search
menu

هتل آپارتمان آلتین ارس جلفا

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل آپارتمان آلتین جلفا
گزینه های اقامتی هتل آپارتمان آلتین جلفا
امکانات کلی هتل آپارتمان آلتین جلفا
هتل آپارتمان آلتین جلفا چه خدماتی به میهمانان خود ارائه می دهد؟
امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آلتین جلفا
اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان آلتین جلفا

درباره هتل آپارتمان آلتین جلفا


هتل آپارتمان آلتین جلفا از گزینه های اقامتی دلباز و خوش منظره شهر تماشایی جلفا و استان آذربایجان شرقی است که در مکانی بسیار آرام و خوش آب و هوا، درست در مقابل رودخانه زیبای ارس قرار گرفته است. با وجود اینکه تنها چند سال از تاسیس هتل آپارتمان آلتین جلفا می گذرد، اما این هتل در همین مدت زمان اندک نیز توانسته به میزبانی درخور برای گردشگرانی که با خرید بلیط هواپیما جلفا به این منطقه سرسبز و زیبای کشورمان سفر می کنند، مبدل شود.

گزینه های اقامتی هتل آپارتمان آلتین جلفا


هتل آپارتمان آلتین جلفا از بیست و چهار واحد اقامتی در هشت طبقه تشکیل شده و قادر است گستره وسیعی از گزینه های گوناگون اقامتی -از اتاق های یک نفره گرفته تا سوئیت های سه نفره- را به میهمانان خود عرضه کند. گفتنی است که تعدد واحدهای اقامتی در این هتل دست گردشگران را برای گزینش اتاقی مناسب با بودجه و نیازشان باز گذاشته و امکان اجاره اتاق را برای هر فرد با هر میزان درآمدی میسر ساخته است.

امکانات کلی هتل آپارتمان آلتین جلفا


وجود امکاناتی از قبیل آسانسور، فتوکپی، فکس، پرینتر، اتاق چمدان، سیستم تهویه مطبوع، دستگاه واکس کفش و سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی در هتل آپارتمان آلتین جلفا سبب گردیده است که نه تنها این هتل حداقل های موردنیاز برای اقامتی خاطره انگیز را در خود داشته باشد، بلکه فراتر از هر هتل سه ستاره ای در این شهر ظاهر شود. همچنین اختصاص فضایی وسیع و مطمئن برای پارک خودروی میهمانان موجب شده که خیال گردشگرانی که با خودروی شخصی خود به این مکان سفر می کنند، از بابت پارکینگ رایگان نیز آسوده گردد. از دیگر امکانات جالب این هتل می توان به چایخانه و کافی شاپ دنج آن اشاره کرد. کافی شاپ هتل با ارائه منوی بلندبالایی از نوشیدنی های گوارای سرد و گرم و بستنی ها و دسرهای لذیذ تابستانی قادر است طعم شیرین اقامت در هتل آپارتمان آلتین جلفا را دو چندان سازد. ناگفته نماند که به منظور رفاه بیشتر میهمانان، سالن بیلیاردی در این هتل گنجانده شده تا میهمانان اوقات فراغت خود را با انجام بازی سرگرم کننده بیلیارد سپری کنند.

هتل آپارتمان آلتین جلفا چه خدماتی به میهمانان خود ارائه می دهد؟


خوشبختانه هتل آپارتمان آلتین جلفا در بخش خدمات نیز بسیار خوب عمل کرده و با ارائه خدماتی متنوع و رضایت بخش موفق شده است که رضایت حداکثری میهمانان خود را در این زمینه نیز کسب کند. از خدمات خانه داری گرفته تا اینترنت رایگان و پرسرعت، هرآنچه برای اقامتی بیادماندنی در این هتل بدان نیاز داشته باشید، در اسرع وقت توسط پرسنل زحمتکش و مجرب این هتل به شما ارائه خواهد شود. برخی از خدماتی که هتل آپارتمان آلتین جلفا به میهمانان خود ارائه می کند، عبارتند از: پذیرش ۲۴ ساعته، باربری، بیدارباش، روزنامه و روم سرویس.

امکانات واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آلتین جلفا


یکی از مزایایی که هتل آپارتمان آلتین جلفا را به گزینه اصلی اقامتی بسیاری از مسافران جلفا تبدیل کرده، امکانات متنوع واحدهای اقامتی این هتل است. وجود مبلمانی شیک و تمیز و کلیه لوازم اقامتی از قبیل یخچال، دراور، تلویزیون، لوازم بهداشتی و استحمام، رخت آویز، سیستم سرمایشی و گرمایشی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی سبب شده است که اقامت در این هتل، حس حضور در خانه را به میهمانان منتقل کند. همچنین برای رفاه حال میهمانان هتل، آشپزخانه ای مجهز به تمامی ظروف آشپزی در هر واحد اقامتی گنجانده شده تا میهمانان با خیال راحت به پخت و پز و طبخ غذاهای مورد علاقه خود بپردازند.
با در نظر گرفتن موقعیت مکانی مناسب (قرار گرفتن هتل در نزدیکی رودخانه ارس)، امکانات فراوان و نرخ اقتصادی این هتل، باید گفت که هتل آپارتمان آلتین جلفا یکی از برترین گزینه های اقامتی در شهر جلفا محسوب می شود و قادر است به شایستگی از گردشگران کشورمان میزبانی کند.

اماکن دیدنی نزدیک هتل آپارتمان آلتین جلفا


بازار روس ها: ۳۵۰ متر
مرکز خرید صدف: ۵۰۰ متر
پارک و شهربازی جلفا: ۵۰۰ متر
مسجد زمام جلفا: ۶۵۰ متر
رودخانه ارس: ۱٫۱ کیلومتر
پارک کوهستانی منطقه آزاد ارس: ۷٫۷ کیلومتر

امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است