search
menu

هتل طوطیا اصفهان

star_border star_border star_border star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل طوطیا اصفهان
اماکن نزدیک هتل طوطیا اصفهان

درباره هتل طوطیا اصفهان


هتل طوطیا از هتل‌های دو ستاره و ارزان قیمت اصفهان است که در مکانی مناسب و در خیابان مسجد سید واقع شده است. این هتل با داشتن امکاناتی مختلف و نرخ اقامتی مقرون به صرفه، از گزینه‌های خوب و اقتصادی اقامت در شهر دیدنی اصفهان بشمار می‌رود. گفتنی است که هتل طوطیا در سال ۱۳۸۲ افتتاح گردید و در سال ۱۳۹۴ به منظور ارتقاء امکانات و کیفیت خدمات بازسازی شد. امروزه هتل طوطیا اصفهان با داشتن ۳۴ واحد اقامتی بسیار شیک و مناسب و در پلان‌های اقامتی دو تخته، سه تخته، چهار تخته و پنج تخته، آماده پذیرایی از گردشگرانی است که قصد دارند در هتلی مقرون به صرفه و باکیفیت اقامت کنند.
همان‌طور که گفته شد، هتل طوطیا اصفهان هتلی اقتصادی است، بنابراین نباید انتظار امکانات هتل‌های ۵ ستاره را از این هتل داشته باشید؛ اما با این حال، هتل طوطیا اصفهان قادر است تمامی امکانات موردنیاز برای اقامتی آسوده و راحت را در اختیار میهمانان خود قرار دهد. به عنوان مثال وجود آسانسور برای دسترسی به طبقات مختلف از ملزومات هر هتلی بشمار می‌رود و هتل طوطیا اصفهان نیز از این امکان برخوردار است. همچنین تعبیه صندوق امانات در داخل هتل برای میهمانان این امکان را فراهم آورده است تا اشیاء گران‌بهای خود را با خیالی آسوده در آن رها سازند و خود به گشت و گذار در شهر تاریخی اصفهان بپردازند.
از دیگر امکانات هتل طوطیا اصفهان می‌توان به نمازخانه این هتل اشاره کرد که میهمانان را قادر می‌سازد در مکانی ساکت و آرام به راز و نیاز بپردازند. ناگفته نماند که فضایی را نیز به اتاق چمدان در هتل طوطیا اصفهان اختصاص داده‌اند. بی‌تردید اتاق چمدان از امکانات بسیار کاربردی و خوب هر هتلی بشمار می‌رود و وجود آن باعث می‌شود که میهمانانی که زودتر از موعد تحویل اتاق به هتل مراجعه می‌کنند، قادر باشند چمدان‌های خود را تا زمان تحویل اتاق که راس ساعت ۱۲ ظهر است در مکانی امنی در هتل رها کرده و بدون هیچ مزاحمتی از شهرگردی خود لذت ببرند. از دیگر امکانات هتل طوطیا اصفهان می‌توان به پله اضطراری، لابی دل‌باز، دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر، کپسول آتش نشانی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات اشاره کرد. علاوه بر امکانات فوق، هتل طوطیا اصفهان خدمات فراوانی نظیر حمل بار، پذیرش ۲۴ ساعته، بیدار باش، خانه‌داری، روم سرویس و صبحانه رایگان را به کلیه میهمانان هتل ارائه می‌دهد.
جالب است بدانید که تمامی واحدهای اقامتی هتل طوطیا اصفهان از اسباب و وسایلی نظیر یخچال، تلویزیون، میز تحریر، پاورسوئیچ، دراور، کمدلباس، رخت‌آویز، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، لوازم بهداشتی استحمام و تهویه مطبوع برخوردار بوده و به سیستم‌ گرمایشی و سرمایشی مناسب و سیستم اعلام و اطفاء حریق مجهز گشته‌اند. اینترنت در اتاق‌ها به صورت رایگان و نامحدود به کلیه میهمانان هتل ارائه می‌شود و خدمات خانه داری و روم سرویس در صورت درخواست میهمان در تمام ساعات روز انجام می‌پذیرد.
با توجه به نرخ مقرون به صرفه و ارزان هتل طوطیا اصفهان باید گفت که این هتل یکی از برترین هتل‌های اقتصادی اصفهان محسوب می‌شود که با دریافت هزینه‌ای نسبتا اندک، امکانات رضایت‌بخشی را به میهمانان خود عرضه می‌دارد. بنابراین، اگر در پی یافتن مکانی اقتصادی برای اقامت در اصفهان هستید، هتل طوطیا اصفهان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

اماکن نزدیک هتل طوطیا اصفهان


فاصله هتل طوطیا اصفهان تا بازار اصفهان: ۱.۱ کیلومتر
فاصله هتل طوطیا اصفهان تا کاخ هشت بهشت: ۱.۸ کیلومتر
فاصله هتل طوطیا اصفهان تا میدان نقش جهان: ۲.۴ کیلومتر
فاصله هتل طوطیا اصفهان تا سی و سه پل: ۲.۷ کیلومتر
فاصله هتل طوطیا اصفهان تا پایانه مسافربری صفه: ۱۸.۱ کیلومتر
فاصله هتل طوطیا اصفهان تا مرکز خرید سیتی سنتر اصفهان: ۲۱.۳ کیلومتر
فاصله هتل طوطیا اصفهان تا فرودگاه اصفهان: ۲۵.۵ کیلومتر
امکانات هتل
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
import_export آسانسور
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است