search
menu

اقامتگاه سنتی سرای تقی خان کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی سرای تقی خان کاشان
امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی سرای تقی خان کاشان
اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها
امکانات تفریحی و رفاهی هتل
رستوران هتل
فاصله اقامتگاه سنتی تقی خان کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی سرای تقی خان کاشان


اقامتگاه سنتی سرای تقی خان هتلی سنتی در بافت تاریخی کاشان است که در نزدیکی عمارت‌های تاریخی و همچنین جاذبه‌هایی مثل بازار سنتی، مسجد تاریخی آقا بزرگ، مسجد جامع، بقعه تاج الدین و خانه تاریخی عباسیان است و با خرید بلیط هواپیما به مقصد اصفهان، سفر به شهر کاشان و رزرو این اقامتگاه می‌توانید با کمی پیاده‌روی از این اماکن دیدن کنید. این عمارت که قدمتش به بیش از ۱ قرن پیش برمی‌گردد، از دوران قاجار به یادگار مانده و بعد از بازسازی به هتل تبدیل شده است. هتل تقی خان کاشان مدت زیادی نیست که فعالیت خود را آغاز کرده است، این هتل در سال ۱۴۰۰ افتتاح شده است.

امکانات و خدمات عمومی اقامتگاه سنتی سرای تقی خان کاشان


وارد عمارت تقی خان که می‌شوید، حیاط باصفایی را می‌بینید که یک حوض وسط آن است و چند باغچه دورتا دور حوض وجود دارند و میز و صندلی‌هایی در آن‌جا چیده شده‌اند. علاوه بر معماری زیبای ساختمان که چشم‌نواز است، حال و هوای تاریخی آن حس خوبی منتقل می‌کند. با وجود بادگیرها در این هتل سنتی هوای خنک از طریق مجاری کوچکی هدایت می‌شود و در فصل تابستان هوای دلپذیری در عمارت حاکم است. در منطقه تاریخی که کوچه‌ها باریک هستند و نمی‌شود جای پارکی پیدا کرد، این هتل پارکینگ غیرمسقفی در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد. پشت بام خانه هم کافه رستورانی با محیط دلنشین است که می‌توان از آن‌جا منظره زیبای شهر و همچنین مسجد آقا بزرگ را دید.

اتاق‌های هتل و امکانات اتاق‌ها


هتل Taghi Khan Traditional hotel کاشان ۲ طبقه است و دارای ۱۴ اتاق است. هر یک از این اتاق‌ها با اسم‌های متفاوتی خوانده می‌شوند و دلبازترین آن‌ها اتاق شاه‌نشین ۴ تخته است. اتاق‌های دست‌کن، پهلوی، فیروزه و تابستانه نیز ۴ تخته هستند. اگر ۲ نفری قصد اقامت در این هتل را دارید، می‌توانید یکی از اتاق‌های پله، ماه عسل، زمستانه و گوشه را رزرو کنید. بقیه اتاق‌های هتل ۳ نفره بوده و شامل اتاق‌های پاچنگ، سایه، قاجار، آفتاب و دوست است. سرویس بهداشتی اتاق ۳ تخته دوست در بیرون از اتاق قرار دارد. اتاق‌های هتل دارای امکاناتی نظیر یخچال، حمام، مبلمان، سشوار، اینترنت رایگان، لوازم بهداشتی رایگان و سیستم گرمایشی و سرمایشی هستند ولی تلویزیون ندارند.

امکانات تفریحی و رفاهی هتل


بوتیک هتل سنتی تقی خان برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی کاشان خدماتی را به مهمانانش ارائه می‌دهد تا آن‌ها بدون دغدغه به نقاط مختلف شهر دسترسی داشته باشند. مهمانان هتل می‌توانند از خدمات تاکسی سرویس هتل استفاده کنند و یا برای گشت در کاشان از خدمات تور بهره‌مند شوند. پذیرش ۲۴ ساعته هتل در تمامی ساعات شبانه‌روز در خصوص این امور راهنمایی لازم را انجام می‌دهند. با اقامت در هتل سنتی میرزا تقی خان می‌توان از خدمات خانه‌داری و لاندری هم بهره‌مند شد. برای اطلاعات بیش‌تر در خصوص این هتل می‌توانید به صفحه اینستاگرام آن مراجعه کنید.

رستوران هتل


در پشت بام هتل کافه رستوران هتل قرار دارد و این کافه رستوران محل سرو صبحانه‌های سلف سرویس هتل است. این رستوران حدود ۶۰ نفر ظرفیت دارد ولی برای وعده‌های ناهار و شام غذایی طبخ و سرو نمی‌کند اما صبحانه‌‌ای شامل مربا، پنیر، نان، خیار، گوجه، آبمیوه، چای و تخم مرغ از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ صبح در این مکان سرو می‌شود. این هتل خدمات روم سرویس نیز ارائه می‌دهد و مهمانان می‌توانند در صورت دلخواه غذای سفارشی خود را در هتل میل کنند. با این حال رستوران‌های متعددی در نزدیکی هتل قرار دارند و هر کسی می‌تواند غذای متناسب با ذائقه خود را پیدا کند.

فاصله اقامتگاه سنتی تقی خان کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۰.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه بروجردی‌ها: ۰.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی طباطبایی ها: ۰.۸ کیلومتر
فاصله تا قلعه جلالی و حصار سلجوقی: ۱.۵ کیلومتر
فاصله تا بازار سنتی کاشان: ۱.۵ کیلومتر
امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است