search
menu

اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان
امکانات اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان
خدمات اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان
واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی
فاصله اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان تا اماکن مهم و گردشگری شهر

درباره اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان


بدون شک شهر کاشان برای دوستداران مسافرت نامی بسیار آشناست. این شهر به پایتخت فرش جهان شهرت دارد و قالی های دست باف آن آوازه جهانی دارند. ۱۷۰۰ عدد آثار تاریخی که در شهر کاشان قرار گرفته آن را به یکی از جذاب ترین شهرهای گردشگری کشور تبدیل کرده است که سالیانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جذب می کنند. بازار سنتی کاشان به تنهایی یک موزه تمام عمار است که علاوه بر بافت تاریخی و معماری جذابی که دارد، از صنایع دستی رنگارنگ شهرکاشان پر شده است و از این جهت زیبایی بی نظیری دارد.
علاوه بر آثار تاریخی که در کاشان وجود دارند اگر در فصل گلاب گیری با خرید بلیط هواپیما به این شهر سفر کنید مناظر فوق العاده بی نظیری را در قمصر کاشان مشاهده کنید که از عطر و رنگ گل های محمدی صورتی پر شده اند. اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان در این شهر قرار گرفته و با بافت تاریخی جذابی که دارد خیلی راحت توانسته جای خود را در دل مهمانان شهر باز کند. ساختمان این اقامتگاه ۲۸۰ سال قدمت دارد و معماری جذاب و متفاوت آن شما را شگفت زده خواهد کرد.

امکانات اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان


بزرگترین مزیت این اقامتگاه موقعیت مکانی آن است که در مرکز شهر قرار گرفته و دسترسی به بسیاری از نقاط گردشگری شهر کاشان را برای مسافران آسان می کند. مهمانان این اقامتگاه می توانند بدون رفت و آمد های طولانی و خسته کننده تنها در اطراف محل اقامت خود به گشت و گذار بپردازند و از تماشای آثار تاریخی جذاب اطراف هتل لذت ببرند.
اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان دارای پارکینگ غیر مسقف است که به دوربین مدار بسته مجهز شده و به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد. رستوران این اقامتگاه ۱۵ نفر ظرفیت دارد و غذاهای لذیذ و خوش طعمی که در آن سرو می شود بدون شک نظر مهمانان را به خود جلب خواهد کرد. لابی اقامتگاه مجهز به وای فای است و اینترنت آن به صورت رایگان و نامحدود در اختیار مسافران قرار می گیرد. ساختمان اقامتگاه دارای فضای سبز و حوض آبی بزرگی است که محیط بسیار دلچسبی را برای دوره همی های شبانه در اقامتگاه فراهم می کنند. از دیگر امکانات این اقامتگاه می توان به کافی شاپ، ارائه منو بالش و روانداز تابستانه و زمستانه، سیستم اعلام حریق و... اشاره کرد.

خدمات اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان


اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان خدمات گسترده ای نیز دارد که اقامت را برای مهمانان دلچسب تر و لذت بخش تر می کند. این اقامتگاه دارای خدمات تور است و مسافران می توانند با کمک افراد محلی و آشنا به محیط شهر، از تک تک لحظات سفر خود استفاده کرده و با تمامی جاذبه های دیدنی شهر کاشان آشنا شوند. پرسنل اقامتگاه همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند و با روی باز و بسیار محترمانه از مهمانان استقبال می کنند. این اقامتگاه دارای خدمات خانه داری است و خیال مهمانان را از بابت تمیزی و نظافت اتاق هایشان راحت می کند. از جمله خدمات دیگر اقامتگاه می توان به گشت نیم روزی، خدمات تهیه بلیط، زنگ هشدار، فتوکپی، فکس و... اشاره کرد.

واحدهای اقامتی و امکانات واحدهای اقامتی


واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان به دلیل بافت قدیمی و زیبایی که دارند فضایی بسیار دلنشین را برای مسافران فراهم می کنند. اکثر واحدها دارای پنجره های بزرگی هستند که رو به حیاط باز می شوند و احساس بسیار خوشی را به مهمانان منتقل می کنند.
انواع واحدهای اقامتی این اقامتگاه شامل اتاق یک تخته پرنا، اتاق دو تخته دابل گذر، اتاق دو تخته دابل قلم بدون پنجره، اتاق دو تخته دابل بامداد، اتاق دو تخته دابل سه دری، اتاق دو تخته دابل شاه نشین، اتاق دو تخته دابل دنج بدون پنجره، اتاق دو تخته دابل سرداب بدون پنجره است که مسافران می توانند براساس سلیقه و نیاز خود یکی را به دلخواه انتخاب کنند.
از امکانات رفاهی واحدهای اقامتی اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان می توان به سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، صبحانه، کمد لباس، رخت آویز، حمام، لوازم بهداشتی، دمپائی، مبلمان، میز تحریر و... اشاره کرد.

فاصله اقامتگاه سنتی سرای سوریجان کاشان تا اماکن مهم و گردشگری شهر


فاصله تا حمام تاریخی سلطان امیر احمد: ۲۹۰ متر
فاصله تا عمارت عباسیان: ۴۵۰ متر
فاصله تا یخچال های قلعه جلالی: ۵۰۰ متر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی ها: ۵۰۰ متر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است