search
menu

اقامتگاه سنتی معمار کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی معمار کاشان
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی معمار کاشان
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
فاصله اقامتگاه سنتی معمار کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی معمار کاشان


اقامتگاه سنتی معمار در شهر بی‌نظیر کاشان واقع‌شده است. اینجا یکی از بهترین محل‌های اقامت به شمار می‌رود که فعالیت خود را از سال ۱۴۰۰ آغاز کرده است. با توجه به اینکه این اقامتگاه در بافت قدیمی شهر قرار دارد تا بازار کاشان فاصله اندکی وجود دارد و به راحتی می‌توانید از این بازار خرید کنید یا اینکه از جاهای دیدنی و تاریخی بازدید کنید. برخی از جاهای تاریخی در این شهر عبارت‌اند از خانه طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌ها، مسجد آقابزرگ و حمام سلطان میر احمد که بازدید از همه این جاذبه‌ها به گردشگران توصیه می‌شود. این اقامتگاه در مجموع شامل ۲ طبقه و ۶ اتاق است. حیاط این مجموعه نقلی بوده و با داشتن محیطی آرام و دنج اقامتی بی‌نظیر برای مسافران رقم می‌زنند، پس با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید بلیط هواپیما و رزرو این هتل اقدام کنید. درصورتی‌که به وسایل نقلیه عمومی نیاز داشته باشید، تنها کافی است به خیابان بروید و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی را ببینید.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی معمار کاشان


لابی موجود در این اقامتگاه دارای ظرفیت ۸ نفری بوده و اینترنت وای فای رایگان در لابی ارائه می‌شود. از لحاظ امکانات لازم به ذکر است که این اقامتگاه پارکینگ ندارد و رستوران نیز فعلاً راه‌اندازی نشده ولی در عوض می‌توانید از کافی‌شاپ بهره‌مند شوید. در لابی در صورت نیاز می‌توانید از خدماتی مانند صرافی و فتوکپی بهره‌مند شوید. همچنین خدمات تور گردشگری در این اقامتگاه دایر گردیده شده تا مسافران را با جاذبه‌های دیدنی آشنا کنند و با ارائه تاکسی‌سرویس مسافران می‌توانند از جاهای دیدنی بازدید کنند. بخش پذیرش به‌صورت شبانه‌روزی دایر بوده و از میهمانان با خوش‌رویی استقبال می‌کنند. در هریک از طبقات نیز سرویس بهداشتی ایرانی تعبیه‌شده است. همچنین در ورودی این اقامتگاه می‌توانید از دستگاه خودپرداز بهره‌مند شوید و کارهای بانکی‌تان را انجام دهید. خشک‌شویی جزو سایر خدمات ارائه‌شده در این هتل به شمار می‌رود. خدمات خانه‌داری نیز در این اقامتگاه انجام می‌گیرد و واحدها و محوطه به‌طور مرتب نظافت می‌شوند. همچنین ممکن است تا زمان فرارسیدن ساعت پروازتان فرصت باشد، بدین‌جهت به راحتی می‌توانید چمدان و وسایلتان را به اتاق چمدان موجود در لابی بسپارید.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع واحدهای اقامتی موجود در داخل این اقامتگاه عبارت‌اند از اتاق دو تخته توئین، اتاق دو تخته دوبل، سوئیت دو نفره معمولی، سوئيت دو نفره کامل، اتاق دو تخته شاه نشین پایین و بالا. توجه داشته باشید که به‌جز اتاق دو تخته توئین بقیه واحدها دارای ظرفیت اضافی یک نفر هستند. با اقامت در این واحدها وعده صبحانه به‌صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می‌شود. از پنجره اتاق‌ها می‌توانید چشم‌انداز زیبایی از محوطه حیاط را تماشا کنید و برخی از اتاق‌ها نیز پنجره رو به کوچه و خیابان دارند. امکانات ارائه‌شده در داخل اتاق‌های این مجموعه عبارت‌اند از یخچال، مبلمان، رخت‌آویز، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، لوازم بهداشتی، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم سرمایشی و گرمایشی.

فاصله اقامتگاه سنتی معمار کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا روستای ابیانه: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا مسجد آقابزرگ: ۱.۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی عباسیان: ۱.۷ کیلومتر
فاصله تا بازار تاریخی کاشان: ۱.۹ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی بروجردی‌ها: ۲ کیلومتر
فاصله تا خانه تاریخی طباطبایی‌ها: ۲ کیلومتر
فاصله تا تپه سیلک کاشان: ۵.۸ کیلومتر
امکانات هتل
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
attach_money تبدیل ارز
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است