search
menu

هتل ونوس اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل ونوس اصفهان
درباره هتل ونوس اصفهان

درباره هتل ونوس اصفهان


هتل ونوس اصفهان هتل سه ستاره است که در سال ۱۳۹۰ با زیربنایی ۵ هزار متر مربعی و در ۸ طبقه با ۱۷۴ تخت و ۵۸ اتاق افتتاح شد. این هتل چند سال پس از فعالیت در سال ۱۳۹۶ برای ارتفاء کیفیت خدمات و امکانات تحت بازسازی قرار گرفت و با ایجاد تزئینات و نقاشی‌هایی که الهام گرفته از دوران صفوی و قاجار هستند علاوه بر این که فضایی متفاوت را برای میهمانان ایجاد می‌کند، میهمانان خارجی را با بخشی از تاریخ و فرهنگ ایران آشنا می‌کند. ونوس با قرار گیری در مرکز شهر موقعیت نسبتا خوبی را ازآن خود کرده است به طوری که مکان‌ها و جاذبه‌های مهم شهر اصفهان مانند میدان نقش جهان و زاینده رود با فاصله بسیار کمی از این هتل قرار گرفته‌اند و میهمانان هتل تنها با ۱۵ دقیقه پیاده روی به زاینده رود و میدان نقش جهان خواهند رسید.
تمامی اتاق‌های هتل ونوس اصفهان مجهز به سیستم تهویه مطبوع و سیستم گرمایش و سرمایش شده تا میهمانان هوایی پاکیزه و مطبوع داشته و از گزند سرما و گرما در امان باشند. نگه داشتن اسناد و مدارک مهم در هتل کاری خطرناک به نظر می‌رسد از طرفی نمی‌توان آن‌ها را در خیابان با خود به این سو و آن سو برد به همین دلیل هتل ونوس اصفهان برای آسایش خاطر میهمانان هتل و برای اینکه بتوانند به دور از نگرانی به گشت و گذار در اصفهان بپردازند، صندوق اماناتی را در تمامی اتاق‌های هتل قرار داده است. امنیت میهمانان نیز از جمله عوامل مهم برای هتل ونوس است و این اهمیت را به خوبی می‌توان در جای جای هتل مشاهده کرد. به عنوان مثال به جای کلیدهای معمولی درب‌ها، هتل ونوس از کلیدهای کارتی استفاده می‌کند. بعلاوه در تمامی اتاق‌ها دو سیستم اعلام حریق و سیستم اطفاء حریق تعبیه شده است. امکانات تفریحی و سرگرمی داخل اتاق‌ای هتل شامل تلویزیونی است که امکان اتصال به ماهواره را دارد.
برای برخی میهمانان دسترسی به اینترنت از اولویت بالایی برخوردار است هتل ونوس به فکر این میهمانان بوده و امکان اتصال و دسترسی به اینترنت را در تمامی اتاق‌ها فراهم کرده است. مینی بار نیز در اتاق‌های هتل قرار دارد اما استفاده از آن شامل هزینه خواهد بود. حمام داخل اتاق‌های هتل ونوس بسیار مجهز بوده و دارای لوازم بهداشتی هستند. در این حمام‌ها سشوار نیز قرار دارد پس نیازی نیست که میهمانان فضایی از چمدان خود را به سشوار اختصاص دهند. سرویس بهداشتی‌ای که در اتاق‌های هتل قرار دارد سرویس فرنگی است. میهمانان در لابی هتل به امکانات مختلفی مانند دستگاه فتوکپی، پرینتر، فکس، دستگاه واکس کفش، نمازخانه و تاکسی سرویس دسترسی خواهند داشت. هتل ونوس اصفهان پارکینگ مسقفی نیز دارد که گرچه ظرفیت آن تنها ۲۰ خودرو است اما با این حال برای میهمانانی که با ماشین شخصی سفر کرده‌اند بسیار ارزشمند است زیرا مجبور نخواهند بود ساعت‌ها به دنبال جای پارک گشته و یا هزینه اضافی‌ای برای پارکینگ بپردازند. میهمانان در لابی هتل نیز امکان اتصال به اینترنت را خواهند داشت. جاب است بدانید اینترنت لابی هتل رایگان و به صورت نامحدود در دسترس است. دیگر خدمات و امکانات هتل ونوس اصفهان شامل رستوران، کافی شاپ، سونا خشک و بخار، استخر سرپوشیده، ماساژ، لاندری و روم سرویس است. پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی و کمک رسانی به میهمانان گرامی است.

درباره هتل ونوس اصفهان


فاصله هتل ونوس اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل ونوس اصفهان تا سی و سه پل: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل ونوس اصفهان تا مسجد امام: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل ونوس اصفهان تا مسجد شیخ لطف الله: ۱.۹ کیلومتر
فاصله هتل ونوس اصفهان تا مسجد جامع عتیق: ۳.۵ کیلومتر
فاصله هتل ونوس اصفهان تا منار جنبان: ۹.۳ کیومتر


امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
menu اتو (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pool استخر
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
pool استخر سرپوشیده
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است