search
menu

هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

star_border star_border star star star
[ پنهان کردن ]
درباره هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان
اماکن نزدیک به هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

درباره هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان


هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان یکی از باصفاترین هتل‌های ۳ ستاره شهر تاریخی اصفهان است که یادگار گران‌قدری از اواخر دوران قاجار به شمار می‌رود و اقامت در آن حتما به خاطره‌ای به‌یادماندنی تبدیل می‌شود. گذراندن شبی در دل عمارت تاریخی که در عمر پرفراز و نشیبش محل رفت‌وآمدِ نسل‌های زیادی بوده اصلا شبیه به تجربه‌های عادی نیست، این‌جا می‌توان سوار ماشین زمان شد و به یک قرن قبل رفت، محو معماری کلاسیکش شد و در دوران قاجار سیر کرد. یا گوش به صدای فواره‌های حوض داد و پنجره‌های رنگین آن را پس‌زمینه عکس‌های اینستاگرامی کرد.
با اقامت در هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان بعید است حوصله کسی سربرود ولی زمانی که مهمانان به هوای تازه‌ای نیاز داشته باشند به حیاط سرسبز و فضای زیبای اطراف باغچه‌ها می‌روند؛ گشت زدن در این محیط دل‌باز انرژی‌بخش است. برای میل نوشیدنی یا چای ۲ انتخاب پیش‌رو دارند یا به چایخانه سنتی هتل می‌روند و یا با استفاده از چای‌سازهای اتاقشان خلوت اتاق یا بالکن را ترجیح می‌دهند.
اتاق‌های این هتل ۲ طبقه دکوراسیون بسیار ساده‌ای دارند ولی نورگیری عالی اتاق‌ها، بالکن‌های مزین به گلدان‌ها و پنجره‌های رنگی، فضای دل‌بازی به آن‌ها بخشیده‌اند. پنجره اتاق‌ها مشرف به حیاط مرکزی و حوض‌ عمارت هستند، دقیقا به همان سبک معماری قرون گذشته که به صورت متقارن و درون‌گر ساخته شده‌اند. محله‌ای که هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان آن‌جا واقع شده، محله‌ای تاریخی آن هم در قلب قدیمی‌ترین منطقه اصفهان که هم‌جوار با دیگر یادگار‌های عصر قاجار قرار گرفته و ضمنا جزو اولین هتل‌های سنتی اصفهان بوده است.
گفتنی است که هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان میزبانی از مهمانان خود را در ۲۰ باب اتاق و یک سوئیت به انجام می‌رساند و ظرفیت اتاق‌ها از ۲تخته تا ۴ تخته متفاوت است. ولی امکاناتی همچون مینی بار، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، میز و صندلی، صندوق امانات، اینترنت بی‌سیم و سشوار در تمامی اتاق‌ها عرضه می‌شوند. حمام‌های اتاق‌ها گرچه قدیمی هستند ولی مجهز به لوازم بهداشتی و دمپایی می‌باشند.
هارمونی رنگ‌های رستوران هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان از چشم‌گیرترین طرح‌های این ساختمان است که در طبقه دوم و با ظرفیت ۵۰ نفر آماده پذیرایی از مهمانان خود است. در طی این سال‌ها نظرات مهمانان این هتل همواره مثبت بوده، از برخورد حرفه‌ای و دوستانه پرسنل هتل گرفته تا تروتمیز بودن اتاق‌ها، حتی قیمت اتاق‌ها به اندازه‌ای مناسب بوده که با توجه به نقدهای مثبت حیرت‌انگیز است. تنها مشکلی که گردشگران برای اقامت در هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان با آن مواجه می‌شوند، مسیر پیچ‌درپیچ کوچه‌های منتهی به هتل است و پیدا کردن آن کمی سخت به نظر می‌رسد ولی با وجود پارکینگ هتل می‌توان وسیله نقلیه را همان‌جا پارک کرد و بقیه گشت‌وگذار داخل شهر را با پای پیاده انجام داد.
در کل کم‌تر ساختمانی مثل هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان آن هم با قدمت ۲۰۰ ساله تبدیل به اقامتگاه شده و فرصت تجربه اقامت در آن برای هر کسی کم‌تر پیش می‌آید. امکانات و خدماتی مثل سالن صبحانه، چایخانه سنتی و تریا، ترانسفر فرودگاه، گشت روزانه شهری، پذیرش ۲۴ ساعته، آتلیه، لاندری و تاکسی سرویس در تامین آسایش و راحتی مهمانان هتل هیچ کم‌وکسری به جا نمی‌گذارند و پرسنل هتل با کمال خوش‌رویی در بهره‌مندی از این امکانات و خدمات راهنمای مهمانان هستند؛ ضمنا بیش‌تر مهمانان هتل به عنوان یادگاری از خاطرات اقامت در هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان، سوغاتی‌هایی را از فروشگاه صنایع دستی هتل می‌خرند.

اماکن نزدیک به هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان


فاصله هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان تا مسجد جامع عتیق: ۵۵۳ متر
فاصله هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان تا محله تاریخی جویباره: ۷۶۹ متر
فاصله هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان تا دردشت: ۱.۲ کیلومتر
فاصله هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان تا طوقچی: ۱.۶ کیلومتر
فاصله هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان تا میدان نقش جهان: ۲.۳ کیلومتر
فاصله هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان تا حمام علیقلی آقا: ۲.۶ کیلومتر



امکانات هتل
local_laundry_service لباسشویی (با هزینه)
details خشکشویی (با هزینه)
local_bar مینی بار
restaurant رستوران
toys تهویه مطبوع
pets ورود حیوانات خانگی ممنوع
live_tv تلویزیون
fiber_pin صندوق امانات
store نظافت روزانه
airport_shuttle رفت و برگشت به فرودگاه (با هزینه)
directions_car پارکینگ رایگان
wifi اینترنت رایگان
فیلتر نظرات کاربران
امتیاز کاربران

0
عالی
0
خوب
0
متوسط
0
بد
0
خیلی بد
زمان سفر





نوع سفر






نظرات
هنوز هیچ نظری ثبت نشده است