search
menu

هتل آپارتمان ناجی جیرفت

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره ‌هتل آپارتمان ناجی جیرفت
اماکن نزدیک به هتل آپارتمان ناجی جیرفت

درباره ‌هتل آپارتمان ناجی جیرفت


هتل آپارتمان ناجی جیرفت یکی از هتل‌های ۳ستاره این شهر از توابع استان کرمان است که در سال ۱۳۸۷ساخت آن به پایان رسید. هتل آپارتمان ناجی جیرفت در ساختمانی ۳ طبقه بنا شده و دارای ۴۰ اتاق مجزا می‌باشد و ظرفیت میزبانی از ۸۹ مسافر (تعداد تخت خواب‌ها) را به صورت همزمان دارد.
اتاق‌های هتل آپارتمان ناجی جیرفت به امکاناتی قبیل سیستم تهویه مطبوع، یخچال، تلویزیون، حمام و سرویس بهداشتی مجهز هستند. واحد‌های سوئیت هتل هم مجهز به آشپزخانه هستند و پخت و پز برای ساکنین این اتاق‌ها امکان پذیر است.
صبحانه به صورت رایگان در هتل آپارتمان ناجی جیرفت سرو می‌شود. انواع‌ غذا‌های محلی و ایرانی هم در وعده‌های غذایی مختلف، در رستوران هتل طبخ می‌شود. مسافران برای صرف میان وعده هم نیازی به خروج از مجموعه هتل نخواهند داشت زیرا کافی شاپ هتل آپارتمان ناجی جیرفت با ارائه انواع نوشیدنی‌های مختلف و اسنک‌های متفاوت، گزینه مناسبی برای صرف میان وعده به شمار می‌رود.
کاربرانی که با خودروی شخصی به جیرفت سفر کرده باشند می‌توانند به صورت رایگان از فضای پارکینگ هتل استفاده نمایند. سایر کاربران هم می‌توانند با هماهنگی بخش پذیرش هتل از خدمات تاکسی سرویس بهره مند شوند. پذیرش هتل به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به کاربران است. تعدادی آلاچیق هم در محوطه هتل قرار دارد و مسافران در هر ساعتی از شبانه روز می‌توانند برای استراحت و یا تماشای آسمان کویر در شب، به آنجا مراجعه کنند.

اماکن نزدیک به هتل آپارتمان ناجی جیرفت


فاصله تا فرودگاه ۱۴ کیلومتر
فاصله تا ایستگاه قطار ۵ کیلومتر
فاصله تا ترمینال مسافربری ۰/۵ کیلومتر
فاصله تا مرکز شهر و نقاط دیدنی ۵/۷ کیلومتر
فاصله تا مراکز خرید ۸ کیلومتر

امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است