search
menu

مجتمع اقامتی روناک کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره مجتمع اقامتی روناک کاشان
امکانات عمومی مجتمع اقامتی روناک کاشان
اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل
رستوران هتل
فاصله مجتمع اقامتی روناک کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره مجتمع اقامتی روناک کاشان


مجتمع اقامتی روناک به‌عنوان مجتمع خدمات رفاهی در کیلومتر ۵ اتوبان کاشان- قم واقع‌شده است. این محل اقامت جزو پرطرفدارترین محل‌ها در این شهر به شمار می‌رود و سالانه مسافران زیادی به خاطر اقامت در این هتل با خرید بلیط هواپیما عازم شهر اصفهان می‌شوند و از آنجا به شهر کاشان سفر می‌کنند یا اینکه از معدود شهرها مانند تهران، مشهد، کیش می‌توانید مستقیماً به فرودگاه کاشان بروید. مراسم گلاب‌گیری یکی از مشهورترین مراسمات در شهر کاشان است که بهتر است سفرتان را در این فصل انجام دهید و در این مراسم شرکت کنید. با توجه به اینکه مجتمع روناک فعالیت خود را از سال ۱۳۹۸ آغاز کرده است، بنابراین جزو محل‌های اقامت یک ستاره و تازه تأسیس‌ در شهر به شمار می‌رود. مجتمع اقامتی شامل یک طبقه و پنج باب اتاق است که اقامتی خوش و به‌یادماندنی برای مسافران خود رقم می‌زنند. با اقامت در این مجتمع می‌توانید از جاهای دیدنی شهر کاشان مانند مسجد آقابزرگ، خانه طباطبایی‌ها، حمام فین، بازار کاشان و خانه بروجردی‌ها و چندین جای دیگر بازدید کنید، مطمئن باشید از تماشای این جاهای دیدنی سیر نخواهید شد، همچنین می‌توانید از تور گردشگری در این مجتمع بهره‌مند شوید و همراه با لیدر به گشت‌وگذار بپردازید.

امکانات عمومی مجتمع اقامتی روناک کاشان


از مزایای این مجموعه می‌توان به محوطه و فضای باز در اطراف آن اشاره کرد که محل مناسبی برای استراحت و عکاسی است. لابی این هتل دارای ظرفیت ۵ نفر بوده و در این قسمت می‌توانید از اینترنت وای فای به‌صورت محدود بهره‌مند شوید. پارکینگ این مجموعه نیز در محوطه دایر شده و به‌صورت محدود بوده و مسافران می‌توانند ماشینشان را به این پارکینگ بسپارند. در این هتل با پرسنل مجرب و آموزش‌دیده خود آماده میزبانی از میهمانان گرامی سراسر کشور و توریست‌های جهان هستند. در لابی این مجموعه می‌توانید از تاکسی‌سرویس بهره‌مند شوید و از این طریق می‌توانید از جاهای دیدنی و گردشگری شهر کاشان بازدید کنید. خدمات دیگر نظیر خشک‌شویی نیز در لابی این هتل دایر شده و با پرداخت هزینه مربوطه می‌توانید از این خدمات بهره‌مند شوید. دستگاه خودپرداز نیز برای تهیه پول نقد در لابی تعبیه‌شده است. به دلیل خدمات خانه‌داری تمامی اتاق‌ها همه‌روزه به‌طور مرتب نظافت می‌شوند. در صورت به همراه داشتن وسایل ارزشمند و گران‌بها می‌توانید به صندوق امانات موجود در لابی سر بزنید و وسایلتان را به این قسمت بسپارید. در ورودی نیز دستگاه واکس کفش قرار داده‌شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل


انواع اتاق در این مجتمع اقامتی وجود دارند که عبارت‌اند از اتاق دوتخته، اتاق سه تخته، اتاق سه تخته VIP، اتاق چهار تخته. در حین انتخاب اتاق به تعداد نفراتتان دقت داشته باشید، زیرا هیچ‌یک از اتاق‌ها دارای ظرفیت اضافی نیست. به‌جز اتاق دوتخته در بقیه اتاق‌ها علاوه بر تختخواب دو نفره یک یا دو کاناپه تخت شو قرار داده‌شده است. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از امکاناتی نظیر یخچال، کمد، چای‌ساز، تلویزیون و تلفن، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش، حوله، سشوار، لوازم بهداشتی و دمپایی، مبلمان بهره‌مند شوید. سیستم تهویه مطبوع هوا نیز در تمامی اتاق‌های این مجتمع دایر شده است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۱۰ سال در صورت عدم استفاده از سرویس جداگانه رایگان و برای بالای ۱۰ سال به‌طور کامل دریافت می‌گردد.

رستوران هتل


رستوران، فست فود و کافی‌شاپ در این مجتمع دایر گردیده شده و دارای ظرفیت ۱۰۰ نفر است. در این رستوران می‌توانید علاوه بر صرف غذا خودتان را به نوشیدن چای و قهوه و دم‌نوش میهمان کنید. در رستوران موسیقی زنده اجرا می‌شود، بی‌شک یکی از بهترین سفرهای عمرتان را در این مجتمع اقامتی تجربه خواهید کرد. همچنین محلی به‌عنوان هایپر مارکت نیز در این مجتمع دایر شده است که می‌توانید خریدهای موردنیازتان را انجام دهید.

فاصله مجتمع اقامتی روناک کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا حمام فین: ۱۱.۱ کیلومتر
فاصله تا خانه طباطبایی‌ها: ۱۵.۶ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۱۵.۷ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۱۵.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار کاشان: ۱۶.۳ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است