search
menu

هتل توریست اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل توریست اصفهان
اماکن نزدیک به هتل توریست اصفهان

درباره هتل توریست اصفهان


هتل توریست اصفهان هتلی ۳ ستاره در یکی از باصفاترین خیابان‌های شهر آب و آیینه است و معماری آن از رد پای پیشینه ۴۰ ساله‌اش بی‌بهره نمانده و نوستالژی خوبی برای قدیمی‌های شهر به حساب می‌آید. کسانی که برای قدم زنی به سمت چهار باغ عباسی رفته‌اند از صفا و صمیمیت این منطقه خبر دارند، هتل توریست اصفهان هم از سال ۴۹ در محور تاریخی آن‌جا جا باز کرده و به میزبانی از گردشگران شهر می‌پردازد.
چنانچه کسی اقامت در یکی از اتاق‌های هتل توریست اصفهان را به دیگر هتل‌های شهر ارجحیت دهد از مزیت‌های خوبی برخوردار خواهد شد. از جمله مزیت‌های اقامت در این هتل نزدیکی به اماکن تاریخی و جاذبه‌های مشهور شهر اصفهان است؛ جاذبه‌هایی مثل سی و سه پل، هشت بهشت، میدان نقش جهان و چهل ستون که با پای پیاده می‌توان دسترسی راحتی به همه این جاذبه‌ها داشت. به طوری که سی و سه پل تنها ۵ دقیقه با هتل فاصله دارد و اگر کمی بیش‌تر پیاده روی کنید به هشت بهشت می‌رسید.
همین که در هتل توریست اصفهان اقامت داشته باشید نه نگران وعده‌های غذایی خود خواهید بود و نه نگران گشت و گذارتان، حتی برای خرید هم نیازی نیست خود را به زحمت بیاندازید، همه چیز در نزدیکی شما واقع شده و کافی است دل به خیابان بزنید و چند قدمی پیاده‌روی کنید. بازارها و پاساژهای معروفی در نزدیکی هتل توریست اصفهان هستند که بازدید از دنیای رنگارنگ آن‌ها سرگرم‌کننده و نشاط آور است. سوغاتی‌های مدنظر را هم می‌توان از آن‌جا خرید و خیلی سریع به هتل آورد. در لحظات استراحت هم می‌توان در رستوران‌های محبوبی که زبانزد محلی‌ها و گردشگران شهر شده دلی از عزا درآورد. ۲ رستوران شهرزاد و رسالت به اندازه کافی نام و آوازه‌ای برای خود مهیا کرده‌اند و در نزدیکی هتل واقع شده‌اند.
تجربه قریب به نیم قرنِ هتل در صنعت هتلداری خبر از پرسنلی مجرب و کارآزموده دارد که میزبانی از گردشگران شهر همواره افتخاری برایشان بوده و برخورد صمیمی و حرفه‌ای آن‌ها تبدیل به خاطره‌ای به یادماندنی برای مهمانانش شده است. تا جایی که مهمانانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند اول از همه به رفتار صمیمانه مدیریت و کادر هتل اشاره کرده‌اند و مشتاق دیدار مجدد با آن‌ها بوده‌اند.
گرچه تاریخ ساخت هتل توریست اصفهان به نیم قرن قبل برمی‌گردد ولی در چند سال اخیر با بازسازی هتل و ارتقا سطح کیفی خدماتش تغییراتی اساسی را شاهد بوده است. این هتل نسبتا کوچک در ۲ طبقه و با ۳۰ باب اتاق و سوئیت به میزبانی از مهمانانش می‌پردازد. این اتاق‌ها با ظرفیت‌های ۱، ۲ و ۳ تخته در اختیار مهمانان قرار می‌گیرند و هزینه اقامت نسبتا پایینی دارند که برای سفرهای مقرون به صرفه بسیار مناسب هستند. سوئیت‌های هتل توریست اصفهان نیز یا ۲ تخته و یا ۴ تخته هستند. معمولا در بیش‌تر ایام سال رزرو آنلاین اتاق‌های این هتل با ۲۰ درصد تخفیف صورت می‌گیرد.
از امکانات هتل توریست اصفهان می‌توان به کافی شاپ فیروزه، بوفه صبحانه، اینترنت بی‌سیم در اتاق‌ها و لابی، روم سرویس ۲۴ ساعته، خشک شویی و صندوق امانات اشاره کرد. کادر پذیرش هتل نیز به صورت ۲۴ ساعت شبانه روزی در اموری همچون خدمات تور، خدمات تهیه بلیط و تاکسی تلفنی راهنمای مهمانانشان هستند. ضمنا مهمانانی که با وسیله نقلیه به هتل مراجعه کرده‌اند می‌توانند از پارکینگی که در فاصله ۱۰۰ متری هتل واقع شده، استفاده کنند.

اماکن نزدیک به هتل توریست اصفهان


فاصله هتل توریست اصفهان تا مدرسه چهارباغ: ۷۸۲ متر
فاصله هتل توریست اصفهان تا سه و سه پل: ۹۳۲ متر
فاصله هتل توریست اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۱.۷ کیلومتر
فاصله هتل توریست اصفهان تا کاخ چهلستون: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل توریست اصفهان تا پل خواجو: ۲.۵ کیلومتر
فاصله هتل توریست اصفهان تا کاخ عالی قاپو: ۲.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است