search
menu

هتل بیشاپور کازرون

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل بیشاپور کازرون
امکانات رفاهی هتل
رستوران هتل
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل بیشاپور کازرون
اماکن دیدنی نزدیک به هتل بیشاپور کازرون

درباره هتل بیشاپور کازرون


هتل بیشاپور کازرون از گزینه های اقامتی دو ستاره و مقرون بصرفه شهر خوش منظره و دوست داشتنی کازرون است که در موقعیت مکانی بسیار مناسب، واقع در نبش میدان ارشاد قرار گرفته است. این هتل باکیفیت که بیش از یک دهه قدمت دارد، از ۹۰ باب واحد اقامتی در سه طبقه تشکیل شده و قادر است با ارائه امکاناتی قابل قبول و خدماتی رضایت بخش، اقامت در استان فارس را برای گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت به تجربه ای شیرین و بیادماندنی مبدل سازد.

امکانات رفاهی هتل


از آنجایی که هتل بیشاپور کازرون، اقامتگاهی دو ستاره است، نباید انتظار زیادی از آن داشت؛ با این حال، این هتل عاری از امکانات رفاهی نبوده و قادر است حداقل ملزومات اقامتی را در اختیار میهمانان خود قرار دهد. گفتنی است که این هتل از فضای سبز دلبازی تشکیل شده که امکان استراحت در طبیعت را بدون ترک هتل بیشاپور کازرون میسر ساخته است. اختصاص مکانی مناسب برای نگهداری از چمدان مسافران موجب شده است که افرادی که زودتر از ساعت پذیرش (ساعت ۱۴) و تحویل اتاق به هتل مراجعه می کنند، قادر باشند بار و بنه خود را به پذیرشگر هتل تحویل دهند و تا زمان تحویل اتاق، به گشت و گذار در شهر دیدنی کازرون بپردازند.
نمازخانه، آلاچیق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی (در طبقات)، دستگاه فکس و فتوکپی از دیگر امکاناتی است که در اختیار میهمانان در طول اقامت در این هتل قرار خواهد گرفت. لازم است ذکر گردد که پارکینگی وسیع با ظرفیت ۵۰ خودرو در این هتل گنجانده شده تا گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، قادر به پارک خودروی خود در این مکان و تجربه اقامتی آسوده باشند.

رستوران هتل


هر هتل ممتازی به رستورانی باکیفیت نیاز دارد و هتل بیشاپور کازرون نیز از این قاعده مستثنی نیست. این هتل از رستوران بسیار باکیفیتی بهره می برد که از محیطی پاکیزه، کارکنانی خوش برخورد و متعهد و فضایی دلپسند تشکیل شده است. وجود سرآشپزانی کارکشته و میهمانپذیرانی کاربلد باعث شده است که صرف غذا در این رستوران به تجربه ای لذت بخش مبدل گردد.

خدمات هتل


بکارگیری از پرسنلی مجرب و کارآزموده موجب گردیده است که خدماتی در حد و اندازه هتل هایی چند ستاره به میهمانان ارائه گردد. از خدمات خانه داری گرفته تا پذیرش ۲۴ ساعته، کلیه خدمات رفاهی برای اقامتی آسوده در Bishapour Hotel به میهمانان عرضه خواهد شد. خدماتی نظیر خشکشویی، لباسشویی، اتوشویی، بیدار باش و روم سرویس با بالاترین کیفیت ممکن به گردشگران ارائه خواهد گشت تا هیچ کم و کاستی در طول اقامت در هتل بیشاپور کازرون وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که سرویس اینترنت پرسرعت وایفای نیز به صورت رایگان در این هتل در اختیار میهمانان قرار داده خواهد شد.

واحدهای اقامتی هتل


تعداد ۹۰ باب واحد اقامتی مبله و مجهز به امکاناتی نظیر تخت خواب، تلویزیون، مبلمان، میز و صندلی، دراور، کمد لباس و وسایل بهداشتی و استحمام به میهمانان ارائه خواهد شد تا هیچ کمبودی را احساس نکنند. لازم است ذکر گردد که کلیه واحدهای اقامتی هتل از طراحی جذابی برخوردار بوده و به تازگی رنگ آمیزی شده اند.

موقعیت مکانی هتل بیشاپور کازرون


به لطف قرارگیری در مکانی عالی، دسترسی گردشگران در طول اقامت در این هتل به طیف وسیعی از اماکن تجاری و جاذبه های گردشگری کازرون نظیر پارک شهرک شافی، پارک طالقانی، پارک جنگلی نوربخش و مرکز تجاری زمرد میسر گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل بیشاپور کازرون


فاصله هتل تا پارک شهرک شافی: ۷۵۰ متر
فاصله هتل تا باغ نظر کازرون: ۲.۲ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک آزادی کازرون: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک طالقانی: ۲.۶ کیلومتر
فاصله هتل تا پارک جنگلی نوربخش:‌۲.۶ کیلومتر
امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است