search
menu

هتل آپارتمان پارسا کلاردشت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان پارسا کلاردشت
امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان پارسا کلاردشت
اتاق های هتل
امکانات اتاق های هتل
فاصله هتل آپارتمان پارسا کلاردشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک

درباره هتل آپارتمان پارسا کلاردشت


کلاردشت در استان مازندران، یکی از مقاصد طبیعت گردی بسیار محبوب در بین گردشگران است. اگر در سفر به دنبال راحتی و آسایش در طول اقامت خود هستید، هتل آپارتمان پارسا کلاردشت انتخابی مناسب است. این هتل آپارتمان سه ستاره در ۸ کیلومتری کلاردشت واقع شده است و در سال ۱۳۹۶ افتتاح شد. این هتل آپارتمان در نزدیکی روستاهای گردشگری کلاردشت و مرکز شهر قرار دارد. از هتل آپارتمان پارسا (Parsa Hotel Apartment) تا ساحل دریای خزر تنها یک ساعت فاصله است. در صورتی که بلیط هواپیما ارزان رزرو کرده اید، می توانید از فرودگاه نوشهر با طی کردن مسافت حدود ۵۰ کیلومتر با ماشین به هتل آپارتمان پارسا کلاردشت برسید.

امکانات و خدمات عمومی هتل آپارتمان پارسا کلاردشت


هتل آپارتمان پارسا امکانات و خدماتی را ارائه می کند تا مسافران محترم کمبودی را حس نکنند و اقامتی خوش و به یادماندنی را داشته باشند. این امکانات شامل لابی شیک با مبلمان، تلویزیون و گیاهانی زیبا که طراوت خاصی به آن داده اند، اینترنت در لابی، پارکینگ روباز و رایگان، صندوق امانات، نمازخانه، کپسول آتش نشانی، تاکسی سرویس و سرویس بهداشتی ایرانی در لابی هستند. این هتل آپارتمان خدمات خانه داری و پذیرش ۲۴ ساعته دارد. اگر بلیط هواپیما دارید، از ترانسفر فرودگاهی رفت استفاده کنید تا با سهولت بیشتری به هتل برسید. این هتل گشت نیم روزی را هم با هزینه و هماهنگی قبلی ارائه می کند که برای علاقه مندان به گردش در شهر بسیار عالی است.

اتاق های هتل


در هتل آپارتمان پارسا تعداد ۱۲ سوئیت در ۲ طبقه تعبیه شده است. در این هتل، آپارتمان های یک خوابه، سوئیت های دو نفره، سه نفره و چهار نفره با متراژ های متنوع قرار دارند. این واحدهای اقامتی با تجهیزاتی کامل و خوب و دکوراسیونی چشم نواز برای اقامت مسافران به خصوص کسانی که با خانواده سفر می کنند، بسیار مناسب است.

امکانات اتاق های هتل


سوئیت های هتل آپارتمان پارسا کلاردشت مجهز به امکاناتی هستند که یک اقامت فوق العاده و به یادماندنی را برای میهمانان به ارمغان می آورند. امکاناتی از قبیل: تلویزیون، مبلمان، میز، کمد لباس، آیینه، یخچال، آشپزخانه با تجهیزات و امکان پخت و پز کردن، میز غذاخوری، صندلی، تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، اطفا حریق، مینی بار رایگان، رخت آویز، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی. در برخی واحدها سرویس بهداشتی ایرانی و در برخی دیگر سرویس بهداشتی ایرانی قرار دارد. بعضی از واحدها به بالکن هم دسترسی دارند.

فاصله هتل آپارتمان پارسا کلاردشت تا جاذبه های دیدنی نزدیک


فاصله هتل تا روستای کردیچال: ۹ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا تپه باستانی کلار: ۲۳ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا دریاچه ولشت: ۳۵ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا روستای مازیچال: ۱ ساعت و ۱۲ دقیقه رانندگی
فاصله هتل تا کوه علم کوه: ۱ ساعت و ۲۰ دقیقه رانندگی
امکانات هتل
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت باهزینه
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است