search
menu

هتل جهانگردی جلفا

star_border star_border star_border star_border star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل جهانگردی جلفا
امکانات عمومی هتل
اتاق‌های هتل
رستوران
فاصله هتل جهانگردی جلفا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک

درباره هتل جهانگردی جلفا


یکی از هتل‌های مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای که مهمانان در سفر به شهر مرزی و بازرگانی جلفا می‌توانند برای اقامت انتخاب کنند، مهمانسرای جهانگردی جلفا است. این هتل در میدان شهید بهشتی و واقع شده و امکانات رفاهی مناسب و مرغوب برای مهمانان فراهم کرده است. هتل جهانگردی جلفا (Jolfa Tourism Hotel)، آخرین بار در سال ۱۳۸۸ مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت و سطح کیفیت خدماتش را ارتقاء داد. موقعیت مکانی هتل خوب بوده و دسترسی از آن به بسیاری از مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی جلفا آسان است. پرسنل خوب و زحمتکش هتل نیز تمام تلاششان را می‌کنند تا مهمانان اقامتی راحت و دل‌نشین داشته باشند.

امکانات عمومی هتل


مهمانانی که به‌جای خرید بلیط هواپیما سفر با خودروی شخصی‌شان را ترجیح می‌دهند، می‌توانند از پارکینگ رایگان هتل با ظرفیت ۳۰ خودرو برای پارک ماشینشان استفاده کنند. در سراسر هتل جهانگردی جلفا اعم از لابی و اتاق‌ها مهمانان می‌توانند به اینترنت وای فای رایگان و نامحدود دسترسی داشته باشند. لابی هتل با ظرفیت ۹ نفر در طبقه همکف واقع شده و امکاناتی چون میز، مبلمان، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش‌نشانی، نمازخانه، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی دارد. پذیرش ۲۴ ساعته هتل نیز در لابی واقع شده و به‌طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات به مهمانان و پاسخگویی به سؤال‌ها و نیازهای آن‌ها است. مهمانان می‌توانند برای دریافت انواع خدمات از قبیل فکس، پرینت، روم سرویس و ... به پذیرش هتل مراجعه کنند. پرسنل هتل و پذیرش بسیار خوش‌برخورد و صمیمی هستند و مهمانان را به‌خوبی هدایت می‌کنند.

اتاق‌های هتل


در هتل جهانگردی جلفا انواع اتاق‌ها با امکانات گوناگون وجود دارند و مهمانان می‌توانند با توجه به نیازها و اولویت‌هایشان اتاق مدنظرشان را انتخاب و رزرو کنند. در این هتل ۲۶ واحد اقامتی وجود دارند و ۵۸ تخت درمجموع داخل آن‌ها تعبیه‌شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های دو تخته دبل، دو تخته توئین، سوئیت سه نفره و سوئیت دو خوابه چهار نفره هستند. وضعیت دید اتاق‌ها را خیابان و محوطه هتل تشکیل می‌دهد. در همه اتاق‌ها امکانات رفاهی مناسب شامل میز، مبلمان، تخت خواب، تلویزیون با شبکه‌های استانی دیجیتال، یخچال، دراور، کمد لباس، رخت‌آویز، تلفن (بین اتاق‌ها، داخلی)، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت، شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیک، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، شانه، حوله) و دمپایی (دستشویی، حمام) در نظر گرفته شده‌اند. نظافت و تمیزی اتاق‌ها رضایت‌بخش هستند و خدمات خانه‌داری به‌طور روزانه و رایگان به همه اتاق‌ها ارائه می‌گردد. مهمانان در این اتاق‌ها اقامت راحت و دل‌چسبی تجربه می‌کنند. زمان تحویل اتاق‌ها در این هتل ساعت ۱۴ و زمان تخلیه اتاق‌ها ساعت ۱۲ است. هزینه اقامت برای کودکان زیر ۹ سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، رایگان است.

رستوران


در طبقه همکف هتل جهانگردی جلفا یک رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر به نام «رستوران جهانگردی» وجود دارد که در سه وعده غذای اصلی صبحانه، ناهار و شام انواع غذاهای خوشمزه ایرانی، فرنگی، سنتی و فست فود به‌صورت منوی باز و انتخابی برای مهمانان آماده و سرو می‌کند.

فاصله هتل جهانگردی جلفا تا جاذبه‌های دیدنی نزدیک


فاصله تا بازار روس‌ها: ۱٫۲ کیلومتر
فاصله تا مرکز خرید سیتی سنتر جلفا: ۱٫۵ کیلومتر
فاصله تا کلیسای چوپان: ۸٫۲ کیلومتر
فاصله تا کلیسای سنت استپانوس: ۱۹٫۶ کیلومتر
فاصله تا آبشار آسیاب خرابه: ۳۳٫۴ کیلومتر
فاصله تا دریاچه سد ارس: ۴۷٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است