search
menu

هتل خانه معلم کاشمر

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل خانه معلم کاشمر
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله هتل خانه معلم کاشمر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل خانه معلم کاشمر


یکی از بهترین اقامتگاه‌های شهر تاریخی کاشمر در استان خراسان رضوی، هتل خانه معلم کاشمر است که با فراهم کردم امکانات رفاهی مناسب اقامتی راحت و دل‌نشین برای فرهنگیان عزیز و محترم تأمین می‌کند. این هتل آخرین بار در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته و سطح کیفیت خدمات خود را ارتقاء داده است. هتل در دو طبقه ساخته شده و واحدهای اقامتی راحت و تمیزی دارد. فرهنگیان زحمت‌کش و گرامی کشورمان می‌توانند در سفر به خراسان رضوی و بازدید از شهر زیبای کاشمر با همراه داشتن کارت شناسایی فرهنگی خود در هتل خانه معلم کاشمر (Kashmar Educational and Welfare Center) اقامت داشته باشند. موقعیت مکانی هتل نیز بسیار خوب است و مهمانان می‌توانند به‌راحتی به بسیاری از جاهای دیدنی شهر دسترسی داشته باشند. شهر کاشمر به تاکستان‌ها، مزارع زعفران و کشمش‌هایش معروف است. مهمانان می‌توانند از این طبیعت‌های زیبا بازدید کنند و در گشت و گذارهایشان در شهر از سوغاتی‌های معروف گلیم الوان، گیوه کاشمر و حصیر به‌عنوان یادگاری بخرند.

امکانات عمومی هتل


در این هتل مهمانانی که به‌جای خرید بلیط هواپیما مشهد، با خودروی شخصی‌شان به کاشمر سفر می‌کنند، می‌توانند از پارکینگ رایگان که شامل محوطه خانه معلم می‌شود، استفاده کنند و از بابت امنیت خودروی‌شان اطمینان خاطر داشته باشند. در دو طبقه مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان کاشمر امکانات رفاهی و خدماتی مناسب و مرغوب در نظر گرفته شده‌اند. راهروهای سالن‌ها بسیار مرتب و تمیز هستند و با فرش و گیاهان سبزرنگ مزین شده‌اند. مهمانان می‌توانند برای رزرو اتاق مدنظرشان به بخش مدیریت مراجعه کرده و با ارائه مدارک لازم اتاق خود را تحویل بگیرند. تمام امکانات فراهم شده در این هتل خانه معلم کاملاً بی‌نقص و باکیفیت هستند و کمتر پیش می‌آید مهمانان با کمبود خدمات یا لوازم مواجه شوند؛ اما درهرصورت، چنان چه که مهمانان سؤالی یا نیازی داشته باشند، می‌توانند به مدیریت مراجعه و سؤال خود را مطرح کنند. کارکنان هتل خانه معلم کاشمر با صبر و خوش‌رویی مهمانان را راهنمایی می‌کنند.
در داخل این مرکز فرهنگی و رفاهی سالن‌های همایشی متعدد با امکانات مجهز نورپردازی، صوتی و تصویری مدرن و مناسب وجود دارند که از همایش‌ها و اجلاس‌ها میزبانی می‌کنند. علاوه بر این آشپزخانه صنعتی نیز در هتل وجود دارند که مهمانان می‌توانند در صورت نیاز ظروف آشپزخانه و پخت‌وپز از این مکان امانت بگیرند.

اتاق‌های هتل


در دو طبقه این هتل خانه معلم ۲۰ واحد اقامتی وجود دارند و درمجموع ۶۲ تخت داخل آن‌ها تعبیه شده‌اند. این واحدها با داشتن امکانات رفاهی مناسب، اقامتگاه‌های بسیار عالی و مقرون به‌صرفه برای فرهنگیان به حساب می‌آیند. واحدهای اقامتی هتل به شکل سوئیت بوده و شامل اتاق‌های دو تخته، سه تخته و چهار تخته هستند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها بسیار رضایت‌بخش هستند و مهمانان می‌توانند با خیال راحت از وسیله‌های داخل اتاق استفاده کنند.
در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مانند میز، صندلی، تختخواب‌های یک نفره، سرویس بهداشتی خصوصی، لوازم بهداشتی، اجاق گاز رومیزی، لوازم پخت و پز و ... وجود دارند. مهمانان می‌توانند با فراهم کردن مواد اولیه از مارکت خودشان به پخت و پز در داخل واحدشان بپردازند و خود را به جای هتل، در خانه احساس کنند. وضعیت دید اتاق‌ها را محوطه هتل و خیابان تشکیل می‌دهد و پنجره اتاق‌ها دارای پرده هستند و مهمانان می‌توانند از بابت حریم شخصی امن اطمینان خاطر داشته باشند. اقامت در واحدهای این هتل بسیار راحت، به یادماندنی و دل‌نشین است.

رستوران هتل


در این هتل علاوه بر فراهم شدن امکان پخت و پز در داخل واحدها، یک رستوران نیز در نظر گرفته شده تا مهمانانی که می‌خواهند در طول سفر آشپزی نکنند و غذاهای متنوع امتحان کنند، از غذاهای خوشمزه آماده شده در رستوران در وعده ناهار نوش جان کرده و لذت ببرند. مهمانان در وعده ناهار می‌توانند به رستوران هتل مراجعه کنند و از غذاهای باکیفیت و لذیذ بخورند.

فاصله هتل خانه معلم کاشمر تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا امامزاده سید مرتضی کاشمر: ۳٫۹ کیلومتر
فاصله تا آرامگاه سید حسن مدرس کاشمر: ۳٫۶ کیلومتر
فاصله تا امامزاده سید محمد کاشمر: ۵٫۹ کیلومتر
فاصله تا روستای نامق کاشمر: ۵۶٫۸ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
directions_car پارکینگ رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است