این خانه مسافر بیشتر به یک هتل شیک و زیبا می ماند تا یک خانه مسافر. زمان تحویل اتاق ها در این خانه مسافر ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق ها ساعت ۱۲ ظهر است. هزینه اقامت در این خانه مسافر برای کودکان زیر ۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه رایگان بوده و برای کودکان ۲ تا ۱۲ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه به صورت نیم بها محاسبه می گردد.

رستوران هتل


در این خانه مسافر یک سالن صبحانه خوری وجود دارد که مهمانان می توانند در ساعات معینی از صبح به آن مراجعه و از خوارکی ها و نوشیدنی های آماده شده نوش جان کنند. یک چایخانه نیز برای استراحت و چای خوری وجود دارد.

فاصله خانه مسافر روزهای طلایی کرمان تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله تا قلعه اردشیر: ۱٫۳کیلومتر
فاصله تا آرامگاه خواجه اتابک: ۱٫۹ کیلومتر
فاصله تا مسجد جامع تاریخی کرمان (مظفری): ۲٫۲ کیلومتر
فاصله تا گنبد تاریخی جبلیه: ۲٫۴ کیلومتر
فاصله تا بازار تاریخی کرمان: ۲٫۹ کیلومتر
فاصله تا بازار ارگ: ۳٫۲ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است