search
menu

هتل زهره اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل زهره اصفهان
درباره هتل زهره اصفهان

درباره هتل زهره اصفهان


هتل زهره اصفهان هتل بسیار مجللی است که در سال ۱۳۸۴ در مساحتی ۶۰۰ مترمربعی در ۱۰ طبقه و با ۵۲ اتاق و سوئیت افتتاح شد. این هتل سه ستاره پس از چندین سال فعالیت موفق در سال ۱۳۹۷ برای ارتقاء سطح خدمات و امکانات خود تحت بازسازی قرار گرفت. نتیجه این بازسازی البته بسیار موفق و چشمگیر بوده چرا که هتل زهره جزو مورد پسندترین هتل‌های اصفهان است. موقعیت زهره در مرکز شهر و نزدیکی به جاذبه‌های اصفهان نیز به محبوبیت آن افزوده است. هتل زهره اصفهان در بازسازی‌ای که داشته تلاش کرده تا مهمان‌نوازی سنتی ایرانی را در کنار امکانات به روز و مدرن دنیا قرار دهد و موفق هم شده است؛ امروزه هتل زهره مانند ستاره‌ای است که در مرکز شهر اصفهان می‌درخشد.
نمای بیرونی هتل زهره نشان از موفقیت آمیز بودن تلاش مسئولین هتل در ترکیب سنت و مدرنیته با یکدیگر دارد. از همان دقت و ظرافتی که در نمای بیرونی هتل به کار رفته می‌توان متوجه شد که هتل زهره تا چه اندازه برای میهمانان خود ارزش و احترام قائل است. ‌پنجره اتاق‌های هتل زهره رو به خیابان‌های زیبا و دیدنی اصفهان است و داخل اتاق‌ها انواع امکانات و خدمات قرار گرفته‌اند. مبلمان داخل اتاق‌های هت بسیار شیک و مدن بوده و شامل دراور، کمد لباس، آباژور و رخت آویز هستند.
تمامی اتاق‌های هتل مجهز به سیستم تهویه مطبوع و دارای سیستم سرمایش و گرمایش هستند. دو سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق در اتاق‌های هتل زهره اصفهان قرار داده شده‌اند تا علاوه بر رعایت قوانین ایمنی از بروز هرگونه حادثه و مشکل ناخوشایندی جلوگیری شود. میهمانانی که اسناد و مدارک مهمی را با خود به همراه دارند، لازم نیست نگرانی به دل راه داده و آن‌ها را با خود به این سو و آن سو ببرند زیرا در تمامی اتاق‌های هتل زهره اصفهان صندوق امانات برای نگهداری اسناد و مدارک قرار داده شده است. میهمانانی روز و شب‌شان وابسته به چای گرم و یا قهوه‌ای دلچسب است اقامت لذت بخشی را در هتل زهره تجربه خواهند کرد زیرا این هتل برای راحتی و آسایش میهمانانش در تمامی اتاق‌های خود چای ساز قرار داده است. سرگرمی و تفریح داخل اتاق‌های هتل شامل تلویزیون است.
البته امکان اتصال به اینترنت نیز در اتاق‌ها برای میهمانان فراهم شده است. بخش دیگری از خدمات داخل اتاق‌ها مینی بار است که البته استفاده ازآن شامل هزینه خواهد بود. حمام داخل اتاق‌های هتل بسیار مجهز بوده و دارای لوازم بهداشتی مود نیاز میهمانان است. سرویس بهداشتی داخل اتاق‌های هتل سرویس بهداشتی فرنگی است و اگر میهمانان به دنبال سرویس بهداشتی ایرانی باشند باید به لابی هتل مراجعه کنند. در لابی هتل زهره اصفهان نیز امکانات و خدمات مختلفی ارائه می‌شود که از آن جمله می‌توان به تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط، کرایه اتومبیل بدون راننده، خدمات تشریفات ویژه، خدمات باربری، خدمات برای معلولین، آژانس مسافرتی و خدمات تور اشاره کرد. دسترسی به ایترنت در لابی هل نیز امکان پذیر است البته بد نیست بدانید که استفاده از این اینترنت تنها در صورتی رایگان است که حجم مصرفی ۲ گیگ و یا کمتر باشد. هتل زهره دارای کافی شاپ، رستوران بام و چایخانه سنتی است. میهمانان هتل برای رفت و آمد در طبقات هتل از آسانسور استفاده خواهند کرد. هتل زهره دارای پارکینگ رایگان با ظرفیت ۴۰ خودرو است.

درباره هتل زهره اصفهان


فاصله هتل زهره اصفهان تا مسجد جامع عتیق: ۳.۷ کیلومتر
فاصله هتل زهره اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل زهره اصفهان تا مسجد شیخ لطف الله: ۲.۹ کیلومتر
فاصله هتل زهره اصفهان تا مسجد امام: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل زهره اصفهان تا سی و سه پل: ۱.۵کیلومتر
فاصله هتل زهره اصفهان تا میدان نقش جهان: ۲.۱ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
accessible دسترسی برای سالمندان و معلولان
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است