search
menu

هتل نارنجستان جلفا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل نارنجستان جلفا
انواع اتاق های هتل امکانات آن ها
رستوران هتل
امکانات خدمات هتل
فاصله از هتل نارنجستان جلفا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک

درباره هتل نارنجستان جلفا


هتل نارنجستان جلفا هتلی میان رده در جاده کلیسا است که در اوایل سال ۱۳۹۸ افتتاح شد. جلفا از مناطق آزاد ایران است که به دلیل مراکز خرید خود محبوبیت خاصی بین گردشگران و مسافران دارد. محبوبیت این منطقه به اندازه زیاد است که هر گردشگری که با خرید بلیط هواپیما به تبریز سفر کرده باشد حتماً مسیرش را به سمت جلفا کج خواهد کرد. علاوه بر مراکز خرید جلفا جاذبه های تاریخی و طبیعی شناخته شده ای هم دارد. کلیساهای تاریخی مانند کلیسای سنت استپانوس جزو مشهورترین جاذبه های شهرند.
رود ارس دیگر جاذبه جلفا است که با امواج خروشان خود روایتگر تاریخ و حوادثی است که در این منطقه رخ داده است. رود ارس شاید در ظاهر رودی مرزی باشد اما برای اهالی منطقه ارزش فراوانی دارد اندازه ای که برای آن شعر ها و تصنیف ها گفته اند. امروزه کنار رود ارس فضاهای سبز و مراکز اقامتی ایجاد شده تا گردشگران نیز شکوه این رود خروشان را از نزدیک تماشا کنند. یکی از مراکز اقامتی نزدیک رود هتل نارنجستان جلفا است که موقعیت بسیار خوبی از نظر دسترسی به جاذبه ها و مراکز خرید جلفا دارد. هتل نارنجستان با اینکه هتلی ستاره است اما خدمات و امکانات خوبی را در اختیار مهمانانش قرار می دهد تا اقامت شان در جلفا به اقامتی خاص و کم نظیر تبدیل شود.

انواع اتاق های هتل امکانات آن ها


این هتل ۴ طبقه ۲۵ واحد اقامتی مختلف شامل اتاق های یک تخته، اتاق دوتخته دابل، اتاق دوتخته تویین، اتاق سه تخته، چهار تخته و سوئیت یکخوابه چهار نفره دارد. این هتل موقعیت مکانی خاصی دارد، اطراف آن را کوه های سربلند منطقه و مقابلش رود خروشان و پر غرور ارس قرار گرفته و پنجره برخی از واحدها رو به رود و برخی دیگر به سمت کوه ها باز می شود. در واحدهای ویژه( یکخوابه چهارنفره) چای ساز وجود دارد. تمامی واحدهای اقامتی این هتل مبله و دارای یخچال، دراور، رخت آویز، کمد لباس، دمپایی و امکان شارژ وسایل الکترونیکی هستند. در روز ورود داخل اتاق خواب رایگان قرار داده می‌شود اما استفاده از مینی بار هتل شامل هزینه خواهد بود. مهمانان در اتاق ها امکان دسترسی به اینترنت رایگان هتل را داشته و از خدمات روم سرویس و صبحانه استفاده خواهند کرد. سرویس بهداشتی اتاق ها فرنگی است اما می‌ توانید بین طبقات به سرویس های ایرانی هم دسترسی داشته باشید. برای راحتی مهمانان لوازم بهداشتی از قبیل صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، حوله و سشوار در تمامی سرویس های بهداشتی اتاق ها قرار داده شده است.

رستوران هتل


هتل نارنجستان جلفا رستورانی شیک با فضایی دنج و رو به مناظر طبیعی اطراف دارد. این رستوران با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی خود آماده پذیرایی از مهمانان هتل بوده و ظرفیت پذیرایی از ۷۰ نفر همزمان را دارد. همچنین هتل رستوران بام زیبایی هم دارد که امکان تماشای مناظر اطراف به صورت پانارومایی را به شما خواهد داد.

امکانات خدمات هتل


Narenjestan Hotel در طبقه همکف خود لابی با ظرفیت ۱۰ نفر دارد و مهمانان در این بخش به روزنامه و تلفن دسترسی خواهند داشت. برای سهولت در رفت و آمد بین طبقات آسانسور تعبیه شده است. نارنجستان فروشگاه ای هم در مجموعه خود دارند که مواد غذایی مختلف و مورد نیاز را به فروش می رساند. دیگر خدمات و امکانات موجود در هتل نارنجستان جلفا عبارتند از: نمازخانه، مرکز خرید، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پارکینگ، خدمات تهیه بلیط و پذیرش ۲۴ ساعته.
برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره سفر به استان آذربایجان شرقی و شهرهای تبریز و جلفا به دست بیاورید، مقاله راهنمای سفر به تبریز را مطالعه کنید.

فاصله از هتل نارنجستان جلفا تا اماکن و جاهای دیدنی نزدیک


فاصله تا مجسمه آنا: ۷.۱ کیلومتر
فاصله تا پارک جنگلی: ۷.۶ کیلومتر
فاصله تا ژئو سایت گئچی قالاسی: ۷.۹ کیلومتر
فاصله تا پارک مرکزی: ۸.۵ کیلومتر
فاصله تا پارک کوهستان: ۱۰.۹ کیلومتر
فاصله تا آبشار آسیاب خرابه: ۳۹.۵ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است