search
menu

هتل پاسارگاد جهرم

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل پاسارگاد جهرم
امکانات هتل پاسارگاد جهرم
خدمات هتل
واحدهای اقامتی هتل
موقعیت مکانی هتل
اماکن دیدنی نزدیک به هتل پاسارگاد جهرم

درباره هتل پاسارگاد جهرم


هتل پاسارگاد جهرم (به انگلیسی: Hotel Pasargad Jahrom) اقامتگاهی است تازه تاسیس و مقرون بصرفه که از ۲۶ واحد اقامتی در سه طبقه تشکیل شده و به امکانات رفاهی متعددی مجهز گردیده است. این هتل دو ستاره که در مکانی مناسب واقع در بلوار رضوان جهرم قرار گرفته است، بدلیل نرخ اقامتی نه چندان گزافی که دارد، برای گردشگرانی که از لحاظ بودجه سفر محدودیت داشته و قصد دارند با صرف هزینه ای اندک، بلیط هواپیما جهرم را خریداری و در این شهر اقامت کنند، گزینه اقامتی بسیار مناسبی به حساب می آید.

امکانات هتل پاسارگاد جهرم


با وجود اینکه هتل پاسارگاد جهرم اقامتگاهی دو ستاره است، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار بوده و قادر است خدماتی رضایت بخش را به گردشگران و خریداران بلیط هواپیما سفرمارکت عرضه دارد. امکاناتی از قبیل: نمازخانه، آسانسور، اتاق چمدان، دستگاه فکس و فتوکپی، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در این هتل گنجانده شده تا اسباب رفاه و راحتی میهمانان فراهم گردد. گفتنی است که این هتل از رستورانی وسیع با سالنی به گنجایش ۱۲۰ نفر برخوردار بوده که قادر است غذاهایی لذیذ و خوش عطر و طعم ایرانی را برای میهمانان هتل فراهم کند و با فضای دلنشین خود لحظاتی آرامش بخش را برای آنان بیافریند. لازم است ذکر گردد که هتل فاقد پارکینگ است، اما از آنجایی که پارکینگ عمومی در نزدیکی این هتل به وفور یافت می شود، از این لحاظ نیز جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

خدمات هتل


هتل پاسارگاد جهرم با داشتن پرسنلی مجرب و کارآزموده، در بخش خدمات نیز عملکردی قابل قبول از خود نشان داده و توانسته است امتیازات مثبت زیادی را در سایت های معتبر از گردشگران دریافت کند. در این هتل خدماتی از قبیل: خانه داری، آژانس مسافرتی، تهیه بلیط هواپیما، پذیرش شبانه روزی، روم سرویس و باربری به میهمانان ارائه خواهد شد تا هیچ کم و کاستی را در طول اقامت در این مکان احساس نکنند. همچنین به منظور رفاه حداکثری خریداران بلیت هواپیما سفرمارکت، سرویس اینترنت پرسرعت وایفای بطور رایگان از همان بدو ورود به آن ها عرضه خواهد گشت تا از لذت گشت و گذار در اینترنت در طول اقامت در هتل پاسارگاد جهرم محروم نمانند.

واحدهای اقامتی هتل


وجود ۲۶ واحد اقامتی در سه طبقه، خیال گردشگران را از بابت یافتن اتاق مدنظر خود آسوده ساخته است. گفتنی است که گزینه های اقامتی هتل از طرح های اقامتی متنوعی نظیر اتاق های استاندارد دو تخته و سه تخته و همچنین سوئیت ها و آپارتمان هایی چهار تخته و پنج تخته تشکیل شده است. طراحی و دکوراسیون واحدهای اقامتی به گونه ای صورت گرفته که از تمام فضاهای اتاق به شکلی بهینه استفاده شود و کمبود فضا به هیچ وجه احساس نگردد. در مورد امکانات رفاهی واحدهای اقامتی نیز باید گفت که کلیه اسباب و وسایل رفاهی اعم از یخچال، تلویزیون، مبلمان، چای ساز، کمد لباس، وسایل پخت و پز، دراور و لوازم بهداشتی و استحمام در اتاق ها گنجانده شده تا هیچ کم و کسری برای اقامتی بیادماندنی وجود نداشته باشد. ناگفته نماند که برای آسوده ساختن خیال میهمانان از بابت امنیت وسایل شخصی ارزشمندشان، صندوق اماناتی در هر واحد اقامتی هتل گنجانده شده تا از این بابت نیز دغدغه ای وجود نداشته باشد.

موقعیت مکانی هتل


به لطف قرار گرفتن هتل پاسارگاد جهرم در مکانی مطلوب و مناسب، امکان دسترسی میهمانان هتل به برخی از محبوب ترین جاهای دیدنی جهرم نظیر پارک بزرگ شهر و دروازه پیر شبیب فراهم گردیده است.

اماکن دیدنی نزدیک به هتل پاسارگاد جهرم


فاصله هتل تا پارک شهید چمران جهرم:‌۲۵۰ متر
فاصله هتل تا پارک بزرگ شهر جهرم: ۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل تا دروازه پیر شبیب جهرم: ۳.۴ کیلومتر
فاصله هتل تا آتشکده قدمگاه جهرم: ۳.۹ کیلومتر
فاصله هتل تا مدرسه خان جهرم: ۴.۱ کیلومتر
امکانات هتل
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است