search
menu

اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان
امکانات عمومی اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان
واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها
رستوران و کافی‌شاپ اقامتگاه
فاصله اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان


هتل عمارت ماندگار یکی از اقامتگاه‌های سنتی در شهر کاشان است که در مرکز شهر واقع‌شده است. این اقامتگاه دارای قدمت زیادی بوده و از سال ۱۴۰۱ مورد بهره‌برداری قرارگرفته است. در ساخت این اقامتگاه از معماری بی‌نظیر ایرانی استفاده‌شده و جذابیت خاصی به ساختمان بخشیده است. همچنین به دلیل تفاوت با خانه‌های امروزی نظر مسافران را به سوی خود جلب می‌کند. با انتخاب این اقامتگاه برای چند روز هم که شده می‌توانید با خرید بلیط هواپیما از هیاهوی شهر و زندگی خسته‌کننده رها باشید و به آرامش برسید. این اقامتگاه زیبا دارای ۱ طبقه و ۱۷ باب اتاق است. همان‌طور که اشاره شد این اقامتگاه در منطقه خوبی از شهر واقع‌شده و جزو محل‌های نزدیک به جاهای دیدنی شهر کاشان است که با چند قدم پیاده‌روی می‌توانید از خانه‌های تاریخی مانند خانه طباطبایی‌ها، خانه بروجردی‌ها، خانه تاج کاشان و خانه باکوچی کاشان، بازار سنتی و مراکز خرید بازدید کنید.

امکانات عمومی اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان


در هنگام ورود به این اقامتگاه با لابی روبرو خواهید شد که ظرفیت آن ۲۰ نفر است. همچنین برای آن دسته از مسافرانی که با ماشین شخصی سفر می‌کنند، امکان پارک ماشین در پارکینگ فراهم گردیده شده است. در هنگام اقامت می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. اتاق چمدان نیز در این اقامتگاه دایر شده و برای نگهداری از وسایل ارزشمند می‌توانید از صندوق امانات بهره‌مند شوید. برای گشت‌وگذار در میان جاذبه‌های دیدنی شهر کاشان می‌توانید از ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه بهره‌مند شوید. در اقامتگاه عمارت ماندگار حیاط اقامتی است که شامل حیاط‌های اندرونی و بیرونی است. پرسنل در این مجموعه خوش برخورد هستند و با صمیمیت از میهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی خوش و به‌یادماندنی تلاش می‌کنند. از نکات مثبت این اقامتگاه که نظر مسافران را جلب می‌کند، تمیزی و مرتب بودن اتاق‌ها همراه با محیط آرام و دنج است، همچنین به دلیل موقعیت مکانی خوب دسترسی به نقاط مختلف شهر آسان است.

واحدهای اقامتی و امکانات آن‌ها


انواع اتاق‌های موجود در این هتل عبارت‌اند از اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دوبل نرمال، اتاق دو تخته دوبل پلاس، سوئیت دو نفره رویال، اتاق سه تخته نرمال و سوئيت چهار نفره. ورودی اتاق‌ها و سوئیت‌های موجود در داخل اقامتگاه پله رو به بالا و پایین دارند که باید در هنگام رزرو به این موارد دقت کنید. با اقامت در این اقامتگاه وعده صبحانه به صورت رایگان همه‌روزه سرو می‌شود ولی برای وعده‌های دیگر باید به رستوران‌های اطراف هتل بروید. در داخل اتاق‌ها می‌توانید از خدماتی نظیر یخچال، مبلمان، آباژور، چای‌ساز، تلویزیون، رخت‌آویز، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع هوا، حمام اختصاصی مجهز به سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، روم سرویس، آب رایگان. برای اقامت کودکان زیر ۳ سال رایگان، کودکان زیر ۳ تا ۶ سال به صورت نیم‌بها، و افراد بالای ۶ سال به صورت کامل دریافت می‌گردد.

رستوران و کافی‌شاپ اقامتگاه


در حال حاضر رستوران این مجموعه در حال راه‌اندازی است و برای سرو غذا باید به سایر رستوران‌ها سر بزنید. اما کافی‌شاپ موجود در این اقامتگاه در فضای باز دایر شده و ساعت کاری آن نیز همه‌روزه از ساعت ۴ عصر تا ۱۱ شب است.

فاصله اقامتگاه سنتی عمارت ماندگار کاشان تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا خانه تاج کاشان: ۲۰۰ متر
فاصله تا خانه باکوچی: ۴۰۰ متر
فاصله تا خانه طباطبایی‌ها: ۵۰۰ متر
فاصله تا خانه بروجردی‌ها: ۶۵۰ متر
فاصله تا حمام فین کاشان: ۸.۱ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است